
Service Hub
Obsługa klienta wg HubSpot
Obsługa klientów jeszcze nigdy nie była tak prosta. Skaluj wsparcie, które świadczysz. Zwiększaj lojalność klientów. Buduj relacje na lata.

+248 000 klientów w +135 krajach rozwija już swoje firmy z HubSpot
Wyniki klientów Service Hub:
+28%
wzrost wskaźnika zamkniętych zgłoszeń po 6 miesiącach wdrożenia Service Hub
72%
liderów obsługi klienta twierdzi, że HubSpot przyspieszył czas rozwiązywania zgłoszeń
77%
liderów obsługi klienta twierdzi, że HubSpot zwiększył CLTV (Customer Lifetime Value) w ich firmach
Źródło: The ROI of HubSpot’s Customer Platform
Zadbaj o agentów Obsługi Klienta. Zatrzymuj klientów na dłużej.
Rozwiązanie dla typowych problemów w Customer Service
Jedna z najczęściej cytowanych statystyk w marketingu i zarządzaniu relacjami z klientami mówi, że:
Pozyskanie nowego klienta jest od 5 do 25 razy droższe niż utrzymanie obecnego.
Z tego powodu, jedno z podstawowych zadań Twojego zespołu Customer Service to podnoszenie wskaźnika retencji, czyli procentu klientów, którzy zostają z firmą przez określony czas.
Zwiększenie retencji klientów o 5% może zwiększyć zyski firmy nawet o 25–95%.
Service Hub to narzędzie, które pomoże Ci wpłynąć na doświadczenie związane z obsługą zgłoszeń. Dzięki niemu zmienia się punkt widzenia. Twoi klienci przestają traktować kontakty z dostawcą jako centrum kosztów, a źródło korzyści, o których wcześniej nie mieli pojęcia.
Przy okazji także dzień agentów Customer Service staje się o wiele przyjemniejszy

Wsparcie się skaluje
Customer Service dość często polega na realizacji powtarzalnych zadań:
Niektóre z tych zadań można z powodzeniem zautomatyzować. W Service Hub w tym celu dostępne są innowacyjne narzędzia zasilane przez sztuczną inteligencję. Dzięki nim poświęcasz zdecydowanie mniej czasu i zasobów na obsługę typowych zapytań. A swoich specjalistów nareszcie oddelegowujesz tylko do ambitnych zadań.
Breeze — agent AI ds. Customer Service
Rozwiązuj problemy klientów 24/7.
Breeze — agent AI ds. zarządzania bazą wiedzy
Zamieniaj rozwiązane zgłoszenia w bazę wiedzy dla przyszłych pokoleń.
Help Desk & Ticketing
Wspieraj klientów na dużą skalę, utrzymuj wysoki poziom obsługi.
Wiadomości omnichannel
Korzystaj z takiego kanału komunikacji, jaki preferuje klient i swobodnie przełączaj się między nimi wedle potrzeby
Funkcje głosowe
Stwórz interaktywne drzewko odpowiedzi głosowych, pozwalaj na kolejkowanie oraz przekierowywanie połączeń, dostarczaj wsparcie telefoniczne na najwyższym poziomie.
Baza wiedzy
Ogranicz ilość bezpośrednich zapytań, udostępniając odpowiedzi na popularne pytania.
Poprawa wskaźnika retencji
Kiedy korzystasz z wielu oderwanych od siebie narzędzi, możesz wywołać dysonans poznawczy u klienta. Żeby świadczyć niezauważalne, acz trafione w punkt wsparcie posprzedażowe, potrzebujesz spójnej platformy.
Narzędzie Service Hub dostarcza takich narzędzi, które wzmacniają pozytywne doświadczenie klienta. W efekcie więcej osób zostaje z Twoją marką na dłużej.

