Sales Hub

oprogramowanie dla zespołów sprzedaży napędzane AI

Lejek wypełniony po brzegi i więcej szans zakończonych sukcesem. Już od $0.

+248 000 klientów w +135 krajach rozwija już swoje firmy z HubSpot

76%

profesjonalistów twierdzi, że HubSpot przyczynił się do poprawy wskaźnika wygranych szans sprzedażowych

35%

więcej zamkniętych transakcji

167%

wzrost efektywności podczas zamykania transakcji przy wykorzystaniu AI

Źródło: The ROI of HubSpot’s Customer Platform

ulubione funkcje CRM, które napędzają wyniki

Rozwiązanie najpilniejszych problemów w sprzedaży

hubspot crm sales hub

Pozyskiwanie klientów

Przestań zgadywać, jakich informacji potrzebuje klient. Postaw na HubSpot i usprawniaj kampanie outboundowe.

Korzystaj z podpowiedzi AI i uprzedzaj kolejne kroki w procesie sprzedaży. Zaufaj rekomendacjom, które wypływają z danych i bez wysiłku buduj silniejszy pipeline.

Zarządzanie namiarami

Zarządzaj Namiarami i buduj lejek sprzedaży. Korzystaj z funkcjonalności AI i zamieniaj jeszcze więcej szans na rozliczone transakcje.

Szablony e-mail

Zamień swoje najskuteczniejsze maile sprzedażowe w działający szablon. Personalizuj, optymalizuj i współpracuj z zespołem według potrzeb.

Zarządzanie kampaniami e-mail

Kontroluj kiedy klient otwiera, czyta i klika linki w Twoich mailach. Wracaj na czas z follow-upem, jeśli tego nie robi.

Automatyzacja sprzedaży

Ustal sekwencję automatycznych zdarzeń z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji z klientem. Zagwarantuj idealny timing oraz treść komunikacji sprzedażowej.

Zarządzanie rozmowami

Wykonuj i śledź przebieg oraz wyniki rozmów z klientami. Bądź na bieżąco z tym, co działa i w razie potrzeby skutecznie reaguj na błędy w procesie.

Agent ds. prospectingu

Breeze (Beta) – nadążaj za innowacją i wdrażaj rozwiązania AI do swojego procesu. Zastępuj manualny research i powtarzalne aktywności sztuczną inteligencją. Wysiłek zespołu skieruj na budowanie wartościowych relacji z klientem.

Generuj przychody

Popraw swoje wyniki sprzedaży. Traktuj priorytetowo szanse sprzedażowe o największym potencjale i poświęcaj wysiłek w celu ich szybkiej konwersji.

Zastosuj sztuczną inteligencję, tam gdzie dostrzegasz potencjał do automatyzacji.

Oszczędzaj czas i generuj zyski, które pchają Twój biznes do przodu.

hubspot crm sales hub

Planowanie spotkań

Dbaj o swój kalendarz. Zapełnij go spotkaniami, które przynoszą mierzalne wyniki. Skorzystaj z podsumowania AI i jeszcze szybciej przygotuj się do kolejnej rozmowy z klientem.

Lejek sprzedaży

Łatwo wprowadzaj nowe szanse sprzedażowe do systemu. Przydzielaj zadania i kontroluj postępy w jednym miejscu, bez biegania po aplikacjach i zakładkach przeglądarki.

Ofertowanie

Komponuj i wysyłaj oferty dostosowane do potrzeb klientów. Zbieraj elektroniczne podpisy i kontroluj konwersję przedłożonych warunków.

Dobre praktyki (przewodnik)

Wyposaż swój zespół w sprawdzone w boju szablony. Nie zostawiaj niczego przypadkowi. Mierz wyniki i stosuj dalej to, co działa.

AI Guided Selling

Sztuczna inteligencja w systemie HubSpot prowadzi handlowców po nitce do kłębka. Polegaj na danych i korzystaj z podpowiedzi AI odnośnie tego, jakie kolejne kroki w procesie wykonać.

Zarządzanie dokumentacją

Zbuduj bibliotekę materiałów sprzedażowych, z których można korzystać w celu pozyskania klienta. Archiwizuj oferty oraz umowy, które zawierasz i przechowuj je w uporządkowany sposób, w jednym miejscu.

hubspot crm sales hub

Buduj trwałe relacje

Połącz wszystkie swoje dane sprzedażowe, narzędzia i zespoły w ramach jednej platformy. Pogłębiaj interakcje z klientami dzięki oprogramowaniu CRM, które oferuje pełen obraz potrzeb kupującego.

Dzięki zaawansowanym narzędziom do raportowania Sales Hub bez wysiłku prześledzisz wydajność zespołu i przewidzisz przyszłe przychody firmy. Skutecznie przeanalizujesz opinie klientów oraz od razu zaplanujesz konieczne sesje treningowe dla swojego zespołu.

Analityka sprzedażowa i raportowanie

Zbadaj skuteczność podejmowanych działań, trafnie prognozuj i dostarczaj wyróżniające wyniki.

