Przykładowe wdrożenie: system Sugar w firmie Empik
System CRM dla branży e‑commerce
System CRM pomoże Ci uporządkować proces sprzedaży towarów w Internecie. Dzięki wbudowanym funkcjom sprawnie poprowadzisz relacje z klientami online. Skomponujesz odpowiednią ofertę oraz zaoferujesz kompleksową obsługę posprzedażową.
Bez problemu dopilnujesz też: warunków zwrotu, bezpieczeństwa przetwarzanych danych oraz dosprzedaży rekomendowanych produktów.
…i sprzedaż w Internecie rośnie
Dzięki systemowi CRM Twój klient jest zadowolony z obsługi i chętnie wraca po kolejne produkty. Nie musisz się wysilać, aby zapewnić najwyższy poziom Customer Experience i ciągłość wypracowanych relacji. Zadania operacyjne dzieją się automatycznie, a Ty masz czas, żeby optymalizować wewnętrzne procesy, rozbudowywać ofertę sklepu oraz pracować nad SEO Twojej witryny.
Tylko zobacz, jak pozycje w Google i sprzedaż rosną z każdym dniem!
Wdrożenie systemu dla e‑commerce z eVolpe
Jeśli jesteś jak Empik, czyli:
już dziś umów się na konsultację z ekspertem ds. implementacji oprogramowania CRM/CX. Otrzymasz propozycję systemu, który odpowie na specyficzne wymagania branży e-Commerce oraz Twojej firmy jako takiej.
Twój system IT dla branży e‑commerce
Oprogramowanie dla właścicieli sklepów internetowych:
Kompleksowa platforma Customer Experience
Wizjoner oprogramowania wg Gartnera. Rozwiązania IT w chmurze lub On-Premise. Cloud CRM lub CRM Open Source do wyboru.
Rozwiązania Customer Experience i ominchannel
Nowoczesny User Interface. Lider Digital Customer Service wg Gartnera. Partner firm takich jak: Netflix, Uber, AirBnB czy Siemens.
System CRM dedykowany dla branży e‑commerce
Lider rynku wg Capterra. Otwarty kod oprogramowania. Szeroka oferta rozwiązań przydatnych firmom, które działają głównie w Internecie.
Platforma e‑commerce
Sklep internetowy i CRM w jednym. Rozwiązanie odpowiednie dla B2B, B2C i B2X. Otwarty kod i aktywna społeczność. Swoboda doboru miejsca instalacji.
#1 Open Source B2B Marketplace wg Gartnera
Nowoczesna architektura i open-source’owy charakter. Funkcje dla agentów marketplace, dostawców towarów i usług oraz klientów.
Funkcje w systemach dla e‑commerce
Poszukujesz nowego oprogramowania dla Twojej firmy? Zobacz, na co zwrócić uwagę i czego wymagać od systemu dla branży e‑commerce:
mile widziane:
Wybrani klienci eVolpe z branży produkcyjnej
Bartosz Koczorowski
E-commerce Project Manager
Hendi
Wdrożenie CRM w firmie Hendi było bardzo wyczekiwane przez zaangażowane w projekt działy firmy. Koncentrujemy się na podnoszeniu jakości obsługi zarówno w obszarach utrzymania relacji z klientami, jak i w obszarze obsługi serwisowej naszych urządzeń.
Jakość tych działań realizowana być może tylko z zapewnieniem odpowiednich narzędzi, które dodatkowo możemy dopasować do precyzyjnych wymagań organizacji. SugarCRM wdrażany przez zespół eVolpe pozwolił nam także na optymalizację pracy zespołów sprzedażowych rozproszonych po terenie całego kraju, a także w państwach nadbałtyckich oraz w Czechach i na Słowacji.
Największą zmianę przeprowadziliśmy w zakresie obsługi klienta, dostarczając nowoczesne narzędzie do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi.
Checklista CRM dla branży produkcyjnej
System dla firmy produkcyjnej wg przepisu eVolpe. Skontaktuj się z eVolpe w sprawie oprogramowania dla branży wytwórczej. Takie rozwiązanie jest dla Ciebie, jeśli:
Porozmawiaj z eVolpe o oprogramowaniu dla e‑commerce
Odezwiemy się w ciągu 24 godzin