SugarCRM Hint – nowa usługa Relationship Intelligence od SugarCRM

SugarCRM Hint – nowa usługa Relationship Intelligence od SugarCRM

SugarCRM po raz kolejny potwierdza, że cały czas podąża za trendami rynkowymi, a nawet samodzielnie je kreuje. W tym tygodniu firma z Kalifornii zaprezentowała nowy produkt, uzupełniający dotychczasową funkcjonalność systemu CRM, a jednocześnie początkujący całą serię nowych rozwiązań typu Relationship Intelligence. Mowa o SugarCRM Hint – technologii, która pozwala na błyskawiczne przeszukiwanie Internetu w celu zebrania wszystkich możliwych informacji osobistych i zawodowych o klientach w bazie CRM. Dzięki tej funkcji handlowcy będą mogli lepiej niż kiedykolwiek przedtem przygotować się do rozmowy z klientem.

SugarCRM Hint wprowadza rewolucję w sposobie pozyskiwania informacji o osobach kontaktowych. Do tej pory użytkownik systemu CRM posiadając szczątkowe dane takie jak imię, nazwisko, adres e-mail i nazwę firmy musiał samemu poświęcać sporo czasu na zdobycie szerszych informacji o kliencie w zasobach Internetu. SugarCRM Hint wykonuje te działania natychmiastowo, przeszukując ponad 70 źródeł danych społecznościowych w globalnej sieci www i następnie uzupełniając profil klienta w CRM znalezionymi i dopasowanymi danymi.

Wraz z wprowadzeniem na rynek produktu Hint, wiele razy wypowiadał się medialnie Clint Oram, współzałożyciel i CMO SugarCRM. Podkreślał on, że wizją i strategią firmy jest nieustanne wprowadzanie innowacji pomagających tworzyć niezwykłe relacje z klientami. Według Clinta Orama przyszłość systemów CRM nie opiera się już o strategię B2B, czy B2C, w których naczelną zasadą było odpowiednie zarządzanie szansami sprzedażowymi. Ludzie kupują przecież od innych ludzi, a nie od firm. Stąd strategia przyjęta przez SugarCRM to i2i (individuals to individuals). Podkreśla ona najmocniejsze znaczenie relacji międzyludzkich podczas zawierania kontraktów sprzedażowych. To właśnie te relacje ma wspierać Hint, a także kolejne produkty z linii Relationship Intelligence, które są aktualnie w przygotowaniu. SugarCRM już zapowiedział, że będą one wykorzystywały analizę predykcyjną i techniki uczenia maszynowego. Wszystko po to, aby automatycznie i zarazem w sposób inteligentny system CRM mógł oceniać duże zbiory danych, analizować wzory zachowań, identyfikować problemy i sugerować najlepsze możliwe dalsze kroki w relacjach handlowca z kupującym. Po raz kolejny w tym roku rozwój systemu Sugar jest zgodny z przewidywanymi przez nas trendami CRM w roku 2017, które opisywaliśmy w osobnym wpisie.

Jak działa SugarCRM Hint:

 

Wystarczy posiadać w systemie Sugar wpisane imię, nazwisko i adres e-mail klienta…SugarCRM Hint

… aby zebrać bogaty w informacje profil danych …

SugarCRM Hint

… zaimportować je do CRM …

SugarCRM Hint

… i zobaczyć historię interakcji z klientem.

SugarCRM Hint

SugarCRM Hint jest dostępny dla wersji Sugar 7.8 wzwyż w kwocie $15 za użytkownika. Z chwilą ogłoszenia produktu jest on dostępny w USA, jednak w najbliższych tygodniach powinien już być możliwy do zakupu we wszystkich regionach, również w Polsce. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu. Przyspieszy to proces wprowadzenia produktu do sprzedaży w naszym kraju.



mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close