- Systemy CRM Open Source a RODO. Sposób na bezpieczeństwo danych osobowych w dużych firmach - 21 maja 2024
- RODO – mity na temat rozporządzenia - 14 maja 2018
- CRMLink – recenzja mobilnego klienta dla SugarCRM CE i SuiteCRM - 11 maja 2016
Całkiem niedawno do grona rozwiązań mobilnych związanych z CRM dołączyła nowa aplikacja kliencka CRMLink wspierająca systemy SuiteCRM oraz (już nierozwijany) SugarCRM Community Edition. Aplikacja ta, stworzona przez firmę Activalink, jest pierwszym, wolnym od opłat licencyjnych, rozwiązaniem dedykowanym dla SuiteCRM umożliwiającym dostęp do systemu z telefonu, tabletu czy innych urządzeń mobilnych.
Niezwykle ucieszeni tym faktem, od razu przystąpiliśmy do instalacji i sprawdzenia możliwości oferowanych nam przez aplikację. Niestety nasz entuzjazm został bardzo szybko zgaszony – aplikacja umożliwiła usunięcie jedynego użytkownika w systemie, co skutecznie uszkodziło instancję testową i wymagało przywrócenia kopii zapasowej systemu. Mimo to, niezrażeni początkowym niepowodzeniem, kontynuowaliśmy naszą przygodę z CRMLink. Drugie podejście do testów przebiegało już w atmosferze większej rozwagi i obawy o nieprzewidziane konsekwencje naszych poczynań. Wynik testów zaowocował następującymi spostrzeżeniami.
Jest jednak sporo niedociągnięć, które dość mocno wpływają na pracę z aplikacją:
Czy polecam? W obecnym kształcie – nie. W bieżącej wersji aplikacja może narobić więcej „bałaganu” w naszym CRM niż przynieść pożytku.
Natomiast jest to niewątpliwie krok w dobrą stronę – wygląd aplikacji jest całkiem przyjazny, a interfejs intuicyjny i prosty w obsłudze. Jeżeli pod tym będą się kryły bardziej dopracowane funkcjonalności, z pewnością będzie to ciekawa propozycja dla osób korzystających z mobilnego wsparcia dla swojego systemu CRM.
- Systemy CRM Open Source a RODO. Sposób na bezpieczeństwo danych osobowych w dużych firmach - 21 maja 2024
- RODO – mity na temat rozporządzenia - 14 maja 2018
- CRMLink – recenzja mobilnego klienta dla SugarCRM CE i SuiteCRM - 11 maja 2016