Trzeci kwartał 2016 roku był niezwykle pomyślny dla systemów oferowanych przez eVolpe. Szczególnie nagradzany na świecie był SugarCRM, dla którego jest to z pewnością najlepszy rok w historii. O części nagród już pisaliśmy. W tym wpisie zaprezentujemy kolejne sukcesy SugarCRM a także SuiteCRM oraz Alfresco.
SugarCRM wygrywa w kategorii systemów CRM i SFA (Sales Force Automation) w dorocznym prestiżowym rankingu CRN’s 2016 Annual Report Card
Nagrody CRN’s Annual Report Card przyznawane w świecie IT przez The Channel Company są jednymi z najstarszych i najbardziej prestiżowych nagród w branży. Są one o tyle niezwykłe, że to partnerzy wdrażający systemy oceniają w bezpośrednim badaniu producentów oprogramowania. Tym samym powstały ranking stanowi miernik jakości i zaufania partnerów wdrożeniowych do producentów oprogramowania, co ma bezpośrednie przełożenie na późniejszą jakość wdrażanego systemu u klientów końcowych. Każdy producent jest oceniany w trzech głównych kategoriach: innowacyjność, wsparcie i partnerstwo.
W tym roku SugarCRM bezsprzecznie osiągnął najwyższy wynik wśród producentów systemów CRM i SFA osiągając przy tym imponujący wynik w kategorii innowacyjności: 82.8 punkty przy średniej dla całego rynku systemów CRM i SFA wynoszącej 72.7 punktów.
Nagrodę ze strony SugarCRM skomentował Kevin Dunn, wiceprezes kanału sprzedaży dla Ameryk, Azji i Pacyfiku: „stworzona przez nas społeczność partnerów jest absolutnie niezbędna, aby z sukcesem pomagać firmom w pełni wykorzystać możliwości platformy„. Warto w tym momencie przypomnieć, że eVolpe znajduje się w ścisłym gronie 15 najważniejszych dla SugarCRM partnerów w Europie, którzy współtworzą Europejski Organ Doradczy dla SugarCRM. Więcej o tym fakcie przeczytacie Państwo w osobnym wpisie bloga.
SugarCRM – po raz pierwszy ujęty w prestiżowym rankingu Forbes’a „World’s Best 100 Cloud Companies”
Pierwszy raz w historii magazyn Forbes docenił SugarCRM za jakość oraz możliwości usługi cloudowej, którą firma oferuje swoim użytkownikom. Alex Konrad – wydawca tegorocznego rankingu Forbes Cloud 100 podkreśla, że „włączenie firmy do listy Forbes to uhonorowanie jej za wzrost wyników finansowych oraz doskonałość potwierdzoną przez klientów”. Warto w tym miejscu przypomnieć, że SugarCRM jako jedyny system CRM klasy Enterprise umożliwia pełne dostosowanie formy instalacji względem potrzeb i wymagań infrastrukturalnych firmy. Klienci oprócz możliwości instalacji we własnej infrastrukturze wewnętrznej, mają do wyboru wykorzystanie chmury producenta, chmury prywatnej lub hostingu dostarczanego przez Partnera wdrożeniowego.
Jak zapewnia Clint Oram, COM oraz współzałożyciel SugarCRM „firmy, które potrzebują dużej kontroli nad swoimi danymi oraz szerokiej możliwości wyboru opcji wdrażania, a także niezawodnej infrastruktury powinni rozważyć Sugar jako docelową platformę CRM”.
SugarCRM uhonorowany tytułem „Most Innovative CRM – Global 2016” przez Capital Finance International
Każdego roku prestiżowy, ogólnoświatowy magazyn ekonomiczny CFI.co identyfikuje i nagradza organizacje oraz pojedyncze osoby, za swój wkład przyczyniający się do konwergencji światowych gospodarek.
W tym roku SugarCRM został uhonorowany tytułem Najbardziej Innowacyjnego Systemu CRM w Skali Globalnej. CFI.co zwróciło szczególną uwagę na kierunek zmian, w którym nieustannie podąża SugarCRM dostarczając system, który jest przede wszystkim stworzony dla wygody użytkownika, aby mu pomóc tworzyć niezwykle silne relacje z klientami. Doceniono również niezwykle szeroką możliwość wyboru sposobu instalacji systemu, podkreślając, że dzięki temu Sugar może zostać uruchomiony praktycznie wszędzie na Świecie, w przeciwieństwie do wielu dostawców oferujących wyłącznie rozwiązania chmurowe, na które mniej rozwinięte kraje lub regiony często nie są jeszcze przygotowane.
SuiteCRM oraz Alfresco z nagrodami Bossie Awards 2016: The best open source applications!
Prestiżowy magazyn InfoWorld jak co roku przyznał nagrody BOSSIE dla najlepszych Open Source’owych systemów informatycznych. W tym roku redaktorzy po raz kolejny docenili SuiteCRM jako najlepszą aplikację CRM. W rankingu został ujęty także kolejny system wdrażany przez eVolpe – Alfresco, czyli system ECM/DMS, pozwalający na stworzenie centralnego repozytorium dokumentów z zaawansowanymi mechanizmami ich obiegu.
SuiteCRM został doceniony za wszystkie zmiany wprowadzone na przestrzeni ostatniego roku, które potwierdzają, że jest to oprogramowanie, które może bez problemu konkurować ze znanymi komercyjnymi markami na rynku CRM. Zmiany, które w największym stopniu wpłynęły na ostateczne przyznanie nagrody były związane z automatyzacją sił sprzedaży i marketingiem oraz narzędziem do raportowania Suite Spots, a także nowym, całkowicie responsywnym designem aplikacji.
Alfresco natomiast nagrodzono przede wszystkim za najbardziej kompleksowe i elastyczne, a jednocześnie proste do zrealizowania podejście do zarządzania dokumentacją w przedsiębiorstwie. Zauważono nieustanny rozwój platformy, szerokie możliwości wyboru wersji i formy instalacji oraz integracji z innymi systemami.