fbpx
 

Usługi

Innowacyjne systemy CRM dla firm usługowych.

Umów rozmowę z naszym konsultantem i sprawdź jak eVolpe może pomóc Twojej firmie.

Usługi

Systemy CRM wdrażane przez eVolpe znajdują zastosowanie w wielu firmach usługowych. W zależności od zakresu oferty i specyfiki usług, inny jest sposób wykorzystania narzędzi IT do codziennej pracy w takich organizacjach. Mając to na uwadze oferujemy szerokie spektrum produktów, które mogą zostać w 100% dopasowane do indywidualnych wymogów.

Outsourcing B2B

Niezależnie jakiego rodzaju usługi znajdują się w Twojej ofercie (outsourcing kadr, księgowość, administracja itp.), powinieneś zadbać o wszelkie procesy sprzedaży i utrzymania klienta. W związku z tym niezbędnym staje się posiadanie odpowiednio dostosowanego systemu CRM, który w połączeniu z systemem Marketing Automation, realizuje następujące zadania:

1. centralizacja i ustrukturyzowanie informacji o klientach, także w przypadku prowadzenia działalności poprzez sieć oddziałów lokalnych i zagranicznych;

2. dostarczanie leadów sprzedażowych płynących z systemu Marketing Automation w wyniku realizowanych akcji marketingowych;

3. zwiększenie skuteczności działań sprzedażowych związane m.in. z zaawansowanym zarządzaniem i badaniem współczynników konwersji poszczególnych szans sprzedażowych;

4. wspomaganie procesów decyzyjnych w obszarze marketingu i sprzedaży w związku z zaawansowanym raportowaniem.

Edukacja i Szkolenia

Dla firm zajmujących się m.in. organizacją szkoleń doskonałym narzędziem do codziennej pracy jest system CRM. Stanowi on centralne repozytorium danych dotyczących kontrahentów i przeprowadzonych aktywności. Często spotykanym modelem funkcjonowania działów handlowych w tego typu firmach jest sprzedaż prowadzona z biura, przede wszystkim na podstawie kontaktu telefonicznego. Systemy CRM poza swoimi klasycznymi funkcjami mogą być zintegrowane z centralami telefonicznymi, a aktywności telefoniczne handlowców mogą być szczegółowo ewidencjonowane.

Firmy mogą potrzebować nie tylko sprawnego zarządzania sprzedażą, ale także mechanizmu kierowania organizacją wydarzeń (eventów). W związku z tym w systemie CRM mogą być również realizowane zadania związane z utrzymywaniem relacji ze szkoleniowcami, prelegentami, czy też firmami wynajmującymi powierzchnie biurowe pod szkolenia.

Usługi zdrowotne

Proces sprzedaży usług w branży zdrowotnej dla klientów indywidualnych potrafi być bardzo specyficzny w zależności od firmy i rodzaju usługi. W wielu przypadkach proces ten rozpoczyna się od uzyskania przez klienta informacji o usłudze od swoistego „ambasadora” marki, jakim może być lekarz czy pielęgniarka. W związku z tym wdrażane przez eVolpe systemy CRM mogą funkcjonować w 3 obszarach (wspólnie lub niezależnie):

1. usprawnienie procesu sprzedaży do klienta indywidualnego;

2. ewidencja szkoleń i zarządzanie relacjami z „ambasadorami”;

3. ewidencji szkoleń i zarządzania relacjami z instytucjami.

Wykorzystywane Systemy

Customer Relationship Management

Customer Relationship Management

Marketing Automation

Przykładowe realizacje systemów CRM

poczta_polska
ucms
iiba

Porozmawiaj z nami o systemach dla Branży Usług w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close