Hendi
Pobierz case study w wersji PDF
Firma Hendi Polska jest częścią międzynarodowej grupy Hendi, zajmującej się od ponad 70 lat produkcją i handlem profesjonalnym wyposażeniem gastronomicznym w całej Europie. Firma działa w Polsce od 2005 r.
Wdrożone usprawnienia
System CRM z portalem klienta
Dla firmy Hendi wdrożyliśmy system CRM amerykańskiego producenta z Doliny Krzemowej – SugarCRM. Ze względu na potrzebę biznesową naszego klienta oprogramowanie rozbudowaliśmy o portal do zgłoszeń serwisowych. Klienci Hendi mogą się tam logować, zgłaszać i obserwować status wniosków reklamacyjnych. Odpowiednie powiadomienia trafiają do serwisantów, którzy procedując uzupełniają system o wiedzę na temat relacji. Na koniec generowany jest odpowiedni protokół.
Marketing automation
Hendi wykorzystuje uruchomiony przez eVolpe system Marketing Automation – Mautic. Przydaje się on m.in. podczas udziału w targach i konferencjach. Pracownicy firmy bardzo często biorą w nich udział, a Mautic wspiera pozyskiwanie kontaktu do odwiedzających stanowisko firmowe wraz z odpowiednimi zgodami na przetwarzanie danych osobowych. Klientom udostępniany jest elektroniczny formularz, gdzie mogą wyrazić chęć podjęcia dalszej rozmowy handlowej. Cała wiedza na ten temat zapisuje się w systemie. Praca sprzedawców po targach jest dzięki temu znacznie prostsza i bardziej efektywna.
Elektroniczny obieg dokumentów
System CRM wdrożony w Hendi zintegrowaliśmy z oprogramowaniem DSM/ECM – Alfresco. Dzięki temu w organizacji przyjęto w pełni elektroniczną formę obiegu dokumentów firmowych. W osobnym subpanelu widoczne są zaczytane do systemu CRM oferty, umowy czy protokoły. Porządkuje to wiedze oraz przyspiesza obsługę kontrahentów.
Integracja z ERP
Nasz klient wykorzystuje kilka instancji systemu ERP do obsługi różnych obszarów swojej działalności. System CRM zbiera to wszystko w jednym miejscu, tworząc spójną bazę wiedzy o kontrahentach, z którymi współpracuje Hendi. Handlowcy otrzymują podgląd 360° na relacje z każdym parterem biznesowym, bez względu na spółkę, która formalnie go obsługiwała.
Aplikacja mobilna
Oprócz standardowej aplikacji webowej pracownicy Hendi korzystają także z mobilnej wersji wdrożonego systemu. Mają do swojej dyspozycji aplikację na tablety i smartfony, która pozwala na korzystanie z oprogramowania także poza zasięgiem sieci. Sprzedawcy mają zatem całkowitą dowolność doboru urządzenia, na którym pracują. Przydaje się to szczególnie podczas podróży służbowych.
Integracja z MS Outlook
W systemie CRM firmy Hendi zbiera się także cała korespondencja mailowa, którą sprzedawcy wymieniają z klientami. Zarówno wychodzące jak i przychodzące wiadomości można wygodnie zaczytać do odpowiedniego miejsca w systemie. Z poziomu Outlook w wygodny sposób tworzy się i uzupełnia nowe rekordy.
Śledzenie targetów
System CRM pozwala handlowcom dokładnie śledzić poziom zrealizowanego targetu. Informacja na ten temat wyświetla się na bardzo przystępnej formie jako tzw. Gauge Dashlet.
Bartosz Koczorowski
E-commerce Project Manager
Hendi
Wdrożenie CRM w firmie Hendi było bardzo wyczekiwane przez zaangażowane w projekt działy firmy. Koncentrujemy się na podnoszeniu jakości obsługi zarówno w obszarach utrzymania relacji z klientami, jak i w obszarze obsługi serwisowej naszych urządzeń. Jakość tych działań realizowana być może tylko z zapewnieniem odpowiednich narzędzi, które dodatkowo możemy dopasować do precyzyjnych wymagań organizacji. SugarCRM wdrażany przez zespół eVolpe pozwolił nam także na optymalizację pracy zespołów sprzedażowych rozproszonych po terenie całego kraju, a także w państwach nadbałtyckich oraz w Czechach i na Słowacji. Największą zmianę przeprowadziliśmy w zakresie obsługi klienta, dostarczając nowoczesne narzędzie do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi.
Customer success story
Rok 2019 w Hendi
Nowe Centrum Logistyczne Grupy Hendi
Diamenty Forbes po raz kolejny dla Hendi!
Porozmawiaj z nami
o wdrożeniu systemu SugarCRM
w Twojej firmie
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
Pobierz case study w wersji PDF