fbpx
 

Baza wiedzy CRM

e-Booki

11 zasad udanego wdrożenia systemu CRM

Zbiór praktycznych porad – każdorazowo popartych przykładem i antyprzykładem – pozwalających przygotować się do wdrożenia oprogramowania informatycznego w przedsiębiorstwie. Publikacja odpowiednia przede wszystkim dla decydentów rozważających implementację systemu klasy CRM w firmie.

Kontrola kosztów CRM: Poradnik kupującego

Analiza TCO (Total Cost of Ownership) najpopularniejszych komercyjnych systemów CRM. Gdzie szukać ukrytych opłat oraz jak wybrać oprogramowanie biorąc pod uwagę całkowity koszt użytkowania? Koniecznie przeczytaj, zanim dokonasz ostatecznego wyboru!

Sugar w zarządzaniu sprzedażą

Opis kluczowych funkcji systemu Sugar w kontekście zarządzania sprzedażą. Z e-Booka dowiesz się, w jaki sposób oprogramowanie firmy SugarCRM pomaga przedsiębiorcom realizować plany sprzedażowe, zarządzać namiarami, raportować, czy też poprawiać tzw. Customer Experience.

Jak wybrać system CRM?

Publikacja na temat poszczególnych etapów wyboru systemu CRM. Które kwestie należy rozważyć, czego nie wolno pominąć, jakie korzyści można osiągnąć? Odpowiedź na te i inne popularnie zadawane pytania uzyskasz dzięki lekturze e-Booka „Jak wybrać system CRM?”. Kliknij POBIERZ i sprawdź czy na pewno pamiętasz o wszystkim.

RODO a systemy CRM

Analiza funkcjonalności popularnych systemów CRM w kontekście zgodności z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych. Przekonaj się jakie mechanizmy ochrony danych oferowane są w standardzie oraz co umożliwiają systemy Sugar oraz SuiteCRM.

Przygotowanie do RODO

https://evolpe.pl/przygotowanie-do-rodo/

Publikacja na temat ogólnych zasad funkcjonowania RODO oraz potencjału oprogramowania firmy SugarCRM w kontekście uporządkowania procedur przetwarzania danych osobowych w przedsiębiorstwach. Przeczytaj jakie obowiązki nakłada na firmy nowe unijne rozporządzenie oraz które funkcje systemu Sugar pomogą Ci ich dopełnić.

Metodyki wdrażania systemów IT

https://evolpe.pl/metodyki-ebook/

Porównanie tradycyjnej i zwinnej metodyki wdrożeniowej. Zapoznaj się z głównymi wytycznymi podejścia waterfall oraz agile. W publikacji przeczytasz o wadach i zaletach obu sposobów realizowania projektów informatycznych. Dowiesz się również co kryje się pod pojęciami takimi jak: SCRUM, Product Discovery, System Overview, Sprint oraz Time & Material.

Przerwij Status Quo

Tłumaczenie publikacji SugarCRM Inc. na temat przewagi ich systemu nad konkurencyjnymi rozwiązaniami. Przekonaj się jakie możliwości otwiera przed Tobą otwarty kod oprogramowania Sugar i wyróżnij się na rynku zapewniając swoim klientom wyjątkowe Customer Experience.

Wybrane publikacje z bloga eVolpe

Dedykowany system CRM oferuje przydatne, niestandardowe funkcje, jak chociażby możliwość prognozowania przychodów.

Jak ważna jest optymalizacja wydajności CRM?

Dlaczego nawet najlepsze systemy CRM należy poddawać okresowej optymalizacji wydajności?

Co łączy Customer Journey Map i CRM?

Czym jest mapa podróży klienta? Jak ją stworzyć i używać w codziennej pracy? W jaki sposób zaprojektować Customer Journey Map bezpośrednio w systemie CRM?

Ocena potencjału klienta w systemie CRM: Scoring klientów

W jaki sposób wspomóc dział handlowy w dokonywaniu oceny potencjału klienta, czyli czym jest scoring w systemie CRM?

Dedykowany system CRM.
Porozmawiaj z nami o usługach konsultingu i wdrożenia systemów CRM w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close