Spotkanie partnerów SugarCRM w Birmingham

Sławomir Wnuk

Kooperacja z partnerami i utrzymywanie z nimi dobrych relacji to bardzo ważny naszego biznesu. Z SugarCRM łączy nas bardzo długa i owocna współpraca. Cieszę się, że udało nam się spotkać z tak liczną częścią naszej społeczności. 2 października wraz z Magdaleną Ziębińską udaliśmy się w tym celu do klimatycznego Birmingham. Pomyślałem, że podzielę się tutaj krótką relacją z tego wydarzenia. Bez wątpienia jest o czym opowiadać!

Śladami Peaky Blinders, czyli odwiedziny w Birmingham

2 października odbyła się konferencja partnerów SugarCRM z producentami systemu. Spotkanie zostało zorganizowane w Birmingham przez SugarCRM przy pomocy ich brytyjskiego partnera Sales-i. Na spotkaniu obecni byli między innymi Clint Oram — współzałożyciel SugarCRM oraz Craig Charlton — CEO SugarCRM. eVolpe reprezentowałem ja oraz nasza COO: Magdalena Ziębińska.

Cały dzień odbywały się spotkania, podczas których prezentowano innowacje, które mają być wprowadzone do najnowszych wersji SugarCRM. Przedstawiono nam nowości i kierunek, w którym rozwija się SugarCRM. Zaprezentowano również pomysły na dalsze działania producenta z tym systemem CRM.

Jednym z głównych aspektów, jakie poruszaliśmy w trakcie spotkania, był temat AI. Chyba nie powinno to nikogo dziwić. Jak wiadomo SugarCRM już bardzo zanurzył się w temat sztucznej inteligencji i jej zastosowania. Światło dzienne ujrzała już integracja ChatGPT z SugarCRM. Co warto zaznaczyć ChatGPT w systemie ma być wbudowany już nie jako integracja tylko jako stała funkcja działająca razem z narzędziem. Chociaż nie jest to jedyne zastosowanie AI w systemie CRM. Szeroko znane jest już SugarPredict, które pomaga użytkownikom w analizie danych i raportowaniu. Jest to funkcja, która pomaga sprzedawcom i analitykom w codziennych działaniach z klientami i przewidywaniu ich ruchów w trakcie negocjacji i zamykania transakcji.

Jednak AI to nie jedyny temat, jaki poruszono. Sporo uwagi poświęcono bezpieczeństwu aplikacji. Mówiono o aktualizacji PHP, która zmniejsza niebezpieczeństwo cyberataku oraz wystąpienia błędów w systemie (pisaliśmy już o tym na blogu). Przedstawiono nam również plany na aktualizacje i wsparcie systemu. Świadomość tego, że producent systemu przykłada tak dużą wagę do zabezpieczeń, jest pocieszająca. Dzięki temu mamy pewność, że klient zyska wsparcie nie tylko ze strony firmy wdrożeniowej, ale też od twórcy narzędzia.

Nowy wygląd systemu SugarCRM

„Truskawką na torcie” całej konferencji była informacja o zmianach w wyglądzie narzędzia. Niedawno SugarCRM przedstawiał nowy interface swojego narzędzia, jak się okazuje, nie będzie to jedyna zmiana.

Użytkownicy i miłośnicy systemu mogą zacierać ręce. UX nawiązujący do największych na pewno przypadnie użytkownikom do gustu. Te zmiany głównie mają ułatwić pracę z CRM i poprawić jego odbiór. Twórcy SugarCRM postanowili, że czas najwyższy na nową odsłonę uwielbianego systemu. Wydaje nam się, że będą to zmiany na lepsze. Odświeżenie wyglądu na pewno zostanie przyjęte z odpowiednim entuzjazmem. Nie mogę się już doczekać efektów końcowych.

Dobrze się spotkać

Po czasach pandemii COVID-19 spotkania z partnerami są jeszcze bardziej wyjątkowe. Jestem niezmiernie wdzięczny, że razem z COO eVolpe Magdaleną Ziębińską mogliśmy odwiedzić Birmingham i poznać te wszystkie osoby oraz wymienić się z nimi doświadczeniami.

Nasz partner niezmiennie dba o to, abyśmy byli odpowiednio poinformowani o rewolucyjnych, ale też tych mniejszych zmianach, które odczują wszyscy użytkownicy. Informacje o sukcesach innych partnerów SugarCRM były również motywujące i pouczające. Zyskaliśmy nowe spojrzenie na niektóre kwestie, które również można wykorzystać w eVolpe.

konferencja w birmingham

Podsumowanie

Coraz częściej doceniam spotkania z partnerami, szczególnie po pandemii COVID-19, od której większość czasu widzimy się po prostu na spotkaniach zdalnych. Bardzo cieszy mnie to, że mogłem wziąć udział w konferencji w Birmingham i dowiedzieć się ciekawych rzeczy, które czekają wszystkich w sprawie SugarCRM.

A użytkownikom systemu CRM chcę powiedzieć, że jest na co czekać, bo nowa odsłona systemu na pewno przypadnie Wam do gustu.

Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe

Wybierz dogodny dla siebie termin.

Sławomir Wnuk
Scroll to Top