Customer Success Manager

minimalny wymiar czasu pracy:
pełny etat

miejsce pracy:
Poznań

tryb pracy:
hybrydowy

wynagrodzenie:
7 500 - 10 000 PLN
netto B2B lub koszt pracodawcy UoP

Aplikuj na
kariera@evolpe.pl

Prosimy o dołączenie do życiorysu i podpisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, potrzebnych w procesie rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

opis stanowiska

  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi klientami firmy
  • regularne spotkania i rozmowy z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb biznesowych oraz identyfikowania obszarów do rozwoju współpracy
  • aktywne proponowanie nowych funkcjonalności, modułów i usług (np. wdrożeń CRM, CX, AI, dodatkowych integracji itp.)
  • koordynacja działań związanych z rozwojem projektów u aktualnych klientów – we współpracy z zespołem konsultantów i wdrożeniowców
  • monitorowanie satysfakcji klienta oraz reagowanie na pojawiające się wyzwania
  • badanie aktualnych potrzeb biznesowych klienta wraz z zespołem konsultantów i rekomendowanie rozwiązań opartych na SugarCRM, SuiteCRM, Creatio, Zendesk oraz innych systemach z portfolio eVolpe
  • udział w przygotowywaniu ofert handlowych i prezentacji rozwiązań dla obecnych klientów
  • współpraca z działem marketingu i zespołem projektowym w celu poszukiwania dodatkowych możliwości rozwoju klientów (cross-sell, up-sell)

wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży B2B lub obsłudze klienta biznesowego związane ze sprzedażą systemów IT (np. CRM, ERP, DMS, HCM, WMS, PIM, e-commerce)
  • znajomość systemów CRM (np. SugarCRM, SuiteCRM, Creatio, Zendesk) lub gotowość do szybkiego ich opanowania
  • umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji z klientami
  • znajomość procesów biznesowych w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta
  • umiejętność identyfikowania i generowania nowych potrzeb biznesowych klientów
  • komunikatywność, otwartość i proaktywność w kontakcie z klientem
  • dobrą organizację pracy i umiejętność prowadzenia kilku procesów równolegle
  • umiejętność przygotowywania ofert i prezentacji handlowych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodny kontakt klientami zagranicznymi
  • prawo jazdy kat. B

szczegóły

  • pełny wymiar godzin
  • nasze biuro mieści się w Poznaniu, na Alejach Solidarności
  • działamy w trybie stacjonarnym lub hybrydowym, dając Ci elastyczność w wyborze najlepszego dla Ciebie sposobu pracy
  • pracujemy w systemie premiowym, w którym wysokość premii uzależniona jest od indywidualnego zaangażowania, wyników oraz wkładu każdej osoby
Przewijanie do góry