AI stworzone po to, by rozwiązać problemy Twoich klientów
Zendesk AI – technologia, która napędza całą platformę do obsługi klienta. Obsługuj najwięcej klientów w Twojej branży dzięki spersonalizowanym narzędziom AI. Zacznij już pierwszego dnia bez potrzeby szkolenia.

Zendesk AI, jak to działa?
Inteligencja zaszyta w każdej interakcji
Zwiększona rola automatyzacji
Masa pracy w Obsłudze Klienta to dobra rzecz. To znaczy, że klientów też jest masa. Zendesk AI rozwiązuje ponad 80% typowych problemów, które mogą napotkać, natychmiast, dowolnym kanałem.
Większa moc agentów
Zwiększ wydajność swojego zespołu nawet o 20% dzięki inteligentnemu asystentowi, który wspiera w ich codzienną pracę. Twoi agenci dostaną pełen kontekst relacji z klientem oraz podpowiedź kolejnych kroków w procesie obsługi.
Operacje na wielką skalę
Przy pomocy Zendesk AI możesz działać na ogromną skalę. Przy jej pomocy usprawnisz wewnętrzne procesy, zmniejszysz obciążenie agentów i poprawisz efektywność operacyjną o ponad 15%.
Agenci AI od Zendesk
Zautomatyzuj ponad 80% interakcji z klientami
Agenci AI od Zendesk samodzielnie rozwiązują złożone problemy klientów, bez względu na wybrany kanał komunikacji. Oferują natychmiastowe wsparcie 24/7, wspierają Twój zespół nawet poza godzinami pracy, przyczyniają się do poprawy Customer Experience oraz dalszej lojalności wobec marki.

Obsługa bez przerwy
Nareszcie skrócona kolejka zgłoszeń. Zapewnij swoim klientom i pracownikom natychmiastowe wsparcie, o dowolnej porze i bez względu na wybrany kanał komunikacji.
Szybki start, w kilka dni, nie miesięcy
Łatwość obsługi, konfiguracji i skalowania. Wystarczy odpalić silniki AI i korzystać. Reszta dzieje się sama, bez długotrwałego wdrożenia czy szkoleń.
Wysoka jakość, której możesz zaufać
Pełna kontrola działania AI Agents. Monitorowanie każdej interakcji AI z klientami dla najwyższej jakości obsługi.
Praca na danych, bez wysiłku
Skorzystaj z pakietu analitycznego i dokładnie badaj poprawę efektywności Twoich działań Customer Service.
Zendesk Copilot
By każdy agent został mistrzem Customer Service

Wsparcie dla zarządzających
Cała operacja CX pod kontrolą

Co na to klienci?

66%
spraw rozwiązanych przy pierwszym kontakcie
92%
spadek średniego czasu obsługi wiadomości email
„Nasze udane doświadczenie z Zendesk AI sprawiło, iż zastosowanie sztucznej inteligencji zyskało wiarygodność w całej naszej organizacji. Dla wielu z nas jest to pierwsze narzędzie AI, które faktycznie spełniło oczekiwania.”
Raz Razaq
Head of Customer Contact Experience Tchnology
NEXT

39%
spraw rozwiązanych automatycznie
$100k
oszczędności w zaledwie 3 miesiące
„Minęły tylko trzy miesiące od wdrożenia Zendesk AI, a już widzimy ogromne korzyści.”
Laura McDonald
Dyrektor ds. Zadowolenia Klienta
UrbanStems

60%
spraw rozwiązanych przy pierwszym kontakcie
$434k
oszczędności w skali roku
„Mierzenie KPI to standard, ale nasi szefowie oczekują, abyśmy mówili im, jak czuje się nasz klient. Dzięki Zendesk możemy to zrobić.”
Naomi Rankin
Global CX Manager
LUSH

92%
mniej manualnej priorytetyzacji zgłoszeń
74%
krótszy czas pierwszej odpowiedzi
„Zendesk AI zmienił sposób, w jaki rozmawiamy z klientami. Teraz możemy dopasować się do ich tonu rozmowy – tego czy lubią używać emotek czy wolą formalny styl.”
Stacey Zavattiero
Menedżer Doświadczeń Klienta
FREEDOM
AI Employee Experience
Uwolnij swoje zespoły od nadmiaru obowiązków
Przydziel powtarzalne zadania agentom AI, którzy automatycznie odpowiadają na typowe zgłoszenia. Bezobsługowo usprawniaj kolejkę zgłoszeń. Oszczędzaj czas i deleguj swoich pracowników do złożonych projektów, które przynoszą realny zysk dla biznesu.

Wspieraj nawyki self-service
Zendesk AI obsługuje za Ciebie typowe zgłoszenia wewnętrzne, proponuje rozwiązania z centrum pomocy, a tym samym oszczędza czas pracowników Business Support.
Wspieraj swój zespół
Praca jest wykonywana szybciej, gdy wszyscy współpracują w ujednoliconym środowisku, korzystają ze spójnej i zautomatyzowanej platformy IT.
Skaluj się i inwestuj z głową
Szybko generuj zaawansowane raporty, wykrywaj trendy na rynku i identyfikuj wąskie gardła we własnym procesie. Zarządzaj inwestycjami wraz z rozwojem biznesu.
Zabezpiecz dane pracowników
Zachowaj bezpieczeństwo i zgodność z regulacjami. Korzystaj z zaawansowanego szyfrowania, maskowania i anonimizacji danych. Zarządzaj wieloma zespołami jednocześnie. Odseparuj informacje na ich temat i kontroluj uprawnienia dostępu.

AI, której możesz zaufać
Odpowiedzialne podejście do AI
Zendesk AI powstała z myślą o prywatności, bezpieczeństwie i zgodności z regulacjami. Zaprojektowano ją tak, by w rygorystyczny sposób i na każdym etapie procesu chronić dane Twoich klientów i pracowników.
Zendesk stosuje tylko takie modele AI, które spełniły ich wygórowane i bardzo precyzyjne wymogi dokładności. W tym celu współpracuje tylko z wiodącymi dostawcami technologii, takimi jak: OpenAI czy Amazon Web Services.
Potrzebujesz doradztwa w zakresie AI dla biznesu?
Jako partner Zendesk’a w Polsce, pomagamy biznesom w pełni wykorzystać tę nowoczesną platformę, dostosowując ją do Twoich potrzeb i lokalnych wymogów prawnych.