Porównanie systemów Customer Service

Customer Service

Systemy Customer Service to kompleksowe rozwiązania technologiczne, które centralizują i optymalizują obsługę klientów w różnych kanałach komunikacji.

Umożliwiają firmom sprawne zarządzanie zapytaniami, skargami i problemami klientów, zapewniając spójne doświadczenie obsługi niezależnie od wybranego kanału kontaktu, co przekłada się na wyższą satysfakcję klientów i zwiększenie ich lojalności wobec marki.

  • Centralizację wszystkich kanałów komunikacji z klientami (telefon, email, chat, media społecznościowe)
  • Automatyzację rutynowych zadań obsługowych i inteligentne routing zgłoszeń
  • Tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy oraz FAQ dla klientów i konsultantów
  • Śledzenie historii interakcji i preferowanych kanałów kontaktu każdego klienta
  • Monitoring jakości obsługi oraz czasu rozwiązywania problemów
  • Integrację z systemami CRM i innymi narzędziami biznesowymi
  • Raportowanie i analitykę efektywności zespołów obsługi klienta
Sugar Serve
logo Creatio
Service Creatio
Zendesk
HubSpot

wersje / edycje

Sugar Serve

strona produktu

Growth / Enterprise / Unlimited (platforma Creatio) + licencje Service Creatio

strona produktu

Support Team, Suite: Team, Professional, Enterprise

strona produktu

Free / Hub Starter / Customer Platform / Professional / Enterprise

strona produktu

opłaty za licencje

od $80

/ użytkownik / miesiąc

od $25 Growth
+ $15 Service Creatio
/ użytkownik / miesiąc

minimalna kwota nowego zamówienia wynosi $10 000

od $19

/ użytkownik / miesiąc

od €0

infrastruktura / deployment model

cloud

cloud / on-premise / eVolpe Cloud

cloud

cloud

minimalny budżet wdrożenia

kilkanaście tys. zł

kilkadziesiąt tys. zł

nie dotyczy

nie dotyczy

interfejs użytkownika

intuicyjny, czytelny,
nowoczesny

nowoczesny, intuicyjny,
wyrazisty

intuicyjny, nowoczesny, estetyczny

intuicyjny, czytelny,
nowoczesny

mobilność / responsywność

wybrane funkcje Customer Service w SugarCRM Mobile App, responsywny widok dla przeglądarek

aplikacja mobilna i responsywny widok dla przeglądarek

aplikacja mobilna i responsywny widok dla przeglądarek

aplikacja mobilna i responsywny widok dla przeglądarek

funkcje AI

tak, wbudowane funkcje GenAI

dostępne dla wszystkich edycji w standardzie, tworzenie automatyzacji text-to-feature

dostępne dla wszystkich edycji w standardzie

proste funkcje dostępne za darmo, rozbudwane uwzględnione w płatnych edycjach, dodatkowe pakiety tokenów AI płatne

modyfikacje, integracje, rozwój

integracje, pluginy, konfiguracja systemu

no-code/low-code, automatyzacja przy pomocy AI, integracje, pluginy, konfiguracja systemu

integracje, pluginy, konfiguracja systemu

integracje, pluginy, konfiguracja systemu

wsparcie producenta

tak, różne pakiety do wyboru

tak, różne pakiety do wyboru

zakres zależny od planu

tylko w wersjach płatnych, zakres zależny od planu

rozmiar firmy

średnia / duża

średnia / duża

mała / średnia

mała / średnia

model biznesowy

dowolny

dowolny

raczej B2C i e-commerce

dowolny

poziom trudności wdrożenia

przeciętny

przeciętny

znikomy

znikomy

dostęp do demo

demo Sugar

demo Creatio

demo Zendesk

dostęp do wersji Free

Potrzebujesz doradztwa w wyborze systemu IT dla firmy?

Umów darmową konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe.

Przewijanie do góry