Sugar Product Roadmap

Sugar Product Roadmap

W ostatnim czasie pisaliśmy o naszej obecności na europejskiej edycji Sugar Partner Advisory Board. Jak relacjonowaliśmy w poprzednim wpisie, spotkanie SPAB było podzielone na dwie części: biznesową i technologiczną. Dziś przyjrzymy się części technologicznej, ze szczególnym uwzględnieniem Sugar Product Roadmap.

Panel Technologiczny był dla nas fantastyczną możliwością do dyskusji na temat Sugara w gronie reprezentantów najważniejszych zespołów developerskich w Europie. Bezcenna okazała się być wzajemna wymiana doświadczeń, w szczególności w zakresie tworzenia dedykowanych modułów. Dzięki temu wróciliśmy z Monachium z „naładowanymi bateriami” do dalszej intensywnej pracy developerskiej dla naszych Klientów.

Najważniejszym punktem części technologicznej było przedstawienie nam „mapy drogowej” rozwoju systemu. Przekazano nam sporo danych na temat najnowszej wersji Sugara 7.7, jednak najistotniejszą kwestią była streszczenie planów SugarCRM na rozwój produktu w dalszej części 2016 roku i w roku następnym.  W skrócie – SugarCRM przygotowuje dla swojego produktu wiele ciekawych zmian, które pozwolą jeszcze skuteczniej rywalizować z największymi systemami CRM na rynku.

Oto czego możemy się między innymi spodziewać jeszcze w 2016 roku (wersja 7.7 i kolejne):

  • Tagowania jako odpowiedź na zmieniające się potrzeby odnośnie cross-modułowej segmentacji rekordów
  • Optymalizacji funkcjonalności global search, aby jeszcze szybciej prezentować wyniki na wpisanych przez użytkownika wyszukiwanie
  • Synchronizacji funkcjonalności kalendarza z najczęściej używanymi kalendarzami online w firmach
  • Integracji danych z wiodącymi serwerami poczty e-mail
  • Możliwości konfiguracji SugarCRM Mobile z systemami MDM (Mobile Device Management – służącymi do zdalnego zarządzania urządzeniami mobilnymi)
  • Udostępnienia Software Development Kit dla aplikacji SugarCRM Mobile, dzięki któremu można będzie personalizować pola, widoki i dashlety w aplikacji mobilnej
  • Całkowicie nowego modułu klienta pocztowego wraz z funkcjonalnością śledzenia wiadomości
  • Zaawansowanego modułu Workflow

 

A co przyniesie przyszłość? – Możemy się spodziewać, że wiele nowych, atrakcyjnych funkcjonalności. Na ten moment wiemy, że trwają prace, aby w 2017 roku uruchomić:

  • Nowe, zaawansowane filtrowanie danych
  • Plug-in do poczty Gmail
  • Moduł Sales Accelerator z listą priorytetów do wykonania


mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close