Podsumowanie konferencji „Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM”

Podsumowanie konferencji „Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM”

We wtorek 27. października w Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota w Warszawie odbyła się współorganizowana przez nas i SugarCRM konferencja poświęcona tematyce efektywnego zarządzania sprzedażą w kontekście możliwości oferowanych przez system SugarCRM. Uczestnicy konferencji mieli okazję wysłuchać wystąpień czterech prelegentów oraz wymienić się swoimi spostrzeżeniami podczas lunchu i panelu dyskusyjnego.

W ramach pierwszego wystąpienia Grzegorz Domagała, CEO w firmie CustomerCentric Selling Poland, przedstawił podstawowe założenia metodyki sprzedaży CCS i uświadomił uczestnikom, że systemy CRM działają najlepiej w połączeniu ze zoptymalizowanymi procesami sprzedażowymi.

Wystąpienie Pana Grzegorza Domagały z CustomerCentric Selling Poland

Wystąpienie Pana Grzegorza Domagały z CustomerCentric Selling Poland

Następnie głos zabrała Alena Lukashova, Regional Sales Manager w firmie SugarCRM. W swojej prezentacji Alena skupiła się na problemie adaptacji systemu przez jego użytkowników końcowych, czyli jednym z największych wyzwań w przypadku większości wdrożeń systemów CRM. Zebrane audytorium miało okazję zobaczyć w jaki sposób SugarCRM radzi sobie z tą kwestią ze wskazaniem na innowacyjny interfejs użytkownika Sugar UX™.

Alena Lukashova (SugarCRM) w wystąpieniu odnoszącym się do problemu adaptacji systemu przez użytkowników końcowych.

Alena Lukashova (SugarCRM) w wystąpieniu odnoszącym się do problemu adaptacji systemu przez użytkowników końcowych.

Po przerwie na lunch uczestnicy konferencji zebrali się, żeby wysłuchać prezentacji Łukasza Taranty, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w eVolpe. Łukasz przedstawił funkcjonalność systemu SugarCRM kluczową z punktu widzenia osoby zarządzającej sprzedażą w średnich i dużych przedsiębiorstwach. Dzięki wystąpieniu Łukasza można było także dowiedzieć się co powinien oferować dobry system CRM w kontekście obecnych trendów w zarządzaniu sprzedażą i zobaczyć jak z tych zadań wywiązuje się najpopularniejszy otwarty CRM.

Łukasz Taranta w trakcie swojego wystąpienia na konferencji "Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM".

Łukasz Taranta w trakcie swojego wystąpienia na konferencji „Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM”.

W ramach ostatniego wystąpienia Piotr Rawski, IT Business Analyst w eVolpe przedstawił jedno z najnowszych udogodnień w systemie SugarCRM, czyli narzędzie Process Author, które było już przedmiotem recenzji na łamach naszego bloga. Piotr zaprezentował dwa przykładowe scenariusze, w których system wykorzystuje zautomatyzowane za pomocą Process Authora procesy sprzedażowe stosując między innymi mechanizmy walidacji czy też eskalacji zadań. Ostatnim elementem konferencji była dyskusja z uczestnikami, w ramach której poruszone zostały takie kwestie jak możliwości integracji systemu SugarCRM z innymi platformami czy też zakres modyfikacji jakie można w łatwy sposób przeprowadzić na systemie w celu usprawnienia poszczególnych obszarów działalności firmy.

Piotr Rawski (eVolpe) prezentuje narzędzie Process Author wprowadzone w jednej z ostatnich odsłon systemu SugarCRM

Piotr Rawski (eVolpe) prezentuje narzędzie Process Author wprowadzone w jednej z ostatnich odsłon systemu SugarCRM

Uczestnikom konferencji raz jeszcze dziękujemy za udział. Do zobaczenia na kolejnych wydarzeniach organizowanych przez eVolpe!



mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close