Features to remember – Część 3

W trzeciej odsłonie cyklu „Features to remember” prezentujemy kolejne funkcje informatycznych systemów CRM opartych na otwartym kodzie programistycznym.

Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanymi przez eVolpe usprawnieniami!

Praktyka codziennych zadań w zespole handlowym bywa przytłaczająca. Liczba poczynionych ustaleń, których należy dopilnować, niejednokrotnie przyprawia o zawrót głowy. Co zrobić, żeby zabezpieczyć się przed niedopełnieniem ważnych obowiązków i każdorazowo wywiązać się z zadeklarowanych terminów? W niniejszym artykule opisujemy przykładowe personalizacje systemu CRM służące uporządkowaniu i usprawnieniu procesu sprzedaży na wskazanym polu.

1. Data ostatniego i planowanego kontaktu

Kompatybilność z SugarCRM

Wygodnym uzupełnieniem informacji o klientach jest możliwość podglądu terminu poprzedniego i planowanego kontaktu. Dzięki omawianej funkcji dokładnie wiesz, ile czasu minęło od podjęcia ostatniej aktywności i na tej podstawie oszacujesz potrzebę wznowienia działań.

Jak to działa?

Podgląd terminów dotyczących ostatnich i planowanych akcji dostępny jest z poziomu następujących obszarów: Odbiorca, Namiar, Kontakt, Kontrahent (pod warunkiem zarejestrowania i powiązania z nimi aktywności typu: Rozmowa telefoniczna, E-mail, Spotkanie).

Daty ostatniego/planowanego kontaktu uzupełniane są automatycznie na podstawie aktywności skojarzonych w systemie z rekordem Odbiorcy, Namiaru, Kontaktu, czy Kontrahenta.

Data ostatniego kontaktu, to data poprzednio wykonanej aktywności powiązanej z danym rekordem. Natomiast data przypisana dla wznowienia kontaktu, to termin najbliższej akcji o statusie „planowane”.

2. Planowanie spotkań z kontrahentami na danej trasie

Kompatybilność z SugarCRM

Jako sprzedawca możesz poprawiać swoją wydajność także przy pomocy innych optymalizacji oferowanych przez system CRM. Ciekawa opcja to możliwość ustalania spotkań z kontrahentami znajdującymi się na trasie potwierdzonego już wyjazdu. Jest to moduł szczególnie przydatny dla zespołów mobilnych, często odwiedzających klientów w ich siedzibach. Jeżeli bywa, że podróżujesz w celach biznesowych i zależy Ci na zoptymalizowaniu przebiegu pokonywanej trasy – prezentowana funkcja systemu jest właśnie dla Ciebie!

Jak to działa?

Proces automatycznego tworzenia spotkań z wybranymi kontrahentami na danej trasie składa się z kilku następujących kroków:

  • przypisanie kontrahenta do trasy — przy założeniu, że może on być przypisany tylko do jednej trasy;
  • masowe planowanie spotkań dla kontrahentów na danej trasie na dany dzień;
  • ustalenie kolejności spotkań.

Po wykonaniu powyższych czynności wygenerowane spotkania są widoczne w module SPOTKANIA, natomiast wizualizacja trasy jest dostępna z poziomu modułu PRACOWNICY.

3. Generator PDF

Kompatybilność z SugarCRM i SuiteCRM

Kolejna, opisana poniżej funkcja przyspiesza pracę handlowca w sytuacjach, gdy potrzebna jest szybka i konkretna odpowiedź na zapytanie zniecierpliwionego klienta.

Generator PDF, bo o tym mowa, pozwala na automatyczne tworzenie nieprzeznaczonych do dalszej edycji dokumentów. Dzięki możliwości pracy na przygotowanych wcześniej szablonach wykonalne staje się zbudowanie kilku, a nawet kilkunastu ofert dziennie!

generator_pdf_1

Jak to działa?

Usprawnienie zaproponowane przez eVolpe, a dostępne w ramach zindywidualizowanego wdrożenia systemów SugarCRM lub SuiteCRM, to funkcja graficznego interface’u umożliwiającego wygodne, wysoce intuicyjne kreowanie oraz eksportowanie ofert do nieedytowalnego pliku.

generator_pdf_2

Bez konieczności znajomości zagadnień informatycznych możliwe jest samodzielne personalizowanie danych (imię, nazwisko, stanowisko, nazwa firmy) dla wszystkich szablonów dokumentów. Edycja odbywa się za pomocą przyjaznego edytora WYSIWYG (What-You-See-Is-What-You-Get) lub z wykorzystaniem języka HTML.

Potrzebujesz więcej informacji? Skorzystaj z kalendarza poniżej i umów się na indywidualną konsultację.

Scroll to Top