- „Globalna awaria Microsoft”. Czy da się zabezpieczyć firmowe systemy IT na przyszłość? - 25 lipca 2024
- Czym jest podejście Customer Centric i jak je realizować w dużych firmach? - 15 stycznia 2024
- Jak wybrać system CRM do firmy? - 9 września 2021
eVolpe to Grupa
Consulting Group to nie tylko ładnie brzmiące dopowiedzenie. Zawsze chciałem, żeby eVolpe stało się marką parasolową. Pod znakiem pomarańczowego lisa działamy już ponad dekadę. Kilka lat temu wystartował błękitny eVolpe Software House. Od około roku wtyczki naszego autorstwa rozprowadzamy w ramach eVolpe Shop. Dzisiaj „pod parasol” trafia kolejny brand uzupełniający ofertę konsultingu dla biznesu o bardzo istotny obszar. Poznajcie eVolpe Marketing.
O eVolpe Consulting Group
eVolpe Consulting Group to przedsiębiorstwo wyspecjalizowane w konsultingu biznesowym oraz wytwarzaniu i wdrażaniu oprogramowania dla firm. Przez lata pracy nad systemami IT dopasowanymi do indywidualnych potrzeb naszych klientów wypracowaliśmy ekspertyzę związaną z doradztwem na temat efektywnego uporządkowania procesów.
Bardzo istotne miejsce w naszym portfolio zajmują systemy CRM. Jesteśmy partnerem jednego z najlepszych produktów tej klasy na świecie – oprogramowania SugarCRM, produktu prosto z Doliny Krzemowej.
Nigdy jednak nie zaczynamy rozmowy handlowej od proponowania konkretnego narzędzia. Jako zwolennicy i praktycy filozofii Customer Relationship Management w centrum uwagi stawiamy Twoje indywidualne wymagania. Stąd poza SugarCRM, także inne otwarte rozwiązania w naszej ofercie.
Zdaję sobie sprawę, że każda organizacja to osobny byt. Nie zamierzam więc nikogo zamykać w sztywnych ramach niedostosowanego do specyfiki biznesowej systemu. Specjaliści eVolpe są od tego, aby w pierwszej kolejności zapytać o potrzeby i to do Ciebie dostosować produkt, nigdy odwrotnie. Konsulting to clue naszego biznesu. A obszarów, w których się specjalizujemy przybywa.
Skąd pomysł na eVolpe Marketing?
Filozofia naszej firmy polega na agregacji specjalistycznych umiejętności wewnątrz organizacji. Realizujemy aktywności związane ze sprzedażą, analizą biznesową, wytwarzaniem oprogramowania, administracją czy zarządzaniem kapitałem ludzkim. Podobnie jest z marketingiem.
Dodatkowo dzięki doświadczeniu zebranemu podczas projektów wdrożeniowych systemów Customer Relationship Management, Human Capital Management, ECM/DSM– podejmujemy się doradztwa w wyżej wymienionych obszarach. Sporo się nauczyliśmy także w temacie Marketing Automation. Przyszedł czas, żeby to wykorzystać.
Strategia marketingowa dla Twojego biznesu
eVolpe Marketing to organizacja działająca na rzecz rozpropagowania dobrych praktyk marketingu B2B oraz wsparcia przedsiębiorstw w ich wdrażaniu (z uwzględnieniem kontekstu biznesowego, aktualnych trendów, persony zakupowej oraz specyfiki konkretnej organizacji).
Chcemy Ci pomagać w budowaniu skutecznej strategii działania oraz w realizacji operacyjnych aktywności marketingowych.
Każdy element naszej oferty wiąże się ze strategicznym podejściem do marketingu B2B. Proponujemy Ci holistyczne podejście, gdzie wszystko zaczyna się od audytu otoczenia rynkowego i przemyślanego planu na przyszłość.
Dzięki doświadczeniu w projektach IT – nasza współpraca może prowadzić także do implementacji systemu Marketing Automation.
Marketing B2B
To prawda, że za decyzjami w korporacjach (nadal) stoją ludzie. Niektórzy mówią, że nie ma czegoś takiego jak B2C vs. B2B. Że jest tylko H2H – Human-to-Human. Mimo to dostrzegam pewne różnice w sposobie poszukiwania informacji w zależności od rodzaju relacji biznesowej.
W przedsiębiorstwach częstą praktyką jest zlecanie researchu innym pracownikom. Decyzje zakupowe zapadają w komitetach na wyższym szczeblu po wstępnej weryfikacji, zawężeniu opcji oraz rekomendacji kluczowych beneficjentów. Rzadziej kupuje się impulsywnie. A skoro tak, to też marketing trzeba robić inaczej. eVolpe Marketing powstało, żeby Cię w tym wspierać.
eVolpe Marketing – nowa strona internetowa
Więcej o nowym projekcie „spod parasola” eVolpe znajdziesz na stronie internetowej https://evolpe.marketing/. W ramach powołanej witryny ruszamy też z blogiem o marketingu B2B. W pierwszym merytorycznym tekście przytaczamy ideę Marketing Automation.
Masz pytania dotyczące marketingu B2B?
Skontaktuj się z eVolpe Markerting
- „Globalna awaria Microsoft”. Czy da się zabezpieczyć firmowe systemy IT na przyszłość? - 25 lipca 2024
- Czym jest podejście Customer Centric i jak je realizować w dużych firmach? - 15 stycznia 2024
- Jak wybrać system CRM do firmy? - 9 września 2021