W dniach 19-22 lutego 2018 wzięliśmy udział w corocznym spotkaniu SugarCRM i jego współpracowników. We włoskim Sorrento spotkaliśmy się z przedstawicielami zarządu oraz innymi firmami wdrożeniowymi, które podobnie jak eVolpe osiągnęły status oficjalnego partnera marki. Tym samym otworzyliśmy kolejny rok współpracy na rzecz propagowania idei Customer Realtionship Management w biznesie.
SugarCRM Sales KickOff 2018 we włoskim Sorrento już za nami…
Tegoroczna frekwencja przeszła najśmielsze oczekiwania. Jeszcze nigdy SugarCRM Sales KickOff nie przyciągnął aż tylu pasjonatów technologii oprogramowania Sugar jednocześnie. Do Sorrento zawitało ok. 300 sprzedawców, marketerów i programistów z całego świata. eVolpe na konferencji reprezentowali prezes Marcin Różański oraz szef sprzedaży Piotr Jankowski.
Celem spotkania było wspólne „wyzerowanie zegarów” oraz nadanie rytmu pracy na kolejne miesiące. Hasłem przewodnim stało się sformułowanie work like you live, które w dosłownym tłumaczeniu oznacza pracuj tak, jak żyjesz. Jest to bezpośrednie odwołanie do nowoczesnej kultury pracy z wykorzystaniem urządzeń mobilnych oraz coraz częstszego przyzwolenia na wykonywanie obowiązków służbowych poza biurem i w elastycznie wyznaczonych godzinach. Trend, który od lat w naturalny sposób funkcjonuje w sprzedaży, zaczyna zataczać coraz szersze kręgi. Nikogo nie dziwi, że handlowcy potrzebują rozwiązań, które wspierają komunikację z klientami oraz siedzibą firmy w trakcie trwania delegacji. W dzisiejszych czasach także pozostali użytkownicy CRM (np. zespoły marketingowe) korzystają z dobrodziejstwa pracy zdalnej. Oprogramowanie Sugar, jak zaznaczono podczas SugarCRM Sales KickOff 2018, będzie się dalej rozwijać, aby odpowiedzieć na te wszystkie postępowe wymogi.
Poniżej przedstawiamy kilka zdjęć z sali w hotelu Hilton Sorrento.
SugarCRM Sales KickOff 2018 został zorganizowany w celu podtrzymania wzajemnych relacji pomiędzy zarządem i partnerami rozlokowanymi na wielu kontynentach. Stał się idealną platformą wymiany doświadczeń oraz międzynarodowego networkingu. W trakcie wydarzenia jak zwykle wyróżniono szczególnie aktywne w minionym roku firmy oraz wskazano kierunki dalszego rozwoju marki. Jest nam niezmiernie miło, że po raz kolejny, mogliśmy uczestniczyć w tym prestiżowym wydarzeniu.
Do zobaczenia za rok!