Nowoczesny, mobilny CRM od SugarCRM

W ostatnim tygodniu SugarCRM udostępnił najnowszą wersję aplikacji mobilnej Sugar Mobile 5.0. Wprowadzone zmiany to nie są jedynie kosmetyczne poprawki dotychczasowego rozwiązania. Jest to początek rewolucji w postrzeganiu mobilnych aplikacji CRM. SugarCRM po raz kolejny udowadnia, że dzięki wykorzystaniu jego systemu można w prosty sposób zdobyć przewagę konkurencyjną. W jaki sposób? Przede wszystkim wykorzystując oprogramowanie, które łamie schematy i pozwala podejść do procesu budowania relacji z klientami w sposób niecodzienny, a zarazem wysoce efektywny.

Mobilny CRM – prognoza się sprawdza!

W grudniu ubiegłego roku przeanalizowaliśmy wiele zagranicznych publikacji i na ich podstawie stworzyliśmy listę 5 prognoz dla CRM na 2017 rok. Jednym z przewidywanych przez nas trendów w rozwoju systemów CRM w bieżącym roku było zdecydowane postawienie dostawców systemów CRM na przebudowę, a wręcz rewolucję aplikacji mobilnych.  Już na początku drugiego kwartału wiemy, że powyższa prognoza zaczyna nabierać realnych kształtów dzięki wysiłkom zespołu SugarCRM! (O wszystkich prognozach dla CRM na 2017 rok możesz przeczytać tutaj)

Strategia „Mobile first!”

Rewolucja w dostępnie do aplikacji mobilnych sprawia, że fizyczne granice miejsca pracy się zacierają. Fakt ten jest najbardziej widoczny w pracy zespołów sprzedażowych. To właśnie przedstawiciele handlowi wykonują zadania,  przy których wręcz pożądają doskonałego mobilnego narzędzia pracy. Jednak większość mobilnych aplikacji CRM dostępnych na rynku wciąż nie sprostała stawianym im oczekiwaniom.

mobilny CRM

SugarCRM stara się być innowatorem na tym polu. Przyjęta w zeszłym roku strategia „Mobile first” spowodowała, że w ciągu roku trzykrotnie wzrosła liczba użytkowników Sugar Mobile – a to dopiero początek, co jest widoczne po wprowadzonych zmianach w najnowszej wersji aplikacji mobilnej.

Mobilny CRM – co się zmieniło?

Przedefiniowany User Experience – całość aplikacji mobilnej została na nowo przeprojektowana, aby zmniejszyć ilość kliknięć niezbędnych do wyświetlenia najważniejszych danych. Co istotne, SugarCRM w trakcie prac związanych z udoskonaleniem nawigacji wziął pod uwagę opinię wielu użytkowników. Pozwoliło to na nowo uporządkować elementy interfejsu Sugar Mobile.

Dostosowanie wyglądu aplikacji do firmy – dzięki nowej usłudze Sugar MACS administratorzy mogą w prosty sposób dodać do aplikacji nazwę firmy oraz logotyp, a także zmienić barwy aplikacji na firmowe. Wszystko to da się osiągnąć bez konieczności dodatkowego programowania. W efekcie firma udostępnia swoim pracownikom mobilny CRM, który wygląda jakby był wewnętrznie stworzoną aplikacją.

Enterprise Mobile Management (EMM) – wykorzystując technologię EMM, Sugar Mobile zyskał możliwość lepszego i bardziej bezpiecznego sposobu dystrybucji i zarządzania aplikacją. Administratorzy systemu mogą w przystępny sposób kontrolować kto i kiedy uzyskuje do niego dostęp . Całość została również zaprojektowana w standardzie AppConfig po to, aby ułatwić wdrożenie zewnętrznych systemów EMM dla firm potrzebujących większej ilości funkcji zdalnego zarządzania aplikacjami mobilnymi.

Deep linking – jest to funkcja, która pozwala otwierać wszystkie zewnętrzne linki do systemu SugarCRM (np. z wiadomości email lub SMS) bezpośrednio w aplikacji Sugar Mobile. Każdorazowe kliknięcie na urządzeniu mobilnym w taki link zostanie odpowiednio rozpoznane tak, aby otworzyć konkretny rekord w aplikacji Sugar Mobile. Funkcja ta zdecydowanie poprawia ergonomię pracy na urządzeniu mobilnym.

Wsparcie dla Apple Touch ID – najnowsza wersja Sugar Mobile obsługuje Apple Touch ID dla systemu iOS, czyli autoryzację osoby poprzez odcisk palca. Warto wspomnieć, że jest to najbezpieczniejsza forma uwierzytelniania użytkowników we wspomnianym systemie operacyjnym.

Mobilny CRM

Czego możemy się jeszcze spodziewać ?

Z ujawnionych przez SugarCRM informacji wynika, że w drugiej połowie roku nasza prognoza dotycząca mobilnych aplikacji CRM na 2017 rok powinna spełnić się w 100%. We wspomnianym artykule pisaliśmy m.in. o geolokalizacji oraz szczegółowym dostosowaniu mobilnej wersji CRM do specyficznych potrzeb firmy.  Okazuje się, że SugarCRM po raz kolejny pokazuje, że wychodzi poza schematy. Z opublikowanych informacji wynika, że wspomniane możliwości są już zaprojektowane i aktualnie trwają wewnętrzne testy ich wersji beta. Trzymamy kciuki za jak najszybsze wprowadzenie tych oczekiwanych przez rynek innowacji!

Scroll to Top