Features to remember – Część 2

Features to remember – Część 2

Zapraszamy do zapoznania się z nowym odcinkiem z cyklu „Features to remember”. Tym razem prezentujemy dodatki i funkcjonalności pomocne zarówno przy realizacji zadań sprzedażowych jak i analitycznych.

1. Przetargi

Kompatybilność z SugarCRM i SuiteCRM

Moduł Przetargi to doskonałe narzędzie dla wszystkich firm uczestniczących w postępowaniach przetargowych. Zapewnia zaawansowane zarządzanie dla uczestników oraz oferentów postępowań przetargowych wraz z kontrolą terminów składania ofert i wymaganych do przedstawienia dokumentów.
przetargi

Kluczową funkcjonalnością jest identyfikacja oraz możliwość gromadzenia informacji wymaganych do przystąpienia do przetargu. Przejrzysty interfejs zapewnia w jednym miejscu dostęp do wszystkich informacji odnośnie form, terminów i wartości przetargu.  Dane można powiązać np. z szansą sprzedaży czy kontrahentem. Możliwa jest również implementacja powiadomień informujących o końcu ważności wybranych dokumentów oraz kontrolowania dat i terminów składania zapytań do treści SIWZ. Dodatkowo sortowanie przetargów wg priorytetów umożliwia analizę rentowności.

2. Automatyczne oznaczenie klienta jako VIP

Kompatybilność z SugarCRM

Do SugarCRM możliwe jest dołączenie dodatkowego pola typu Checkbox, które będzie automatycznie uzupełniane po spełnieniu ustalonych z góry warunków. Pole to znajduje doskonałe zastosowanie do automatycznego oznaczania klientów jako „VIP”, gdy przykładowo w ostatnim roku klient osiągnął próg obrotowy > X PLN lub pole „Branża” jest określonego typu. Funkcja ta pozwala na łatwą identyfikację i filtrowanie najważniejszych kontrahentów.

3. Wizyty na stronie

Kompatybilność z SugarCRM

„Wizyty na stronie” to dodatkowy subpanel stworzony w celu rejestrowania każdorazowych wejść użytkowników SugarCRM w widok szczegółowy rekordów, w modułach Namiary, Kontakty i Kontrahenci. Subpanel jest polecany szczególnie pod kątem analitycznym dla osób zarządzających sprzedażą. Dostępne są w nim informacje o tym, który użytkownik odwiedzał daną stronę w SugarCRM wraz z dokładną datą wejścia. Pomimo, że SugarCRM jest systemem najchętniej polecanym przez użytkowników, warto mieć w firmie kontrolę nad tym, czy faktycznie jest on używany.

wizyty



mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close