Bricoman

Pobierz case study w wersji PDF

Bricoman to sieć francuskich hurtowni remontowo-budowlanych należąca do Groupe Adeo. Oferują towary oraz usługi dla dużych, małych i średnich przedsiębiorstw, które prowadzą działalność w zakresie prac budowlanych i wykończeniowych. W Polsce jest 9 prężnie działających hurtowni tej marki.

system:

metodyka wdrożenia:

Scrum

użytkownicy:

200

integracje:

GUS, Biała Lista Podatników, kalendarz Google

hosting:

On-premise

projekt realizowany:

w 2023 roku

Wdrożone usprawnienia

wyzwanie:

Rozproszenie danych w wielu systemach

System CRM, który nie pasował do potrzeb organizacji

rozwiązanie:

Wdrożenie SpiceCRM oraz integracja systemu z pozostałymi aplikacjami wykorzystywanymi przez pracowników Bricoman

Spójna baza kontrahentów i osób kontaktowych

Wygodny user interface – kontekstowość informacji, czytelny wygląd systemu, wizualizacja danych

efekt:

Skuteczna współpraca pracowników z różnych działów i filii Bricoman

Usprawnienie procesu decyzyjnego opartego o dane

  • uporządkowanie wiedzy o kontrahentach
  • umożliwienie raportowania oraz analizy KPI
  • wyeliminowanie zjawiska dark data
  • przygotowanie ofert dla kontrahentów

wyzwanie:

Potrzeba spersonalizowania oferty dla wybranych klientów

rozwiązanie:

Podgląd historii transakcji oraz dotychczasowych interakcji z klientem

Automatyzacja przyznawania i zatwierdzania rabatów

Kreator ofert w systemie

efekt:

Poprawa efektywności pracowników

Przyspieszenie procesu ofertowania

Zapewnienie opłacalności oraz konkurencyjności oferty Bricoman

wyzwanie:

Niedostępność kluczowych informacji o kontrahentach

rozwiązanie:

Pop-up z informacjami o kliencie

Prosty sposób na dostęp do podstawowych, kluczowych informacji o klientach

efekt:

Oszczędność czasu pracowników

Uproszczenie pracy w systemie (mniej klikania, mniej otwartych zakładek)

wyzwanie:

Nieprzewidywalność dnia pracy sprzedawcy

rozwiązanie:

Kalendarz współdzielony

Widok spotkań, rozmów telefonicznych, zadań, notatek w formie Activity Stream

efekt:

Umożliwienie skutecznego zarządzania zespołem

Poprawa Employee Experience osób zatrudnionych w Bricoman

wyzwanie:

Wyzwania w komunikacji na linii klient-firma

Wątpliwości dotyczące premiowania pracowników działu sprzedaży

rozwiązanie:

Uporządkowanie procesu przydzielania kontrahentów w systemie

efekt:

Usprawnienie kontaktu klienta z przedstawicielem Bricoman

Zwiększenie motywacji w zespole handlowym

Krystian Guzenda

Bricoman Polska

Zadowolenie klienta zawsze było priorytetem w Bricoman. Dzięki SpiceCRM jeszcze sprawniej odpowiadamy na potrzeby fachowców branży budowlanej, z którymi współpracujemy. Oszczędzamy też na czasie i kosztach wewnętrznych procesów.

Cieszę się również z przebiegu współpracy z zespołem eVolpe. Udowodnili, że znają się na rzeczy i podobnie jak my, dbają w swojej pracy o jakość zastosowanych materiałów.

Umów konsultację z ekspertem wdrożeniowym eVolpe

Wybierz dogodny dla siebie termin.

Pobierz case study w wersji PDF

Scroll to Top