AI stworzone po to, by rozwiązać problemy Twoich klientów

Zendesk AI – technologia, która napędza całą platformę do obsługi klienta. Obsługuj najwięcej klientów w Twojej branży dzięki spersonalizowanym narzędziom AI. Zacznij już pierwszego dnia bez potrzeby szkolenia.

Zendesk AI, jak to działa?

Inteligencja zaszyta w każdej interakcji

Zwiększona rola automatyzacji

Masa pracy w Obsłudze Klienta to dobra rzecz. To znaczy, że klientów też jest masa. Zendesk AI rozwiązuje ponad 80% typowych problemów, które mogą napotkać, natychmiast, dowolnym kanałem.

Większa moc agentów

Zwiększ wydajność swojego zespołu nawet o 20% dzięki inteligentnemu asystentowi, który wspiera w ich codzienną pracę. Twoi agenci dostaną pełen kontekst relacji z klientem oraz podpowiedź kolejnych kroków w procesie obsługi.

Operacje na wielką skalę

Przy pomocy Zendesk AI możesz działać na ogromną skalę. Przy jej pomocy usprawnisz wewnętrzne procesy, zmniejszysz obciążenie agentów i poprawisz efektywność operacyjną o ponad 15%.

Agenci AI od Zendesk

Zautomatyzuj ponad 80% interakcji z klientami

Agenci AI od Zendesk samodzielnie rozwiązują złożone problemy klientów, bez względu na wybrany kanał komunikacji. Oferują natychmiastowe wsparcie 24/7, wspierają Twój zespół nawet poza godzinami pracy, przyczyniają się do poprawy Customer Experience oraz dalszej lojalności wobec marki.

Obsługa bez przerwy

Nareszcie skrócona kolejka zgłoszeń. Zapewnij swoim klientom i pracownikom natychmiastowe wsparcie, o dowolnej porze i bez względu na wybrany kanał komunikacji.

Szybki start, w kilka dni, nie miesięcy

Łatwość obsługi, konfiguracji i skalowania. Wystarczy odpalić silniki AI i korzystać. Reszta dzieje się sama, bez długotrwałego wdrożenia czy szkoleń.

Wysoka jakość, której możesz zaufać

Pełna kontrola działania AI Agents. Monitorowanie każdej interakcji AI z klientami dla najwyższej jakości obsługi.

Praca na danych, bez wysiłku

Skorzystaj z pakietu analitycznego i dokładnie badaj poprawę efektywności Twoich działań Customer Service.

Zendesk Copilot

By każdy agent został mistrzem Customer Service

Zendesk Copilot podpowiada agentom pełen kontekst relacji z klientem, sugeruje możliwe odpowiedzi oraz, jeśli tak wolisz: przejmuje za Ciebie dalszą komunikację.

Zendesk Copilot może czerpać z całej bazy wiedzy i zgodnie ze sprawdzonymi procedurami, które mu wtyczysz. Ponieważ uczy się z zaufanych źródeł, od razu proponuje trafne, spójne odpowiedzi.

Dzięki Zendesk Copilot Twoi agenci Custmer Service otrzymują pełen podgląd całej relacji z klientem, na każdym etapie obsługi. Dzięki temu doskonale wiedzą: na czym polega potrzeba, czy klient zgłasza jakieś niedogodności oraz który kanał komunikacji wybrać.

Pomóż swoim agentom pisać trafne i wyczerpujące wiadomości do klientów. Zendesk Copilot dostosuje dla nich nawet ton wypowiedzi: formalny lub nieformalny; zachowując osobisty charakter odpowiedzi.

Wsparcie dla zarządzających

Cała operacja CX pod kontrolą

Przy pomocy AI zbadaj czego potrzebują klienci i co myślą o dotychczasowej obsłudze. Przeanalizuj każde zapytanie od klienta. Dostosuj swój sposób działania do indywidualnych wymogów.

Śledź trendy zakupowe i usprawniaj produktywność swojego zespołu. Monitoruj skuteczność podejmowanych działań przy pomocy AI. Poprawiaj swój sposób działania i podejmuj świadome decyzje biznesowe.

