Alfresco

Wszechstronny, bezpieczny i intuicyjny system klasy ECM/DMS

Umów rozmowę z naszym konsultantem i sprawdź jak Alfresco może pomóc Twojej firmie.

Co to jest Alfresco?

Alfresco jest innowacyjnym systemem klasy ECM/DMS wspomagającym zarządzanie dokumentami i wiedzą przedsiębiorstwa. Stanowi także centralne repozytorium wszystkich danych. Dzięki dostępowi z poziomu przeglądarki internetowej, a także urządzeń mobilnych, pozwala na błyskawiczne dodawanie nowych dokumentów i dostęp do istniejących.

Nowoczesny i intuicyjny interfejs pozwalają pracownikom na łatwy i szybki dostęp do potrzebnych informacji, a także bieżącą kontrolę wszystkich wydarzeń związanych z zasobami i wiedzą. Zaawansowane mechanizmy Workflow umożliwiają automatyzację zarządzania obiegiem dokumentów i usprawniają komunikację, dzięki czemu kluczowe pliki nigdy nie zostaną przeoczone ani zagubione.

Usprawnienie pracy zespołowej

Jednym z fundamentalnych założeń Alfresco jest optymalizacja procesu zespołowego tworzenia dokumentów. Definiowane obszary oraz wygodne rozwiązania w zakresie systemu komentarzy, wersjonowania i śledzenia zmian zmian czynią z tego systemu obowiązkową pozycję w organizacjach kładących nacisk na efektywną pracę z treścią.

Alfresco dba o to, aby użytkownicy mogli być zawsze na bieżąco ze zmianami w dokumentach które współtworzą i mieli możliwość łatwej edycji współdzielonych plików już z poziomu przeglądarki. System ten umożliwia kolaborację nie tylko przy dokumentach tekstowych, ale po wprowadzeniu odpowiednich modyfikacji także na zaawansowanych projektach graficznych, multimedialnych lub inżynieryjskich. Dzięki swojej wszechstronności Alfresco jest na co dzień wykorzystywane między innymi w agencji NASA.

Integracje i elastyczność

Otwarty kod źródłowy w połączeniu z istniejącym, zaawansowanym API czyni z Alfresco platformę umożliwiającą wpasowanie jej w potrzeby organizacji i gładkie wkomponowanie się w dowolną infrastrukturę IT. Dzięki integratorowi opracowanemu przez zespół eVolpe, Alfresco doskonale uzupełnia się z SugarCRM.

Środowisko Alfresco z założenia jest wdzięcznym obiektem modyfikacji mających na celu dostosowanie go do specyficznych potrzeb użytkowników i komunikację z zewnętrznymi aplikacjami każdego rodzaju. Mając na uwadze fakt, że dobry system DMS/ECM musi być łatwo integrowalny, producenci już na starcie umożliwiają połączenie środowiska m.in. z MS Office, Google Docs czy też AutoCADem.

Bezpieczne i usystematyzowane repozytorium

W wielu firmach kluczowe dokumenty takie jak umowy, oferty czy też dokumentacje są rozsiane po całej infrastrukturze co znacząco utrudnia korzystanie z nich oraz kontrolowanie dostępu. Alfresco to rozwiązanie pozwalające na łatwe wyjście z takiej sytuacji i optymalizację kwestii obiegu dokumentów.

Dzięki zastosowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa oraz zaawansowanemu systemowi ról i definiowanych obszarów, w platformie Alfresco możliwe jest precyzyjne określenie dostępności treści i uprawnień poszczególnych użytkowników. Konstrukcja systemu i przyjazny interfejs sprzyjają prowadzeniu uporządkowanej bazy dokumentów, a zaimplementowana wyszukiwarka pozwala na znalezienie przysłowiowej „igły w stogu siana”.

Jesteśmy ekspertami od wdrożeń i integracji Alfresco

W eVolpe mamy rozległe doświadczenie w zakresie wdrażania i modyfikowania Alfresco oraz wykorzystywania tego narzędzia do osiągnięcia realnych korzyści biznesowych. Opracowaliśmy również zaawansowany integrator Alfresco dla SugarCRM co stanowi podstawę pod platformę do efektywnego zarządzania obszarem operacyjnym firmy.

Projekty realizowane przez eVolpe to każdorazowo połączenie gigantycznych możliwości jakie daje oprogramowanie na licencji Open Source z ekspercką wiedzą w zakresie użytych w nim technologii i wykorzystania systemów IT w biznesie. Dzięki temu dostarczane przez nas rozwiązania oparte na Alfresco to idealnie dostrojone narzędzia dające naszym klientom realną przewagę nad konkurencją.

