alfresco

Wszechstronny, bezpieczny i intuicyjny system klasy ECM/DMS

alfresco

Umów rozmowę z naszym konsultantem i sprawdź jak Alfresco może pomóc Twojej firmie.

Co to jest Alfresco?

Alfresco jest innowacyjnym systemem klasy ECM/DMS wspomagającym zarządzanie dokumentami i wiedzą przedsiębiorstwa. Stanowi także centralne repozytorium wszystkich danych. Dzięki dostępowi z poziomu przeglądarki internetowej, a także urządzeń mobilnych, pozwala na błyskawiczne dodawanie nowych dokumentów i dostęp do istniejących.

 

Nowoczesny i intuicyjny interfejs pozwalają pracownikom na łatwy i szybki dostęp do potrzebnych informacji, a także bieżącą kontrolę wszystkich wydarzeń związanych z zasobami i wiedzą. Zaawansowane mechanizmy Workflow umożliwiają automatyzację zarządzania obiegiem dokumentów i usprawniają komunikację, dzięki czemu kluczowe pliki nigdy nie zostaną przeoczone ani zagubione.

 

Usprawnienie pracy zespołowej

Jednym z fundamentalnych założeń Alfresco jest optymalizacja procesu zespołowego tworzenia dokumentów. Definiowane obszary oraz wygodne rozwiązania w zakresie systemu komentarzy, wersjonowania i śledzenia zmian czynią z tego systemu najlepszą alternatywę dla pracy z treścią w przedsiębiorstwach.

 

Alfresco dba o to, aby użytkownicy byli zawsze na bieżąco ze zmianami w dokumentach, które współtworzą i mieli możliwość łatwej edycji współdzielonych plików z poziomu przeglądarki. System ten umożliwia współpracę podczas tworzenia dokumentów tekstowych, projektów graficznych, multimedialnych czy inżynieryjnych. Dzięki swojej wszechstronności Alfresco jest na co dzień wykorzystywane między innymi w agencji NASA.

Integracje i elastyczność

Otwarty kod źródłowy oraz zaawansowane API ułatwiają włączenie Alfresco w dowolną infrastrukturę IT. Dzięki integratorowi opracowanemu przez zespół eVolpe system doskonale uzupełnia się z oprogramowaniem firmy SugarCRM.

 

Deweloperzy eVolpe mogą dostosować Alfresco do specyficznych potrzeb zgłaszanych przez pracowników Twojej firmy! System integruje się z innymi aplikacjami biznesowymi, dlatego bez przeszkód stworzymy dla Ciebie wielofunkcyjną platformę IT.

 

Ponieważ dobry system DMS/ECM musi być łatwo integrowany, producenci już na starcie umożliwiają połączenie środowiska Alfresco m.in. z MS Office, Google Docs czy też AutoCADem.

alfresco

Bezpieczne i usystematyzowane repozytorium treści

W wielu firmach kluczowe dokumenty takie jak umowy, oferty, czy specyfikacje produktowe są rozsiane po całej organizacji, co znacząco utrudnia korzystanie z nich oraz kontrolowanie dostępu do informacji wrażliwych. Alfresco pozwala na łatwe wyjście z takiej sytuacji i optymalizację kwestii obiegu dokumentów.

 

Alfresco to najwyższe standardy bezpieczeństwa, zaawansowany system ról oraz definiowania obszarów. W systemie możliwe jest precyzyjne określenie dostępności treści i przyznanie właściwych uprawnień poszczególnym użytkownikom. Konstrukcja systemu i przyjazny interfejs sprzyjają prowadzeniu uporządkowanej bazy dokumentów, a zaimplementowana wyszukiwarka pozwala na szybkie znalezienie przysłowiowej „igły w stogu siana”.

Myślisz nad wykorzystaniem Alfresco w swojej firmie? Świetnie! Dołączysz do grona zadowolonych użytkowników z całego świata. Przeczytaj, co piszą o Alfresco na Twitterze:

Jesteśmy ekspertami od wdrożeń i integracji Alfresco

W eVolpe mamy rozległe doświadczenie w zakresie wdrażania i modyfikowania Alfresco oraz wykorzystywania tego narzędzia do osiągnięcia realnych korzyści biznesowych. Opracowaliśmy również zaawansowany integrator Alfresco i systemu SugarCRM, co stanowi podstawę pod platformę do efektywnego zarządzania obszarem operacyjnym firmy.

 

Projekty realizowane przez eVolpe to każdorazowo połączenie gigantycznych możliwości, jakie daje oprogramowanie na licencji Open Source z ekspercką wiedzą w zakresie użytych w nim technologii i wykorzystania systemów IT w biznesie. Dzięki temu dostarczane przez nas rozwiązania na podstawie kodu Alfresco to idealnie dostrojone narzędzia dające naszym klientom realną przewagę nad konkurencją.

