konferencja efektywne zarządzanie sprzedażą

Podsumowanie konferencji „Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM”

We wtorek 27. października w Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota w Warszawie odbyła się współorganizowana przez nas i SugarCRM konferencja poświęcona tematyce efektywnego zarządzania sprzedażą w kontekście możliwości oferowanych przez system SugarCRM. Uczestnicy konferencji mieli okazję wysłuchać wystąpień czterech prelegentów oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami podczas lunchu i panelu dyskusyjnego.

W ramach pierwszego wystąpienia Grzegorz Domagała, CEO w firmie CustomerCentric Selling Poland, przedstawił podstawowe założenia metodyki sprzedaży CCS i uświadomił uczestnikom, że systemy CRM działają najlepiej w połączeniu ze zoptymalizowanymi procesami sprzedażowymi.

Wystąpienie Pana Grzegorza Domagały z CustomerCentric Selling Poland
Wystąpienie Pana Grzegorza Domagały z CustomerCentric Selling Poland

Następnie głos zabrała Alena Lukashova, Regional Sales Manager w firmie SugarCRM. W swojej prezentacji Alena skupiła się na problemie adaptacji systemu przez jego użytkowników końcowych, czyli jednym z największych wyzwań w przypadku większości wdrożeń systemów CRM. Zebrane audytorium miało okazję zobaczyć w jaki sposób SugarCRM radzi sobie z tą kwestią ze wskazaniem na innowacyjny interfejs użytkownika Sugar UX™.

Alena Lukashova (SugarCRM) w wystąpieniu odnoszącym się do problemu adaptacji systemu przez użytkowników końcowych.
Alena Lukashova (SugarCRM) w wystąpieniu odnoszącym się do problemu adaptacji systemu przez użytkowników końcowych.

Po przerwie na lunch uczestnicy konferencji zebrali się, żeby wysłuchać prezentacji Łukasza Taranty, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w eVolpe. Łukasz przedstawił funkcjonalność systemu SugarCRM kluczową z punktu widzenia osoby zarządzającej sprzedażą w średnich i dużych przedsiębiorstwach. Dzięki wystąpieniu Łukasza można było także dowiedzieć się co powinien oferować dobry system CRM w kontekście obecnych trendów w zarządzaniu sprzedażą i zobaczyć jak z tych zadań wywiązuje się najpopularniejszy otwarty CRM.

Łukasz Taranta w trakcie swojego wystąpienia na konferencji "Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM".
Łukasz Taranta w trakcie swojego wystąpienia na konferencji „Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM”.

W ramach ostatniego wystąpienia Piotr Rawski, IT Business Analyst w eVolpe przedstawił jedno z najnowszych udogodnień w systemie SugarCRM, czyli narzędzie Process Author, które było już przedmiotem recenzji na łamach naszego bloga. Piotr zaprezentował dwa przykładowe scenariusze, w których system wykorzystuje zautomatyzowane za pomocą Process Authora procesy sprzedażowe stosując między innymi mechanizmy walidacji czy też eskalacji zadań. Ostatnim elementem konferencji była dyskusja z uczestnikami, w ramach której poruszone zostały takie kwestie jak możliwości integracji systemu SugarCRM z innymi platformami czy też zakres modyfikacji jakie można w łatwy sposób przeprowadzić na systemie w celu usprawnienia poszczególnych obszarów działalności firmy.

Piotr Rawski (eVolpe) prezentuje narzędzie Process Author wprowadzone w jednej z ostatnich odsłon systemu SugarCRM
Piotr Rawski (eVolpe) prezentuje narzędzie Process Author wprowadzone w jednej z ostatnich odsłon systemu SugarCRM

Uczestnikom konferencji raz jeszcze dziękujemy za udział. Do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach organizowanych przez eVolpe!

Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe

Potrzebujesz doradztwa w sprawie oprogramowania dla biznesu? Chcesz wiedzieć, kiedy dokładnie zadzwoni telefon? Zobacz jak możemy Ci pomóc.

video call
Przewiń do góry