obowiązki
- nawiązywanie kontaktów handlowych i pozyskiwanie nowych klientów
- inicjowanie i prowadzenie sprzedaży od pierwszego kontaktu do finalizacji
- prezentowanie rozwiązań eVolpe (CRM, automatyzacja procesów, Low-Code/No-Code, Open Source)
- negocjowanie i zawieranie umów handlowych
- bieżąca kontrola rozliczeń z klientami
- współpraca z konsultantami i zespołami wdrożeniowymi przy analizie potrzeb klienta
- monitorowanie rynku i identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych
wymagania
- doświadczenie w sprzedaży B2B lub obsłudze klienta biznesowego związane ze sprzedażą biznesowych systemów IT (np. CRM, ERP, DMS, HCM, WMS, PIM, e-commerce)
- znajomość systemów CRM (np. SugarCRM, SuiteCRM, Creatio, Zendesk) lub gotowość do szybkiego ich opanowania
- umiejętności negocjacyjne i doświadczenie w zawieraniu umów handlowych
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt klientami zagranicznymi
- prawo jazdy kat. B
Wynagrodzenie podstawowe 6.200 – 9.500 brutto UoP / 7.500 – 11.500 netto B2B + system premiowy