Konwersacyjna sztuczna inteligencja

Wsłuchaj się w głos swojego klienta. Korzystaj z danych CRM oraz możliwości AI i dokonuj analizy sentymentu, żeby jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby i dostarczyć najwyższy poziom obsługi w przyszłości.

Prognozowanie

Monitoruj postępy zespołu w kontekście wyznaczonych celów sprzedażowych. Z pomocą AI trafnie prognozuj wyniki kwartalne i wykrywaj wąskie gardła w procesie. Zarządzaj zespołem, tak aby podnosić efektywność i poprawiać ROI systemu CRM.

Dobry plan dla sprzedaży

W biznesie najwięcej uwagi zawsze należy się klientom.

Dlatego, im mniej czasu spędzasz na uzupełnianiu systemów, tym lepiej.

Powtarzalne czynności w sprzedaży po prostu się automatyzuje. W tym celu wystarczy jedna dobra decyzja.

  • szybko się wdraża
  • oferuje przydatne funkcje AI
  • gwarantuje przyjemne doświadczenie podczas użytkowania
  • pomaga budować trwałe relacje z klientami
  • plan cenowy do wyboru według potrzeb


Cennik Sales Hub

Free

Sales Hub Starter

Starter Customer Platform

najpopularniejszy

Sales Hub Professional

Sales Hub Enterprise

€0

/ miesiąc
/ do 2 użytkowników

od €15

/ miesiąc
/ użytkownika

od €15

/ miesiąc
/ użytkownika

od €90

/ miesiąc
/ użytkownika

+ jednorazowa opłata €1,470 za usługę onboardingu od producenta

od €150

/ miesiąc
/ użytkownika

+ jednorazowa opłata €3,420 za usługę onboardingu od producenta

  • darmowe narzędzia dla marketingu
  • darmowe narzędzia dla sprzedaży
  • darmowe narzędzia dla obsługi klienta
  • darmowe narzędzia do pracy nad contentem
  • darmowe narzędzia do obsługi procesów wewnętrznych
  • darmowe narzędzia e-commerce

Rozszerzona funkcjonalność Free, oraz:

  • podpis elektroniczny
  • podpowiedzi numeru telefonu od HubSpot
  • kolejkowanie rozmów
  • proste automatyzacje
  • wielowalutowość
  • cele sprzedażowe
  • powtarzalne zadania i kolejki zadań

Funkcjonalność edycji Sales Hub Starter, oraz:

  • Marketing Hub Starter: wsparcie generowania leadów
  • Service Hub Starter: skalowanie wsparcia i obsługi klientów
  • Content Hub Starter: strategia tworzenia treści w praktyce
  • Operations Hub Starter: zarządzanie danymi

Funkcjonalność edycji Sales Hub Starter, oraz:

  • prognozowanie sprzedaży
  • przewodnik dla handlowca
  • transkrypcja rozmów i coaching
  • narzędzia i automatyzacje Account Based Marketing
  • sekwencje dla działań outboundowych
  • playlista z zapisanymi modelowymi rozmowami z klientem

Funkcjonalność edycji Sales Hub Professional, oraz:

  • niestandardowe obiekty w systemie
  • zaawansowane uprawnienia dostępu dla użytkowników
  • formularze kontaktowe
  • konwersacyjna sztuczna inteligencja (AI)

zapytaj eVolpe

zapytaj eVolpe

zapytaj eVolpe

zapytaj eVolpe

Przyjemny dla użytkownika

Dobry system CRM to też taki, którego chce się używać.

Kiedy wygląd i logika systemu utrudniają podstawowe obowiązki: pęcznieją foldery z arkuszami Excel, giną ustalenia z klientami, marnowane są pieniądze wydane na wdrożenie. Rozwiązanie? Przemyślany User Interface. Zadbaj o taki z HubSpot.

„Dobrze zaprojektowane aplikacje mogą zwiększyć produktywność pracowników nawet o 25%.”

Źródło: The Critical Impact of UX/UI Design in Internal Business Applications – iconforge.net

Sposób na przyspieszenie biznesu

Potrzebujesz dodać gazu w dziale sprzedaży?

Analitycy z instytutu badania rynku Nucleus Research wskazali, iż w 2025 roku najlepiej nadaje się do tego CRM od Hubspot. To Accelerator, z aspiracjami na Lidera. Idealny, jeżeli zależy Ci na szybkim wdrożeniu i innowacyjnych funkcjach z najwyższej półki.

Stand alone CRM, albo sposób na wzmocnienie innej platformy

Sales Hub to kompleksowe oprogramowania sprzedażowe. Działa świetnie w połączeniu z inteligentnym HubSpot Smart CRM. Można go też wykorzystać do zwiększenia produktywności i wzmocnienia relacji z klientami, łącząc go z innym działającym w organizacji CRM.

Niezależnie od tego, czy wcześniej prowadziłeś firmę w korzystając z arkuszy Excel, czy innego typu oprogramowania, możliwości integracyjne HubSpot ułatwiają szybkie przenoszenie danych oraz stabilne połączenie z ulubionym narzędziem CRM/SFA.

+1700 gotowych integracji

Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym HubSpot

Wybierz dogodny dla siebie termin.

Przewijanie do góry