case study creatio effecto applied robotics

Effecto

Wdrożenie realizowane przez Creatio

Effecto to dostawca wyspecjalizowanych narzędzi dla robotyki i rozwiązań dla automatyki przemysłowej, które są stosowane na wielu rynkach, od przemysłu motoryzacyjnego poprzez przemysł opakowań, przetwórstwo spożywcze, aż po badania naukowe.

case study creatio effecto applied robotics

Wyzwania

Effecto szukało oprogramowania CRM pozwalającego poprawić przejrzystość procesów biznesowych oraz sprawnie zarządzać produktami i usługami.

Oczekiwano też narzędzia, które pozwali ograniczyć straty czasu dotychczas generowane z powodu potrzeby pracy z wieloma aplikacjami.

Ponadto poszukiwano aplikacji, która dostarczy możliwość zarządzania złożonymi kontraktami oraz pozwoli na sprawne jej wdrożenie.

Projekt

system:

Marketing Creatio
Sales Creatio
Service Creatio

branża:

manufacturing
robotyka przemysłowa

Wymagania Effecto

  • Kompleksowy dostęp do aplikacji, szablonów procesów i gotowych rozwiązań pozwalających zmniejszać koszty operacyjne.
  • Jedna platforma dla marketingu, sprzedaży i usług.
  • Łatwość konfiguracji i dalszego rozwoju systemu.
  • System zorientowanego na zarządzanie procesami.
  • Możliwość integracji nowego systemu z dowolnymi zewnętrznymi aplikacjami.

Efekty wdrożenia systemu Creatio

  • Zwiększenie lojalności klientów o 20%
  • Trzykrotne skrócenie czasu osiągania ROI w porównaniu do wyników ze starym systemem.
  • O połowę zmniejszono czas potrzebny na opracowanie niestandardowych procesów.

Wdrożone rozwiązania

case study creatio
  • Ujednolicenie sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie w celu usprawnienia pracy.
  • Polepszenie doświadczenia klienta i zadowolenia z usług dzięki bardziej spersonalizowanej komunikacji.
  • Centralne repozytorium rejestrów dotyczących obsługi klienta oraz danych dotyczących niezgodności produktów.
  • Pełną kontrolę i nadzór nad procesami związanymi z zarządzaniem kontraktami.
  • Zwiększenie wydajności dzięki obniżeniu ilość aplikacji komputerowych wspierających realizację procesów biznesowych.

Wynik

Dzięki Creatio firma Effecto planuje dodatkowo zwiększyć wzrost przychodów poprzez dalszą personalizację komunikacji z klientami dzięki korzystaniu ze zagregowanych danych w systemie i ciągłe przyspieszaniu procesów sprzedaży, marketingu i obsługi.

Potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu Creatio?

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Scroll to Top