Customer Success Workspace
Prowadź klienta przez proces, który gwarantuje obustronny sukces. Dbaj o zadowolenie klientów i unikaj utraty biznesu, który udało się już pozyskać.
Zarządzanie feedbackiem
Zyskaj zrozumienie potrzeb i problemów Twoich klientów. Przeprowadź ankiety NPS, CSAT i wyciągaj konstruktywne wnioski na przyszłość.
Inteligencja konwersacyjna
Wyciągaj wnioski po każdej interakcji z klientem. Korzystaj z analityki AI i zagwarantuj jeszcze wyższy poziom obsługi.
Portal klienta
Pozwól klientom zgłaszać zapytania oraz śledzić postępy spraw na tej samej platformie, z której korzystają agenci Customer Service. Skracaj tym samym czas potrzebny na obsługę ticketów.
Zarządzanie umowami serwisowymi (SLA)
Wspieraj swój zespół w dotrzymywaniu zobowiązań zapisanych w umowach SLA. Utrzymuj niski czas odpowiedzi na zgłoszenia od klientów.

Zadbaj o bazę danych
Zadbaj o bazę Customer Service w podobny sposób, w jaki dbasz o dane w Marketingu i Sprzedaży. Zapewnij swoim agentom Obsługi Klienta pełen kontekst spraw, którymi się zajmują.
Zintegruj Service Hub z narzędziami Marketing Automation i CRM i czerp korzyści z posiadania spójnej platformy.
Analityka Customer Service
Analizuj spostrzeżenia swoich klientów, korzystaj z raportów out-of-the-box, poprawiaj obsługę zgodnie z oczekiwaniami.
Zarządzanie zespołami
Zbuduj kompetentny i efektywny zespół specjalistów i dostarczaj im najlepsze narzędzia do pracy.
Mobilna skrzynka przychodząca
Zyskaj dostęp do funkcjonalności Service Hub nawet w podróży, na urządzeniu mobilnym.
Automatyzacje Customer Service
Pomóż swojemu zespołowi jeszcze szybciej rozwiązywać problemy i odpowiadać na potrzeby klientów. Zastosuj AI do rutynowych zadań i obsługi typowych zapytań.
Integracja z CRM i marketing Automation
Wyposaż swój zespół w wiedzę o całej podróży klienta, od zetknięcia z materiałami marketingowymi przez proces sprzedażowy po obsługę potransakcyjną.
Oferta dobra dla Twoich klientów
„32% konsumentów deklaruje, że nawet jedno negatywne doświadczenie skłoniłoby ich do rezygnacji z usług marki, niezależnie od wcześniejszej pozytywnej relacji.”
Źródło: PWC

Zmień to z HubSpot
Cennik Service Hub
Free76318_c9d87c-51> |
Service Hub Starter76318_215b14-43> |
Starter Customer Platformnajpopularniejszy 76318_3d610d-6f> |
Service Hub Professional76318_b01a18-1d> |
Service Hub Enterprise76318_dbfaf9-ff> |
€0 / miesiąc |
od €15 / miesiąc |
od €15 / miesiąc |
od €90 / miesiąc + jednorazowa opłata €1470 za usługę onboardingu od producenta 76318_a50d0c-a3> |
od €15 / miesiąc + jednorazowa opłata €3420 za usługę onboardingu od producenta 76318_6b587f-89> |
76318_d3a426-0e> |
Rozszerzona funkcjonalność Free, oraz: 76318_b80b9b-e7> |
Funkcjonalność edycji Service Hub Starter, oraz: 76318_309f0b-3f> |
Funkcjonalność edycji Service Hub Starter, oraz: 76318_cb1212-1d> |
Funkcjonalność edycji Service Hub Professional, oraz: 76318_3c1f38-4f> |
76318_a06dcb-7b> | 76318_285be0-82> | 76318_07297f-db> | 76318_cf0a9a-e6> | 76318_b06ce5-9a> |
Nr 1 w 318. kategoriach
Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe
Wybierz dogodny dla siebie termin.