Sytem CRM dla e-commerce

Przykładowe wdrożenie: system Sugar w firmie Empik

System CRM dla branży e‑commerce

System CRM pomoże Ci uporządkować proces sprzedaży towarów w Internecie. Dzięki wbudowanym funkcjom sprawnie poprowadzisz relacje z klientami online. Skomponujesz odpowiednią ofertę oraz zaoferujesz kompleksową obsługę posprzedażową.

Bez problemu dopilnujesz też: warunków zwrotu, bezpieczeństwa przetwarzanych danych oraz dosprzedaży rekomendowanych produktów.

…i sprzedaż w Internecie rośnie

Dzięki systemowi CRM Twój klient jest zadowolony z obsługi i chętnie wraca po kolejne produkty. Nie musisz się wysilać, aby zapewnić najwyższy poziom Customer Experience i ciągłość wypracowanych relacji. Zadania operacyjne dzieją się automatycznie, a Ty masz czas, żeby optymalizować wewnętrzne procesy, rozbudowywać ofertę sklepu oraz pracować nad SEO Twojej witryny.

Tylko zobacz, jak pozycje w Google i sprzedaż rosną z każdym dniem!

Wdrożenie systemu dla e‑commerce z eVolpe

Jeśli jesteś jak Empik, czyli:

  • prowadzisz sklep internetowy
  • potrzebujesz systemu CRM
  • chcesz być w zgodzie z RODO
  • masz sporo własnych pomysłów na automatyzacje

już dziś umów się na konsultację z ekspertem ds. implementacji oprogramowania CRM/CX. Otrzymasz propozycję systemu, który odpowie na specyficzne wymagania branży e-Commerce oraz Twojej firmy jako takiej.

Twój system IT dla branży e‑commerce

Oprogramowanie dla właścicieli sklepów internetowych:

sugarcrm logo

Kompleksowa platforma Customer Experience

Wizjoner oprogramowania wg Gartnera. Rozwiązania IT w chmurze lub On-Premise. Cloud CRM lub CRM Open Source do wyboru.

Rozwiązania Customer Experience i ominchannel

Nowoczesny User Interface. Lider Digital Customer Service wg Gartnera. Partner firm takich jak: Netflix, Uber, AirBnB czy Siemens.

OroCRM

System CRM dedykowany dla branży e‑commerce

Lider rynku wg Capterra. Otwarty kod oprogramowania. Szeroka oferta rozwiązań przydatnych firmom, które działają głównie w Internecie. 

Platforma e‑commerce

Sklep internetowy i CRM w jednym. Rozwiązanie odpowiednie dla B2B, B2C i B2X. Otwarty kod i aktywna społeczność. Swoboda doboru miejsca instalacji.

#1 Open Source B2B Marketplace wg Gartnera

Nowoczesna architektura i open-source’owy charakter. Funkcje dla agentów marketplace, dostawców towarów i usług oraz klientów.

Funkcje w systemach dla e‑commerce

Poszukujesz nowego oprogramowania dla Twojej firmy? Zobacz, na co zwrócić uwagę i czego wymagać od systemu dla branży e‑commerce:

  • funkcjonalność dopasowana do specyfiki relacji B2C
  • zbieranie wiedzy o zachowaniu klientów w obszarze Twojej witryny
  • odwzorowanie katalogu produktów w systemie
  • generowanie szans cross- i up‑sellingowych
  • zautomatyzowana polityka rabatowa (algorytm lojalności klienta)
  • zabezpieczenie przed generowaniem duplikatów w bazie
  • ewidencja faktur, listów przewozowych i innych dokumentów przydatnych w procesie sprzedażowym e‑commerce
  • zbieranie feedbacku na temat Customer Experience
  • badanie postępów w realizacji ustalonych celów

mile widziane:

  • integracja z innymi systemami, przede wszystkim Marketing Automation oraz sklepem internetowym
  • możliwość doboru funkcji do indywidualnych wymagań (Open Source)

Wybrani klienci eVolpe z branży produkcyjnej

Bartosz Koczorowski


E-commerce Project Manager
Hendi

Wdrożenie CRM w firmie Hendi było bardzo wyczekiwane przez zaangażowane w projekt działy firmy. Koncentrujemy się na podnoszeniu jakości obsługi zarówno w obszarach utrzymania relacji z klientami, jak i w obszarze obsługi serwisowej naszych urządzeń.

Jakość tych działań realizowana być może tylko z zapewnieniem odpowiednich narzędzi, które dodatkowo możemy dopasować do precyzyjnych wymagań organizacji. SugarCRM wdrażany przez zespół eVolpe pozwolił nam także na optymalizację pracy zespołów sprzedażowych rozproszonych po terenie całego kraju, a także w państwach nadbałtyckich oraz w Czechach i na Słowacji.

Największą zmianę przeprowadziliśmy w zakresie obsługi klienta, dostarczając nowoczesne narzędzie do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi.

Checklista CRM dla branży produkcyjnej

System dla firmy produkcyjnej wg przepisu eVolpe. Skontaktuj się z eVolpe w sprawie oprogramowania dla branży wytwórczej. Takie rozwiązanie jest dla Ciebie, jeśli:

  • zależy Ci na osiąganiu wyznaczonych targetów
  • nie są Ci obce wyzwania związane z dywersyfikacją oferty
  • chcesz bezpiecznie przetwarzać powierzone Ci dane osobowe
  • realizujesz duże zamówienia dla klientów z Polski i/lub zagranicy
  • zauważasz korzyści związane z budowaniem strategii Customer Experience
  • przyda Ci się portal klienta i przemyślany proces obsługi zgłoszeń serwisowych
  • cenisz swój czas i nie chcesz go „przepalać” na nieefektywne działania
  • walczysz z problemem dark data, żeby podejmować analitycznie uzasadnione decyzje
  • potrzebujesz integracji z narzędziem ERP

Porozmawiaj z eVolpe o oprogramowaniu dla e‑commerce

Odezwiemy się w ciągu 24 godzin

Scroll to Top