12 czerwca odbyło się pierwsze w historii spotkanie SugarCRM Partner Day. Spieszymy z relacją prosto z francuskiego z Lyon.
SugarCRM wystartował własnie z nową formułą spotkań z firmami wdrożeniowymi pod nazwą Partner Day. Pierwsze wydarzenie dedykowane przedsiębiorcom z Europy odbyło się w hotelu Radisson Blue w Lyon, we Francji. eVolpe reprezentowała nasza COO – Magdalena Ziębińska.
eVolpe jest oficjalnym partnerem SugarCRM od 2011 roku. Do tej pory uczestniczyliśmy w wydarzeniach takich jak SugarCRM Sales KickOff 2018, czy SugarCRM Partner Advisory Board. Nowa formuła ma sprzyjać zacieśnianiu relacji pomiędzy firmami wdrożeniowymi oraz lepszej komunikacji z zespołem producenta.
Zapowiedź zmian w SugarCRM
Nie wszystko możemy zdradzić, ale w najbliższym czasie czeka nas trochę zmian. Będą one dotyczyły przede wszystkim zakresu funkcjonalnego oprogramowania Sugar. Zgodnie z panującym ostatnio trendem, od systemu możecie oczekiwać przede wszystkim usprawnień dotyczących zaawansowanej analityki biznesowej (Business Intelligence). Jak tylko będziemy mogli powiedzieć więcej – przeczytacie o nich na blogu eVolpe.
W niedługim czasie czekają nas również przeobrażenia związane z rebrandingiem SugarCRM. W przygotowaniu są: nowa strona internetowa, nowe logo i identyfikacja wizualna marki. Wszystko to ma związek z dalekosiężnymi planami producenta dotyczącymi stworzenia kompleksowej platformy biznesowej pozwalającej na podgląd 360° relacji z klientami Twojego przedsiębiorstwa.
SugarCRM od zawsze komunikował, jak ważne jest spojrzenie na biznes oczami klienta. Wygląda na to, że czeka nas niemała rewolucja, która pozwoli realizować tę filozofię na wielu polach.
Fotorelacja z SugarCRM Partner Day
Na koniec mamy dla Was jeszcze kilka zdjęć z Lyonu. Zobaczcie, co się działo za kulisami wydarzenia.