Omnichannel Customer Experience
Za kulisami dzieje się magia, a klient ma wrażenie natychmiastowego i przejrzystego wsparcia. Rozwiązanie jest na tyle bogate, aby sprostać nawet najbardziej złożonym potrzebom i na tyle proste, że umożliwia niemal natychmiastowe user adoption.
Zendesk Support Suite umożliwia bezproblemową pracę zespołu Obsługi Klienta za pomocą zestawu narzędzi, które działają jednakowo niezależnie od wykorzystywanego kanału.
Wszystkie niezbędne informacje do prowadzenia działań Customer Support znajdziesz w karcie klienta. Dostęp do wiedzy na temat kontrahenta oraz dotychczasowych interakcji z Twoją firmą służą szybkiej i zindywidualizowanej obsłudze, oraz poprawie Customer Experience.
Zendesk Support Suite umożliwia płynną komunikację z klientami, bez względu na narzędzie, którym się posługują! E-mail, chat, telefon, a nawet platformy społecznościowe, takie jak Facebook, WhatsApp, Twitter, WeChat i inne.
Zendesk Support Suite został zaprojektowany z myślą o pracownikach Obsługi Klienta. To doskonale skomponowane i ujednolicone narzędzie, które pomaga szybko i efektywnie wykonywać codzienne obowiązki.
Skontaktuj się z eVolpe