CRM dla branży reklamowej

Branża reklamowa obejmuje: agencje marketingowe, media oraz inne firmy, które posiadają w swoim portfolio produktowym usługi reklamowe lub możliwość zakupu powierzchni reklamowej. Wszystkie te firmy łączy konieczność budowania długotrwałych relacji ze swoimi klientami.

Agencje reklamowe i marketingowe

Systemy oferowane przez eVolpe, ze szczególnym uwzględnieniem CRM, doskonale sprawdzą się we wszelkiego rodzaju agencjach reklamowych czy marketingowych. Dzięki systemowi CRM uporządkowane zostaną wszelkie dane o klientach. Dodatkowo ważną kwestią będzie zróżnicowane raportowanie, które poprawi efektywność rozliczeń z klientami za prowadzone kampanie reklamowe.

Zdecydowaną przewagą systemów eVolpe są funkcje związane z generowaniem mediaplanów, przekształcaniem ich w szanse sprzedażowe i zlecenia, a następnie możliwość ich efektywnego rozliczania.

Agencje reklamowe i marketingowe z pewnością docenią również funkcjonalny oraz prosty w użyciu system Marketing Automation, za pomocą którego mogą być realizowane kampanie online. Co więcej, jego możliwości integracyjne z systemami CRM sprawią, że raportowanie wyników do klientów będzie jeszcze łatwiejsze.

Media

Branża reklamowa obejmuje: agencje marketingowe, media oraz inne firmy, które posiadają w swoim portfolio produktowym usługi reklamowe lub możliwość zakupu powierzchni reklamowej. Wszystkie te firmy łączy konieczność budowania długotrwałych relacji ze swoimi klientami.

Usługi reklamowe lub wynajem powierzchni reklamowej

Czynnikiem, który wyróżnia tę kategorię firm jest niezwykły indywidualizm każdego projektu. Każda firma może oferować zupełnie inne produkty oraz może charakteryzować się odmiennym modelem sprzedaży.

W związku z tym przy wyborze dostawcy usług i systemów informatycznych należy zwrócić szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie firmy wdrożeniowej.

eVolpe jest w stanie zapewnić system CRM o następujących funkcjach:

  • ewidencja nośników reklamowych
  • system rezerwacji nośników reklamowych, który umożliwia filtrowanie wolnych nośników reklamowych i wykorzystanie ich w ramach przygotowywanych dla klientów ofert i zleceń
  • konfiguracja cennika pozwalająca na zdefiniowanie bieżących stawek za wynajem powierzchni reklamowych
  • agregacja informacji o wykorzystaniu nośników reklamowych – funkcja przydatna, jeśli nośniki reklamowe są okresowo wystawiane na widok odbiorców jak np. w przypadku reklam umieszczanych w pojazdach komunikacji miejskiej
  • cykliczna wysyłka automatycznie generowanego raportu dla klientów o wykorzystaniu nośników reklamowych.

Wykorzystywane systemy

sugar market sell serve sugarcrm

Customer Relationship Management

suitecrm

Customer Relationship Management

Marketing Automation

Porozmawiaj z nami
o systemach CRM dla branży reklamowej!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.