W trzeciej odsłonie cyklu „Features to remember” prezentujemy kolejne funkcje informatycznych systemów CRM opartych na otwartym kodzie programistycznym.
Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanymi przez eVolpe usprawnieniami!
Praktyka codziennych zadań w zespole handlowym bywa przytłaczająca. Liczba poczynionych ustaleń, których należy dopilnować, niejednokrotnie przyprawia o zawrót głowy. Co zrobić, żeby zabezpieczyć się przed niedopełnieniem ważnych obowiązków i każdorazowo wywiązać się z zadeklarowanych terminów? W niniejszym artykule opisujemy przykładowe personalizacje systemu CRM służące uporządkowaniu i usprawnieniu procesu sprzedaży na wskazanym polu.
1. Data ostatniego i planowanego kontaktu
Kompatybilność z SugarCRM
Wygodnym uzupełnieniem informacji o klientach jest możliwość podglądu terminu poprzedniego i planowanego kontaktu. Dzięki omawianej funkcji dokładnie wiesz, ile czasu minęło od podjęcia ostatniej aktywności i na tej podstawie oszacujesz potrzebę wznowienia działań.
Jak to działa?
Podgląd terminów dotyczących ostatnich i planowanych akcji dostępny jest z poziomu następujących obszarów: Odbiorca, Namiar, Kontakt, Kontrahent (pod warunkiem zarejestrowania i powiązania z nimi aktywności typu: Rozmowa telefoniczna, E-mail, Spotkanie).
Daty ostatniego/planowanego kontaktu uzupełniane są automatycznie na podstawie aktywności skojarzonych w systemie z rekordem Odbiorcy, Namiaru, Kontaktu, czy Kontrahenta.
Data ostatniego kontaktu, to data poprzednio wykonanej aktywności powiązanej z danym rekordem. Natomiast data przypisana dla wznowienia kontaktu, to termin najbliższej akcji o statusie „planowane”.
2. Planowanie spotkań z kontrahentami na danej trasie
Kompatybilność z SugarCRM
Jako sprzedawca możesz poprawiać swoją wydajność także przy pomocy innych optymalizacji oferowanych przez system CRM. Ciekawa opcja to możliwość ustalania spotkań z kontrahentami znajdującymi się na trasie potwierdzonego już wyjazdu. Jest to moduł szczególnie przydatny dla zespołów mobilnych, często odwiedzających klientów w ich siedzibach. Jeżeli bywa, że podróżujesz w celach biznesowych i zależy Ci na zoptymalizowaniu przebiegu pokonywanej trasy – prezentowana funkcja systemu jest właśnie dla Ciebie!
Jak to działa?
Proces automatycznego tworzenia spotkań z wybranymi kontrahentami na danej trasie składa się z kilku następujących kroków:
Po wykonaniu powyższych czynności wygenerowane spotkania są widoczne w module SPOTKANIA, natomiast wizualizacja trasy jest dostępna z poziomu modułu PRACOWNICY.
3. Generator PDF
Kompatybilność z SugarCRM i SuiteCRM
Kolejna, opisana poniżej funkcja przyspiesza pracę handlowca w sytuacjach, gdy potrzebna jest szybka i konkretna odpowiedź na zapytanie zniecierpliwionego klienta.
Generator PDF, bo o tym mowa, pozwala na automatyczne tworzenie nieprzeznaczonych do dalszej edycji dokumentów. Dzięki możliwości pracy na przygotowanych wcześniej szablonach wykonalne staje się zbudowanie kilku, a nawet kilkunastu ofert dziennie!
Jak to działa?
Usprawnienie zaproponowane przez eVolpe, a dostępne w ramach zindywidualizowanego wdrożenia systemów SugarCRM lub SuiteCRM, to funkcja graficznego interface’u umożliwiającego wygodne, wysoce intuicyjne kreowanie oraz eksportowanie ofert do nieedytowalnego pliku.
Bez konieczności znajomości zagadnień informatycznych możliwe jest samodzielne personalizowanie danych (imię, nazwisko, stanowisko, nazwa firmy) dla wszystkich szablonów dokumentów. Edycja odbywa się za pomocą przyjaznego edytora WYSIWYG (What-You-See-Is-What-You-Get) lub z wykorzystaniem języka HTML.
Potrzebujesz więcej informacji? Skorzystaj z kalendarza poniżej i umów się na indywidualną konsultację.