Funkcjonalność

  • Możliwość przechowywania każdego rodzaju dokumentów (dowolny format: pliki tekstowe, pliki graficzne, prezentacje, pliki audio itp.) w wersji elektronicznej,
  • Zawsze aktualne wersje dokumentów dostępne dla wszystkich użytkowników,
  • Możliwość współdzielenia zasobów poprzez wirtualny dysk sieciowy,
  • Dostęp do danych z poziomu przeglądarki internetowej,
  • Zdefiniowana hierarchia dokumentów – repozytorium umożliwia stworzenie rozbudowanej, drzewiastej struktury plików i przydzielenie użytkownikom odpowiednich uprawnień do zasobów,
  • Możliwość wykorzystania reguł automatyzujących, wyzwalanych podczas dokonywania zdefiniowanych operacji na dowolnych elementach systemu,
  • Możliwość dowolnej rozbudowy zaawansowanego mechanizmu metadanych (opisującego atrybuty plików),
  • Śledzenie zmian w katalogach oraz plikach,
  • Integracja z Google Docs i Microsoft Outlook.

  • Tworzenie, edycja, współdzielenie, kopiowanie oraz usuwanie dokumentów,
  • Kontrola dokumentu za pomocą nadawania odpowiednim osobom uprawnień do odczytu, zapisu, usuwania oraz zarządzania,
  • Wyszukiwanie plików zarówno z wykorzystaniem metadanych, jak i treści dokumentu; możliwość definiowania dowolnych kryteriów wyszukiwania,
  • Klasyfikacja dokumentów – możliwość kategoryzowania dokumentów za pomocą własnych lub zdefiniowanych etykiet (tagów),
  • Dodawanie komentarzy do wybranych elementów,
  • Podgląd/prezentacja dokumentu z poziomu przeglądarki internetowej,
  • Blokada edycji dokumentu w przypadku dokonywania zmian przez inną osobę,
  • Eksport dokumentów do pliku o formacie XML lub ZIP,
  • Możliwość przywracania usuniętych dokumentów,
  • Publikowanie dokumentów na portalach Facebook, Twitter, Google +.

Allows to define automatic actions in the system across every module.

  • Możliwość podglądu historii wszystkich zmian dokonanych na dokumencie, łącznie z informacjami na temat ich daty oraz autora,
  • Przywracanie dowolnej wersji dokumentu,
  • Wersjonowanie proste – uruchamiane ręcznie dla plików, które podlegać mają wersjonowaniu,
  • Wersjonowanie automatyczne stosowane dla wszystkich elementów katalogu.

  • Tworzenie łańcucha zadań dla uczestników lub grup uczestników związanych z wykonaniem określonych prac nad dokumentami (np. recenzja, wykonanie poprawek itp.),
  • System powiadomień o działaniach wykonywanych na dokumentach oraz przydzielonych zadaniach,
  • Zestaw wbudowanych obiegów dokumentów w standardzie:
    • Zadanie Ad-hoc – proste przydzielanie zadań dla użytkowników
    • Weryfikacja i akceptacja – przydzielenie zadania weryfikacji określonych dokumentów. Przydzieleni użytkownicy mają w następnym kroku możliwość odrzucenia lub akceptacji dokumentów. Istnieje możliwość przydzielania obiegu do określonego użytkownika lub grupy użytkowników, a także wyboru opcji weryfikacji (równoległa, jeden użytkownik po drugim, w oparciu o określony próg akceptacji itp.)
  • Stała kontrola statusu dokumentu i etapu, na jakim się znajduje,
  • Możliwość definiowania własnych obiegów dokumentów.

  • Organizacja pracy oraz komunikacja pomiędzy pracownikami,
  • Zarządzanie obszarami – możliwość tworzenia obszarów zespołowych, przydzielania odpowiednich zadań do pracowników, korzystanie ze współdzielonego kalendarza, gromadzenie wiedzy w obrębie konkretnego obszaru oraz śledzenie zmian wprowadzonych przez uczestników,
  • Narzędzia do współpracy grupowej dostępne w ramach obszaru:
    • Forum dyskusyjne – miejsce wymiany poglądów użytkowników poprzez:
      • Dodawanie komentarzy i prowadzenie dyskusji odnośnie dowolnego dokumentu,
      • Prowadzenie wielowątkowego forum, umożliwiającego równoległe dyskusje.
    • Kalendarz obszaru – możliwość planowania istotnych zdarzeń z punktu widzenia obszaru,
    • Wiki – gromadzenie oraz możliwość błyskawicznego dostępu do wiedzy dla wszystkich uprawnionych użytkowników,
    • Blogi – serwisy WWW użytkowników poruszające wybrane zagadnienia,
    • Odnośniki do stron internetowych zawierających istotne z punktu widzenia obszaru informacje,
    • Kanały RSS umożliwiające śledzenia aktualnych działań związanych z wybranymi dokumentami oraz obszarami,
    • Dodawanie komentarzy do wybranych elementów obszaru.
  • Możliwość ponownego wykorzystania zgromadzonej wiedzy:
    • Dodawanie odpowiednich etykiet (tagów) do wybranych elementów systemu,
    • Zaawansowany silnik wyszukiwania.

  • Możliwość projektowania przez użytkowników własnych serwisów portalowych bez konieczności znajomości języka programowania,
  • Udostępnianie zasobów na zewnętrznych portalach i serwisach, tj.:
    • Plików graficznych,
    • Plików video lub audio,
    • Dowolnych plików HTML, XML, plików tekstowych.

Porozmawiaj z nami o Alfresco w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close