Usługi

Innowacyjne systemy CRM dla firm usługowych.

Umów rozmowę z naszym konsultantem i sprawdź jak eVolpe może pomóc Twojej firmie.

Usługi

Systemy CRM wdrażane przez eVolpe znajdują zastosowanie w wielu firmach usługowych. Każda z nich charakteryzuje się swoją specyfiką oraz trochę innym sposobem wykorzystania narzędzi IT do codziennej pracy.

Outsourcing B2B

Niezależnie jakiego rodzaju usługi outsourcingowe znajdują się w ofercie określonej firmy (outsourcing kadr, księgowości, administracji itp.), powinna ona szczególnie zadbać o wszelskie procesy sprzedaży i utrzymania klienta. W związku z tym niezbędnym staje się być posiadanie odpowiednio dostosowanego systemu CRM, który najlepiej w połączeniu z systemem Marketing Automation, będzie realizował takie zadania w przedsiębiorstwie jak:

1. Centralizacja i ustrukturyzowanie informacji o klientach, nawet w przypadku prowadzenia działalności poprzez sieć oddziałów lokalnych i zagranicznych,

2. Odpowiednie dostarczanie leadów sprzedażowych płynących z systemu Marketing Automation w wyniku realizowanych akcji marketingowych,

3. Zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych związane m.in. z zaawansowanym zarządzaniem i badaniem współczynników konwersji poszczególnych szans sprzedażowych,

4. Wspomaganie procesów decyzyjnych w obszarze marketingu i sprzedaży w związku z zaawansowanym raportowaniem.

Edukacja i Szkolenia

Dla firm zajmujących się m.in. organizacją szkoleń doskonałym narzędziem do codziennej pracy stanie się system CRM. Będzie on stanowić centralne repozytorium danych dotyczących kontrahentów i przeprowadzonych aktywności. Często spotykanym modelem funkcjonowania działów handlowych w tego typu firmach jest sprzedaż prowadzona z biura przede wszystkim w oparciu o kontakt telefoniczny. Dla podobnie funkcjonujących firm bez problemu systemy CRM poza swoimi klasycznymi funkcjami mogą być zintegrowane z centralami telefonicznymi, a aktywności telefoniczne handlowców mogą być szczegółowo ewidencjonowane.

W zależności od charakteru organizowanych wydarzeń firmy mogą potrzebować w systemie CRM nie tylko sprawnego zarządzania sprzedażą, ale także zarządzania procesami organizacji wydarzeń. W związku z tym w systemie CRM mogą być również realizowane zadania związane z utrzymywaniem relacji ze szkoleniowcami, prelegentami czy też firmami wynajmującymi powierzchnie biurowe pod szkolenia.

Usługi zdrowotne

Proces sprzedaży usług w branży zdrowotnej dla klientów indywidualnych potrafi być bardzo specyficzny w zależności od firmy i rodzaju usługi. W wielu przypadkach proces ten rozpoczyna się od uzyskania przez klienta informacji o usłudze od swoistego „ambasadora” marki, jakim może być lekarz czy pielęgniarka. W związku z tym wdrażane przez eVolpe systemy CRM mogą funkcjonować w 3 obszarach (wspólnie lub niezależnie):

1. Usprawnienie procesu sprzedaży do klienta indywidualnego

2. Ewidencji szkoleń i zarządzania relacjami z „ambasadorami” (lekarze, pielęgniarki itp.)

3. Ewidencji szkoleń i zarządzania relacjami z instytucjami (szpitale, przychodnie, szkoły rodzenia itp.)

Wykorzystywane Systemy

Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Marketing Automation

Przykładowe realizacje systemów CRM

poczta_polska
ucms
iiba

Porozmawiaj z nami o systemach dla Branży Usług w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close