O nas

Stabilny zespół w burzliwym czasie

Nasz zespół aktualnie liczy około 50 specjalistów, w tym aż 18 osób ze stażem przekraczającym 5 lat. 6 osób jest z nami na pokładzie już ponad dekadę.

To prawdziwy ewenement w branży IT, która słynie z rotacji pracowników. Programiści, analitycy, testerzy, konsultanci zostają z nami na lata, a to znaczy, że zostają także przy Twoim projekcie.

Dodatkowo aż 28% naszej kadry zajmuje stanowiska seniorskie. To gwarantuje zróżnicowany i zbilansowany pod względem kompetencji zespół wdrożeniowy.

~50

18

6

28%

pracowników od 4 lat

pracowników ze stażem +5 lat

pracowników ze stażem +10 lat

kadry na stanowiskach seniorskich

nask logo

2011

2012

144

30

11

24

dostarczone systemy

wdrożeń dla firm z obrotami 20-150mln zł

systemów dla powyżej 100 użytkowników

branże, w których działaliśmy

Aż 14 lat współpracy z jednym klientem

Popularna statystyka mówi o tym, że aż połowa wymagań wobec oprogramowania traci na aktualności w zaledwie 6 miesięcy.

35% systemów CRM wdrożonych przez eVolpe ponad 10 lat temu nadal funkcjonuje i codziennie wspiera operacje naszych klientów.

Max. godzina, żeby zareagować na Twoje potrzeby

Nasz średni czas reakcji na zgłoszenie klienta w projektach wynosi mniej niż 1 godzinę, co stawia nas w czołówce branży.

„Firmy potrzebują odpowiednio: 4 godzin 23 minut, aby odpisać na mail, 5 godzin i 17 minut, aby odpowiedzieć na formularz kontaktowy.”
B. Tyskyy, Callpage

do 30 minut

czas reakcji na zapytanie ofertowe

do 1 godziny

czas reakcji na zgłoszenie w projektach

do 1 dnia roboczego

czas naprawy błędów krytycznych

do 5 dni roboczych

czas realizacji standardowego zgłoszenia w projekcie

  • kontakt bezpośrednio z analitykiem prowadzącym projekt
  • system projektowy zapewniający klarowność komunikacji
  • szybki kontakt telefoniczny z opiekunem serwisowym

Pośród systemów, które wdrażamy i rozwijamy znajdziesz opcje:

  • Open Source oraz Low-Code/ No-Code
  • On-Premise i Cloud
  • AI, Process Automation, Business Intelligence
  • CRM, Marketing Automation, Customer Service; osobno i jako element platformy CX
  • HCM, ECM/DMS, Unified Communications, e-commerce

Tylko wyselekcjonowane produkty w portfolio

W ofercie eVolpe nie ma przypadków. Produkty do naszego portfolio dobraliśmy z myślą o ich elastyczności.

Jesteśmy zwolennikami niezależności i zwinności oprogramowania, która daje stabilność średnim i dużym przedsiębiorstwom.

Przewaga dzięki partnerstwu z dostawcą technologii

Pośród produktów w portfolio eVolpe da się zauważyć wielu liderów w swoich kategoriach. Kiedy się do nas zgłaszasz, masz do czynienia z ich oficjalnym partnerem na Polskę.

To tak, jakby Creatio oprócz w Bostonie czy SugarCRM w Cupertino, mieli swoje siedziby także w Poznaniu.

  • komunikacja w języku polskim
  • wsparcie w strefie czasowej GMT+2
  • dostęp do partnerskich stawek (wparcie Twojej siły negocjacyjnej)
  • informacje z pierwszej ręki o aktualizacjach i nowych funkcjach

Porozmawiaj z nami
o wdrożeniu systemu CRM w Twojej firmie

Przewijanie do góry