Wypróbuj demo systemu
Platforma Customer Experience dedykowana użytkownikom


Poznaj możliwości Zendesk
Zendesk oferuje oprogramowanie do zarządzania sprzedażą (Zendesk Sell) i obsługi klientów (Zendesk Support).
System jest szybki we wdrożeniu, łatwy w obsłudze i dostosowany do typowych potrzeb wspierania strategii Customer Experience. Dzięki chmurze producenta uruchomienie aplikacji zajmuje godziny — nie tygodnie.
Przekonaj się, jakie to wygodne przy użyciu instancji demo!
Postaw na Omnichannel
Zyskaj pakiet narzędzi, które umożliwiają wielokanałową, transparentną i wygodną komunikację.
Za kulisami dzieje się magia, a klient ma wrażenie natychmiastowego i przejrzystego wsparcia. Rozwiązanie jest na tyle bogate, aby sprostać nawet najbardziej złożonym potrzebom i na tyle proste, że umożliwia niemal natychmiastowe user adoption.

Overview systemu Zendesk

Użyteczny dla agenta. Dla klienta niezauważalny
Oprogramowanie od Zendesk zostało zaprojektowane z myślą o pracownikach, którzy się nim posługują. To doskonale skomponowane i ujednolicone narzędzie, które pomaga szybko i efektywnie wykonywać codzienne obowiązki.
Oszczędzaj czas i pieniądze
Automatyzuj manualne czynności. Pakiet Zendesk rejestruje za Ciebie wszystkie wymieniane z klientem e-maile, połączenia telefoniczne, wiadomości tekstowe, a nawet wzmianki w social mediach i konwersacje prowadzone na firmowym czacie.

Platforma IT stworzona z myślą o użytkowniku
system dla zespołu helpdesk
system CRM dla sprzedaży
baza wiedzy i samoobsługowy portal klienta
narzędzie do raportowania i analityki danych
live chat i wiadomości
forum dla społeczności
system call center
Te firmy już korzystają z Zendesk.
Dołącz do nich!
Uzyskaj dostęp do demo Zendesk
Przetestuj system na własnych warunkach