suitecrm scrum evolpe

Elastyczność i prostota obsługi

Centralne repozytorium danych
  • Możliwość przechowywania każdego rodzaju dokumentów (dowolny format: pliki tekstowe, pliki graficzne, prezentacje, pliki audio itp.) w wersji elektronicznej.
  • Zawsze aktualne wersje dokumentów dostępne dla wszystkich użytkowników.
  • Możliwość współdzielenia zasobów poprzez wirtualny dysk sieciowy.
  • Dostęp do danych z poziomu przeglądarki internetowej.
  • Zdefiniowana hierarchia dokumentów – repozytorium umożliwia stworzenie rozbudowanej, drzewiastej struktury plików i przydzielenie użytkownikom odpowiednich uprawnień do zasobów.
  • Możliwość wykorzystania reguł automatyzujących, wyzwalanych podczas dokonywania zdefiniowanych operacji na dowolnych elementach systemu.
  • Możliwość dowolnej rozbudowy zaawansowanego mechanizmu metadanych (opisującego atrybuty plików).
  • Śledzenie zmian w katalogach oraz plikach.
  • Integracja z Google Docs i Microsoft Outlook.
Podstawowe operacje na dokumentach
  • Tworzenie, edycja, współdzielenie, kopiowanie oraz usuwanie dokumentów.
  • Kontrola dokumentu za pomocą nadawania odpowiednim osobom uprawnień do odczytu, zapisu, usuwania oraz zarządzania.
  • Wyszukiwanie plików zarówno z wykorzystaniem metadanych, jak i treści dokumentu; możliwość definiowania dowolnych kryteriów wyszukiwania.
  • Klasyfikacja dokumentów – możliwość kategoryzowania dokumentów za pomocą własnych lub zdefiniowanych etykiet (tagów).
  • Dodawanie komentarzy do wybranych elementów.
  • Podgląd/prezentacja dokumentu z poziomu przeglądarki internetowej.
  • Blokada edycji dokumentu w przypadku dokonywania zmian przez inną osobę.
  • Eksport dokumentów do pliku o formacie XML lub ZIP.
  • Możliwość przywracania usuniętych dokumentów.
  • Publikowanie dokumentów na portalach Facebook, Twitter, Google +
Wersjonowanie dokumentów
  • Możliwość podglądu historii wszystkich zmian dokonanych na dokumencie, łącznie z informacjami na temat ich daty oraz autora.
  • Przywracanie dowolnej wersji dokumentu.
  • Wersjonowanie proste – uruchamiane ręcznie dla plików, które podlegać mają wersjonowaniu.
  • Wersjonowanie automatyczne stosowane dla wszystkich elementów katalogu.
Mechanizm workflow
  • Tworzenie łańcucha zadań dla uczestników lub grup uczestników związanych z wykonaniem określonych prac nad dokumentami (np. recenzja, wykonanie poprawek itp.).
  • System powiadomień o działaniach wykonywanych na dokumentach oraz przydzielonych zadaniach.
  • Zestaw wbudowanych obiegów dokumentów w standardzie:
    • zadanie Ad-hoc – proste przydzielanie zadań dla użytkowników;
    • weryfikacja i akceptacja – przydzielenie zadania weryfikacji określonych dokumentów. Przydzieleni użytkownicy mają w następnym kroku możliwość odrzucenia lub akceptacji dokumentów. Istnieje możliwość przydzielania obiegu do określonego użytkownika lub grupy użytkowników, a także wyboru opcji weryfikacji (równoległa, jeden użytkownik po drugim, na podstawie określonego progu akceptacji itp.).
  • Stała kontrola statusu dokumentu i etapu, na jakim się znajduje.
  • Możliwość definiowania własnych obiegów dokumentów.
Współpraca i komunikacja
  • Organizacja pracy oraz komunikacja pomiędzy pracownikami.
  • Zarządzanie obszarami – możliwość tworzenia obszarów zespołowych, przydzielania odpowiednich zadań do pracowników, korzystanie ze współdzielonego kalendarza, gromadzenie wiedzy w obrębie konkretnego obszaru oraz śledzenie zmian wprowadzonych przez uczestników.
  • Narzędzia do współpracy grupowej dostępne w ramach obszaru:
    • forum dyskusyjne – miejsce wymiany poglądów użytkowników poprzez:
      • dodawanie komentarzy i prowadzenie dyskusji odnośnie dowolnego dokumentu,
      • prowadzenie wielowątkowego forum, umożliwiającego równoległe dyskusje.
    • kalendarz obszaru – możliwość planowania istotnych zdarzeń z punktu widzenia obszaru;
    • Wiki – gromadzenie oraz możliwość błyskawicznego dostępu do wiedzy dla wszystkich uprawnionych użytkowników;
    • blogi – serwisy WWW użytkowników poruszające wybrane zagadnienia;
    • odnośniki do stron internetowych zawierających istotne z punktu widzenia obszaru informacje;
    • kanały RSS umożliwiające śledzenia aktualnych działań związanych z wybranymi dokumentami oraz obszarami;
    • dodawanie komentarzy do wybranych elementów obszaru.
  • Możliwość ponownego wykorzystania zgromadzonej wiedzy:
    • dodawanie odpowiednich etykiet (tagów) do wybranych elementów systemu;
    • zaawansowany silnik wyszukiwania.
Alfresco WCM
  • Możliwość projektowania przez użytkowników własnych serwisów portalowych bez konieczności znajomości języka programowania.
  • Udostępnianie zasobów na zewnętrznych portalach i serwisach, tj.:
    • plików graficznych;
    • plików video lub audio;
    • dowolnych plików HTML, XML, plików tekstowych.

Porozmawiaj z nami o Alfresco w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

FAQ