Baza wiedzy CRM

e-Booki

11 zasad udanego wdrożenia systemu CRM

Dedykowany system CRM. Zbiór praktycznych porad – każdorazowo popartych przykładem i antyprzykładem – pozwalających na dobre przygotowanie się do wdrożenia systemu CRM. Przydatny poradnik dla każdej firmy zastanawiającej się nad wdrożeniem systemu.

Kontrola kosztów CRM: Poradnik kupującego

Analiza kosztów najpopularniejszych komercyjnych systemów CRM. Gdzie szukać ukrytych opłat oraz jak wybrać CRM pod kątem całkowitego kosztu użytkowania. Przeczytaj i zapoznaj się z możliwymi kosztami przed dokonaniem wyboru.

SugarCRM w zarządzaniu sprzedażą

Przybliżenie kluczowych funkcji SugarCRM kontekście zarządzania sprzedażą. W jaki sposób SugarCRM pomaga w realizacji planów sprzedażowych, zarządzaniu namiarami, raportowaniu, czy też zarządzaniu „customer experience”.

Wybrane publikacje z bloga eVolpe

Dedykowany system CRM pozwala uruchomić przydatne, niestandardowe funkcje, jak chociażby możliwość prognozowania przychodów.

Co łączy Customer Journey Map i CRM?

Czym jest Mapa Podróży Klienta, jak ją stworzyć i używać w codziennej pracy oraz w jaki sposób można ją zaprojektować bezpośrednio w systemie CRM.

Jak ważna jest optymalizacja wydajności CRM?

Dlaczego nawet najlepsze systemy CRM należy poddawać okresowej optymalizacji wydajności.

Ocena potencjału klienta w systemie CRM: Scoring klientów

W jaki sposób można wspomóc dział handlowy w dokonywaniu oceny potencjału klienta, czyli czym jest Scoring w systemie CRM.

Dedykowany system CRM.
Porozmawiaj z nami o usługach konsultingu i wdrożenia systemów CRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close