SugarCRM dystansuje konkurencję w Business Choice Awards 2015

W tegorocznej edycji Business Choice Awards odznaczeń przyznawanych najlepszym biznesowym rozwiązaniom IT przez magazyn PCMag, SugarCRM nie dał szans konkurencyjnym systemom w kategorii CRM, dystansując zarówno platformę Salesforce (która zaliczyła drastyczny spadek po zeszłorocznym zwycięstwie), jak i produkty firm Microsoft, Oracle i SAP.

Zwycięstwo SugarCRM w Business Choice Awards 2015 zasługuje na uwagę również z tego względu, że system ten jest debiutantem w zestawieniu PCMag — świadczy to o jego rosnącej popularności, szybkim rozwoju i bardzo dobrej opinii wśród użytkowników.

SugarCRM osiągnął również najwyższe oceny w poszczególnych kategoriach składających się na końcową ocenę. Został najlepiej oceniony w kontekście ogólnych odczuć z użytkowania systemu, niezawodności (ex-aequo z Salesforce.com), zadowolenia ze wsparcia technicznego oraz prawdopodobieństwa rekomendacji danego produktu znajomemu. Warto również podkreślić, że SugarCRM jako jedyny system w zestawieniu uzyskał dodatnią wartość wskaźnika Net Promoter Score (procentowy udział wartości 9 i 10 w odpowiedzi na pytanie o prawdopodobieństwo rekomendacji pomniejszony o udział odpowiedzi od 0 do 6).

Źródło: PCMag.com
Cząstkowe wyniki ankiet decydujących o przyznaniu Business Choice Awards w kategorii systemów CRM.
Źródło: PCMag.com

Komentując zwycięstwo SugarCRM twórcy zestawienia zauważają, że system ten stanowi obecnie wartościowe rozwiązanie również dla dużych przedsiębiorstw i jest bardzo ceniony przez swoich użytkowników, co pozwoliło mu na wyraźne pokonanie w tegorocznej edycji Business Choice Awards tak wielkich marek jak Salesforce, Oracle i Microsoft.

Tytuł Business Choice magazynu PCMag.com przyznawany jest na podstawie ankiet wypełnionych przez społeczność PCMag.com.

Scroll to Top