Service Hub

Obsługa klienta wg HubSpot

Obsługa klientów jeszcze nigdy nie była tak prosta. Skaluj wsparcie, które świadczysz. Zwiększaj lojalność klientów. Buduj relacje na lata.

+248 000 klientów w +135 krajach rozwija już swoje firmy z HubSpot

Wyniki klientów Service Hub:

+28%

wzrost wskaźnika zamkniętych zgłoszeń po 6 miesiącach wdrożenia Service Hub

72%

liderów obsługi klienta twierdzi, że HubSpot przyspieszył czas rozwiązywania zgłoszeń

77%

liderów obsługi klienta twierdzi, że HubSpot zwiększył CLTV (Customer Lifetime Value) w ich firmach

Źródło: The ROI of HubSpot’s Customer Platform

Zadbaj o agentów Obsługi Klienta. Zatrzymuj klientów na dłużej.

Rozwiązanie dla typowych problemów w Customer Service

Jedna z najczęściej cytowanych statystyk w marketingu i zarządzaniu relacjami z klientami mówi, że:

Pozyskanie nowego klienta jest od 5 do 25 razy droższe niż utrzymanie obecnego.

Harvard Business Review

Z tego powodu, jedno z podstawowych zadań Twojego zespołu Customer Service to podnoszenie wskaźnika retencji, czyli procentu klientów, którzy zostają z firmą przez określony czas.

Zwiększenie retencji klientów o 5% może zwiększyć zyski firmy nawet o 25–95%.

Bain & Company

Service Hub to narzędzie, które pomoże Ci wpłynąć na doświadczenie związane z obsługą zgłoszeń. Dzięki niemu zmienia się punkt widzenia. Twoi klienci przestają traktować kontakty z dostawcą jako centrum kosztów, a źródło korzyści, o których wcześniej nie mieli pojęcia.

Przy okazji także dzień agentów Customer Service staje się o wiele przyjemniejszy

Wsparcie się skaluje

Customer Service dość często polega na realizacji powtarzalnych zadań:

  • obsłudze ticketów
  • udzielaniu informacji o statusie zamówienia i dostawie
  • procesowaniu wniosków reklamacyjnych
  • aktualizacji danych kontaktowych
  • zbieraniu opinii

Niektóre z tych zadań można z powodzeniem zautomatyzować. W Service Hub w tym celu dostępne są innowacyjne narzędzia zasilane przez sztuczną inteligencję. Dzięki nim poświęcasz zdecydowanie mniej czasu i zasobów na obsługę typowych zapytań. A swoich specjalistów nareszcie oddelegowujesz tylko do ambitnych zadań.

Breeze — agent AI ds. Customer Service

Rozwiązuj problemy klientów 24/7.

Breeze — agent AI ds. zarządzania bazą wiedzy

Zamieniaj rozwiązane zgłoszenia w bazę wiedzy dla przyszłych pokoleń.

Help Desk & Ticketing

Wspieraj klientów na dużą skalę, utrzymuj wysoki poziom obsługi.

Wiadomości omnichannel

Korzystaj z takiego kanału komunikacji, jaki preferuje klient i swobodnie przełączaj się między nimi wedle potrzeby

Funkcje głosowe

Stwórz interaktywne drzewko odpowiedzi głosowych, pozwalaj na kolejkowanie oraz przekierowywanie połączeń, dostarczaj wsparcie telefoniczne na najwyższym poziomie.

Baza wiedzy

Ogranicz ilość bezpośrednich zapytań, udostępniając odpowiedzi na popularne pytania.

Poprawa wskaźnika retencji

Kiedy korzystasz z wielu oderwanych od siebie narzędzi, możesz wywołać dysonans poznawczy u klienta. Żeby świadczyć niezauważalne, acz trafione w punkt wsparcie posprzedażowe, potrzebujesz spójnej platformy.

Narzędzie Service Hub dostarcza takich narzędzi, które wzmacniają pozytywne doświadczenie klienta. W efekcie więcej osób zostaje z Twoją marką na dłużej.

Customer Success Workspace

Prowadź klienta przez proces, który gwarantuje obustronny sukces. Dbaj o zadowolenie klientów i unikaj utraty biznesu, który udało się już pozyskać.

Zarządzanie feedbackiem

Zyskaj zrozumienie potrzeb i problemów Twoich klientów. Przeprowadź ankiety NPS, CSAT i wyciągaj konstruktywne wnioski na przyszłość.

Inteligencja konwersacyjna

Wyciągaj wnioski po każdej interakcji z klientem. Korzystaj z analityki AI i zagwarantuj jeszcze wyższy poziom obsługi.

