W cyklu ’Features to remember’ każdorazowo będziemy przyglądać się kilku niestandardowym dodatkom i obszarom funkcjonalnym, które powstały w ramach różnych realizowanych przez eVolpe wdrożeń biznesowych systemów IT o otwartym kodzie.
1. Maskarada
Kompatybilność z SugarCRM i SuiteCRM
Maskarada to narzędzie szczególnie przydatne osobom odpowiedzialnym za administrację systemu. W ramach korzystania z Maskarady użytkownicy o odpowiednich uprawnieniach mający dostęp do zarządzania użytkownikami (sekcja Użytkownicy w Administracji) mogą zalogować się do systemu jako wybrany użytkownik bez konieczności posiadania jego hasła. W ramach logowania się przy użyciu Maskarady jako wskazany użytkownik, nie zostaje on wylogowany z systemu.
Jedną z kluczowych korzyści płynących z Maskarady jest szybsza i skuteczniejsza reakcja na zgłoszenia użytkowników odnośnie ich aktywności w systemie. Można śmiało powiedzieć, że Maskarada w znacznej mierze eliminuje problemy serwisowe znane jako „u mnie działa/u mnie nie działa”.
2. Integracja z GUS
Kompatybilność z SugarCRM i SuiteCRM
Funkcja znacznie ułatwiająca dbanie o jakość i kompletność danych wprowadzanych do systemu. W instancjach zintegrowanych z bazą GUS przy polu NIP dostępny jest przycisk pozwalający na podstawie numeru NIP na automatyczne wypełnienie pól rekordu danymi firmy takimi jak pełna nazwa, REGON czy dane adresowe.
Integracja z GUS umożliwia uzupełnienie danych zarówno dla spółek kapitałowych, jak również dla osobowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
3. Autoimport wiadomości e-mail
Kompatybilność z SugarCRM i SuiteCRM
Wtyczka „Autoimport wiadomości e-mail” to mechanizm automatycznego monitorowania zdefiniowanych skrzynek mailowych, a następnie pobierania z nich wiadomości i powiązywania ich z odpowiednimi rekordami w systemie. W ramach ustawień wtyczki definiowanych dla każdego użytkownika możliwe jest wskazanie poszczególnych folderów (np. „Wiadomości wychodzące”), które mają być monitorowane i importowane. Możliwe jest również tworzenie listy domen i adresów wykluczonych z importu.
Mechanizm umożliwia również na automatyczne tworzenie rekordów (np. namiarów lub odbiorców), jeżeli adres e-mail nie znajduje się jeszcze w naszym systemie.
„Autoimport wiadomości e-mail” bardzo ułatwia archiwizację firmowej korespondencji i zapewnia kompletność historii komunikacji z klientami.