Szkolenie dla użytkowników Zendesk Zendesk zwiększ user adoption podnieś rentowność wdrożenia wypróbuj system wraz z zespołem Obszary Zendesk Sell objęte szkoleniem: organizacja pracy i środowiska roboczego aktywna sprzedaż relacje zewnętrzne i wewnętrzne raportowanie zarządzanie zespołem dodawanie namiarów, kontaktów i transakcji Obszary Zendesk Support objęte szkoleniem: pojęcia w systemie organizacja pracy i środowiska roboczego obsługa zgłoszeń zarządzanie połączeniami telefonicznymi relacje zewnętrzne i wewnętrzne cykl życia zgłoszenia Umiejętności, które zdobędziesz: płynne i precyzyjne poruszanie się po systemie oraz jego kastomizacja konwersja namiarów (leadów) do poziomu kontaktów i kontrahentów (Zendesk Sell) tworzenie i edycja transakcji sprzedażowych (Zendesk Sell) obsługa wielopoziomowego kalendarza: zarządzanie zadaniami, spotkaniami, planowanymi rozmowami telefonicznymi (Zendesk Sell) raportowanie graficzne i tabelaryczne (Zendesk Sell) organizacja pracy zespołów sprzedażowych i administracyjnych (Zendesk Sell) współpraca z klientami za pośrednictwem wielu kanałów (Zendesk Support) zrozumienie anatomii zgłoszenia oraz typów i ról użytkowników (Zendesk Support) efektywne zbieranie i zarządzanie informacjami o klientach bezpośrednio z poziomu zgłoszenia (Zendesk Support) aktualizacja zgłoszeń i konwersacje poboczne z członkami zespołu (Zendesk Support) skuteczne tworzenie bazy wiedzy (Zendesk Support) Kalkulacja kosztów