W trzeciej odsłonie cyklu „Features to remember” prezentujemy kolejne funkcje informatycznych systemów CRM opartych na otwartym kodzie programistycznym.
Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanymi przez eVolpe usprawnieniami!
Praktyka codziennych zadań w zespole handlowym bywa przytłaczająca. Liczba poczynionych ustaleń, których należy dopilnować, niejednokrotnie przyprawia o zawrót głowy. Co zrobić, żeby zabezpieczyć się przed niedopełnieniem ważnych obowiązków i każdorazowo wywiązać się z zadeklarowanych terminów? W niniejszym artykule opisujemy przykładowe personalizacje systemu CRM służące uporządkowaniu i usprawnieniu procesu sprzedaży na wskazanym polu.
1. Data ostatniego i planowanego kontaktu
Kompatybilność z SugarCRM
Wygodnym uzupełnieniem informacji o klientach jest możliwość podglądu terminu poprzedniego i planowanego kontaktu. Dzięki omawianej funkcji dokładnie wiesz, ile czasu minęło od podjęcia ostatniej aktywności i na tej podstawie oszacujesz potrzebę wznowienia działań.
Jak to działa?
Podgląd terminów dotyczących ostatnich i planowanych akcji dostępny jest z poziomu następujących obszarów: Odbiorca, Namiar, Kontakt, Kontrahent (pod warunkiem zarejestrowania i powiązania z nimi aktywności typu: Rozmowa telefoniczna, E-mail, Spotkanie).
Daty ostatniego/planowanego kontaktu uzupełniane są automatycznie na podstawie aktywności skojarzonych w systemie z rekordem Odbiorcy, Namiaru, Kontaktu, czy Kontrahenta.
Data ostatniego kontaktu, to data poprzednio wykonanej aktywności powiązanej z danym rekordem. Natomiast data przypisana dla wznowienia kontaktu, to termin najbliższej akcji o statusie „planowane”.
2. Planowanie spotkań z kontrahentami na danej trasie
Kompatybilność z SugarCRM
Jako sprzedawca możesz poprawiać swoją wydajność także przy pomocy innych optymalizacji oferowanych przez system CRM. Ciekawa opcja to możliwość ustalania spotkań z kontrahentami znajdującymi się na trasie potwierdzonego już wyjazdu. Jest to moduł szczególnie przydatny dla zespołów mobilnych, często odwiedzających klientów w ich siedzibach. Jeżeli bywa, że podróżujesz w celach biznesowych i zależy Ci na zoptymalizowaniu przebiegu pokonywanej trasy – prezentowana funkcja systemu jest właśnie dla Ciebie!
Jak to działa?
Proces automatycznego tworzenia spotkań z wybranymi kontrahentami na danej trasie składa się z kilku następujących kroków:
Po wykonaniu powyższych czynności wygenerowane spotkania są widoczne w module SPOTKANIA, natomiast wizualizacja trasy jest dostępna z poziomu modułu PRACOWNICY.
3. Generator PDF
Kompatybilność z SugarCRM i SuiteCRM
Kolejna, opisana poniżej funkcja przyspiesza pracę handlowca w sytuacjach, gdy potrzebna jest szybka i konkretna odpowiedź na zapytanie zniecierpliwionego klienta.
Generator PDF, bo o tym mowa, pozwala na automatyczne tworzenie nieprzeznaczonych do dalszej edycji dokumentów. Dzięki możliwości pracy na przygotowanych wcześniej szablonach wykonalne staje się zbudowanie kilku, a nawet kilkunastu ofert dziennie!
![generator_pdf_1](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2016/11/generator_pdf_1-1024x499.jpg)
Jak to działa?
Usprawnienie zaproponowane przez eVolpe, a dostępne w ramach zindywidualizowanego wdrożenia systemów SugarCRM lub SuiteCRM, to funkcja graficznego interface’u umożliwiającego wygodne, wysoce intuicyjne kreowanie oraz eksportowanie ofert do nieedytowalnego pliku.
![generator_pdf_2](https://evolpe.pl/wp-content/uploads/2016/11/generator_pdf_2-1024x509.jpg)
Bez konieczności znajomości zagadnień informatycznych możliwe jest samodzielne personalizowanie danych (imię, nazwisko, stanowisko, nazwa firmy) dla wszystkich szablonów dokumentów. Edycja odbywa się za pomocą przyjaznego edytora WYSIWYG (What-You-See-Is-What-You-Get) lub z wykorzystaniem języka HTML.
Potrzebujesz więcej informacji? Skorzystaj z kalendarza poniżej i umów się na indywidualną konsultację.