Portal klienta

Pozwól klientom zgłaszać zapytania oraz śledzić postępy spraw na tej samej platformie, z której korzystają agenci Customer Service. Skracaj tym samym czas potrzebny na obsługę ticketów.

Zarządzanie umowami serwisowymi (SLA)

Wspieraj swój zespół w dotrzymywaniu zobowiązań zapisanych w umowach SLA. Utrzymuj niski czas odpowiedzi na zgłoszenia od klientów.

Zadbaj o bazę danych

Zadbaj o bazę Customer Service w podobny sposób, w jaki dbasz o dane w Marketingu i Sprzedaży. Zapewnij swoim agentom Obsługi Klienta pełen kontekst spraw, którymi się zajmują.

Zintegruj Service Hub z narzędziami Marketing Automation i CRM i czerp korzyści z posiadania spójnej platformy.

Analityka Customer Service

Analizuj spostrzeżenia swoich klientów, korzystaj z raportów out-of-the-box, poprawiaj obsługę zgodnie z oczekiwaniami.

Zarządzanie zespołami

Zbuduj kompetentny i efektywny zespół specjalistów i dostarczaj im najlepsze narzędzia do pracy.

Mobilna skrzynka przychodząca

Zyskaj dostęp do funkcjonalności Service Hub nawet w podróży, na urządzeniu mobilnym.

Automatyzacje Customer Service

Pomóż swojemu zespołowi jeszcze szybciej rozwiązywać problemy i odpowiadać na potrzeby klientów. Zastosuj AI do rutynowych zadań i obsługi typowych zapytań.

Integracja z CRM i marketing Automation

Wyposaż swój zespół w wiedzę o całej podróży klienta, od zetknięcia z materiałami marketingowymi przez proces sprzedażowy po obsługę potransakcyjną.

Oferta dobra dla Twoich klientów

„32% konsumentów deklaruje, że nawet jedno negatywne doświadczenie skłoniłoby ich do rezygnacji z usług marki, niezależnie od wcześniejszej pozytywnej relacji.”

Źródło: PWC

Zmień to z HubSpot

  • szybko się wdraża
  • oferuje przydatne funkcje AI
  • łączy się z innymi aplikacjami dla biznesu
  • gwarantuje przyjemne doświadczenie podczas użytkowania
  • pomaga zatrzymywać klientów, na długo


Cennik Service Hub

Free

Service Hub Starter

Starter Customer Platform

najpopularniejszy

Service Hub Professional

Service Hub Enterprise

€0

/ miesiąc
/ do 2 użytkowników

od €15

/ miesiąc
/ użytkownika

od €15

/ miesiąc
/ użytkownika

od €90

/ miesiąc
/ użytkownika

+ jednorazowa opłata €1470 za usługę onboardingu od producenta

od €15

/ miesiąc
/ użytkownika

+ jednorazowa opłata €3420 za usługę onboardingu od producenta

  • darmowe narzędzia dla obsługi klienta
  • darmowe narzędzia dla marketingu
  • darmowe narzędzia dla sprzedaży
  • darmowe narzędzia do pracy nad contentem
  • darmowe narzędzia do obsługi procesów wewnętrznych
  • darmowe narzędzia e-commerce

Rozszerzona funkcjonalność Free, oraz:

  • planowanie spotkań
  • live chat
  • prosta automatyzacja obsługi ticketów
  • kolejkowanie rozmów
  • wsparcie e-mail oraz w aplikacji od producenta

Funkcjonalność edycji Service Hub Starter, oraz:

  • Marketing Hub Starter: wsparcie generowania leadów
  • Sales Hub Starter: automatyzacja sprzedaży
  • Content Hub Starter: strategia tworzenia treści w praktyce
  • Operations Hub Starter: zarządzanie procesami wewnętrznymi

Funkcjonalność edycji Service Hub Starter, oraz:

  • baza wiedzy
  • funkcje help desk
  • customer success workspace
  • ankiety zadowolenia dla klientów
  • portal klienta

Funkcjonalność edycji Service Hub Professional, oraz:

  • integracja z kanałami tekstowymi
  • interaktywne odpowiedzi głosowe
  • kolejkowanie oparte na kompetencjach
  • zarządzanie warunkami SLA
  • limity dotyczące przeciążenia agentów pracą

zapytaj eVolpe

zapytaj eVolpe

zapytaj eVolpe

zapytaj eVolpe

Nr 1 w 318. kategoriach

Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe

Wybierz dogodny dla siebie termin.

Scroll to Top