Korzystaj ze wskazówek AI dotyczących zautomatyzowania powtarzalnych czynności. Stosuj reguły systemowe dla typowych problemów. Wyeliminuj rutynę dnia codziennego i zwiększaj moce swojego zespołu.

Używaj Generative AI, aby przygotować wiadomości dla klientów. Oszczędzaj czas, bo edytowanie gotowej propozycji jest szybsze niż pisanie wszystkiego od zera.

Co na to klienci?

66%

spraw rozwiązanych przy pierwszym kontakcie

92%

spadek średniego czasu obsługi wiadomości email

„Nasze udane doświadczenie z Zendesk AI sprawiło, iż zastosowanie sztucznej inteligencji zyskało wiarygodność w całej naszej organizacji. Dla wielu z nas jest to pierwsze narzędzie AI, które faktycznie spełniło oczekiwania.”

Raz Razaq
Head of Customer Contact Experience Tchnology
NEXT

Zobacz case study

39%

spraw rozwiązanych automatycznie

$100k

oszczędności w zaledwie 3 miesiące

„Minęły tylko trzy miesiące od wdrożenia Zendesk AI, a już widzimy ogromne korzyści.”

Laura McDonald
Dyrektor ds. Zadowolenia Klienta
UrbanStems

Zobacz case study

60%

spraw rozwiązanych przy pierwszym kontakcie

$434k

oszczędności w skali roku

„Mierzenie KPI to standard, ale nasi szefowie oczekują, abyśmy mówili im, jak czuje się nasz klient. Dzięki Zendesk możemy to zrobić.

Naomi Rankin
Global CX Manager
LUSH

Zobacz case study

92%

mniej manualnej priorytetyzacji zgłoszeń

74%

krótszy czas pierwszej odpowiedzi

„Zendesk AI zmienił sposób, w jaki rozmawiamy z klientami. Teraz możemy dopasować się do ich tonu rozmowy – tego czy lubią używać emotek czy wolą formalny styl.”

Stacey Zavattiero
Menedżer Doświadczeń Klienta
FREEDOM

Zobacz case study

AI Employee Experience

Uwolnij swoje zespoły od nadmiaru obowiązków

Przydziel powtarzalne zadania agentom AI, którzy automatycznie odpowiadają na typowe zgłoszenia. Bezobsługowo usprawniaj kolejkę zgłoszeń. Oszczędzaj czas i deleguj swoich pracowników do złożonych projektów, które przynoszą realny zysk dla biznesu.

Wspieraj nawyki self-service

Zendesk AI obsługuje za Ciebie typowe zgłoszenia wewnętrzne, proponuje rozwiązania z centrum pomocy, a tym samym oszczędza czas pracowników Business Support.

Wspieraj swój zespół

Praca jest wykonywana szybciej, gdy wszyscy współpracują w ujednoliconym środowisku, korzystają ze spójnej i zautomatyzowanej platformy IT.

Skaluj się i inwestuj z głową

Szybko generuj zaawansowane raporty, wykrywaj trendy na rynku i identyfikuj wąskie gardła we własnym procesie. Zarządzaj inwestycjami wraz z rozwojem biznesu.

Zabezpiecz dane pracowników

Zachowaj bezpieczeństwo i zgodność z regulacjami. Korzystaj z zaawansowanego szyfrowania, maskowania i anonimizacji danych. Zarządzaj wieloma zespołami jednocześnie. Odseparuj informacje na ich temat i kontroluj uprawnienia dostępu.

AI, której możesz zaufać

Odpowiedzialne podejście do AI

Zendesk AI powstała z myślą o prywatności, bezpieczeństwie i zgodności z regulacjami. Zaprojektowano ją tak, by w rygorystyczny sposób i na każdym etapie procesu chronić dane Twoich klientów i pracowników.

Zendesk stosuje tylko takie modele AI, które spełniły ich wygórowane i bardzo precyzyjne wymogi dokładności. W tym celu współpracuje tylko z wiodącymi dostawcami technologii, takimi jak: OpenAI czy Amazon Web Services.

Więcej o bezpieczeństwie Zendesk AI

Potrzebujesz doradztwa w zakresie AI dla biznesu?

Scroll to Top