- Zapytanie ofertowe. Jak przygotować RFP, gdy poszukujesz systemu CRM? - 11 marca 2024
- Wdrożenie systemu CRM. 8 wskazówek, jak dobrze zarządzić procesem - 11 października 2021
- Baza wiedzy CRM – informacje, które możesz czerpać z sytemu - 11 sierpnia 2021
SugarCRM jest niekwestionowanym liderem otwartego oprogramowania wspomagającego obszar zarządzania relacjami z klientem. Jest także najbardziej dynamicznie rozwijającym się systemem klasy CRM na świecie.
Do jego głównych zalet należy przede wszystkim elastyczność. Związana jest ona z otwartością kodu źródłowego dzięki licencji Open Source, technologiom wspomagającym proces integracji z aplikacjami zewnętrznymi, a także możliwościom błyskawicznego dostosowania systemu do potrzeb przedsiębiorstwa bez konieczności ręcznej modyfikacji kodu programistycznego.
SugarCRM jest także bardzo nowoczesnym rozwiązaniem. Konsekwencją dynamiki jego rozwoju jest podążanie za najbardziej aktualnymi trendami. Dlatego też system w swoim interfejsie, intuicyjności oraz łatwości dotarcia do pożądanych informacji przypomina popularne portale internetowe.
Sukces ten nie sprawił, że producent SugarCRM Inc. spoczął na laurach, wręcz przeciwnie — na początku kwietnia 2012 firma zyskała nowych inwestorów w postaci Silicon Valley Bank i Gold Hill Capital, a wraz z nimi dodatkowy kapitał w postaci 33 milionów dolarów. Inwestycja zostanie wykorzystana przede wszystkim na rozbudowę i udoskonalenie istniejącej funkcjonalności.
Pozyskany kapitał pozwoli SugarCRM Inc. na ulepszenie produktu w takich obszarach, jak:
SugarCRM sprawia, że świat CRM staje się prosty i intuicyjny. Dlatego też na chwilę obecną system został wybrany przez ponad 8 000 klientów i wspomaga ponad 1 000 000 użytkowników na całym świecie w ich codziennej pracy. Ich liczba stale rośnie.
Źródło: Computerworld Polska
Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe
Wybierz dogodny dla siebie termin.
- Zapytanie ofertowe. Jak przygotować RFP, gdy poszukujesz systemu CRM? - 11 marca 2024
- Wdrożenie systemu CRM. 8 wskazówek, jak dobrze zarządzić procesem - 11 października 2021
- Baza wiedzy CRM – informacje, które możesz czerpać z sytemu - 11 sierpnia 2021