Okolice godziny 12:00 – open space wypełnia się pracownikami, a na środek wychodzi pierwszy prezentujący. Za plecami ma tablicę interaktywną, na której wyświetla przygotowane slajdy. Taki widok może oznaczać tylko jedno: jest pierwszy piątek miesiąca, a przed nami cykliczne spotkanie „What’s New?”
„What’s New” w eVolpe — o co chodzi?
Dlaczego raz w miesiącu odrywamy się od naszych projektów i pracy? Dlatego, że ludzie tworzący rodzinę eVolpe są dla nas najważniejsi. Stawiamy na rozwój pracowników i chcemy, by czuli, że w naszej firmie mogą doskonalić własne zainteresowania. Dodatkowo mogą podzielić się nowymi odkryciami, pomysłami czy też własnymi projektami (zrealizowanymi na przykład podczas eVolpe Day).
Samo spotkanie dzielimy na 2 części. Pierwsza z nich odbywa się na wcześniej wspomnianym open space i dotyczy wszystkich pracowników naszej firmy. Druga część odbywa się już w konkretnych działach. Deweloperzy pozostają na open space, natomiast analitycy, dział marketingu i sprzedaży udają się do swoich biur.
Słyszysz „publiczna prezentacja”, myślisz: strach, stres i nieprzespane noce? Nic z tych rzeczy! U nas panuje miła atmosfera pełna uśmiechu, zaangażowania i zainteresowania. Pracownik poza samorozwojem zdobywa cenne doświadczenie związane z przemowami publicznymi.
Prezentacja na „What’s New?” – jak to wygląda?
Jedyne ograniczenie to ramy czasowe. Chcemy, by każdy występujący wykorzystał maksymalnie 15 minut. Forma? Język? Temat? Pełna dowolność.
Jakie tematy poruszamy?
Na spotkaniach możemy usłyszeć zarówno o plusach picia zielonej herbaty i jej wpływie na codzienną pracę, jak i o najnowszych rozwiązaniach w SugarCRM.
Ostatnie tematy prezentacji: