Dla kogo jest nasz quiz?
CX Maturity Quiz powinni rozwiązać przedstawiciele wszystkich zespołów odpowiedzialnych za budowanie pozytywnego doświadczenia klienckiego.
Podeślij tego linka osobom z działu Marketingu, Sprzedaży, Obsługi Klienta, Działu Jakości oraz wszystkim decydentom zaliczanym do kadry menadżerskiej.
Uzyskane wyniki możesz porównać i wykorzystać wewnętrznie. Na przykład podczas budowania strategii na dalsze miesiące lub jako punkt odniesienia w kontekście już zrealizowanych usprawnień.
Czy jesteś mistrzem Customer Experience?
Rozwiąż quiz i poznaj wynik dla Twojej firmy
Rozwiąż ok. 5-minutowy test. Poznaj stopień zaawansowania strategii Customer Experience w Twojej firmie.
Pytania, które Ci zadamy, dotyczą trzech kategorii: kultury organizacyjnej, procesów biznesowych i wykorzystywanej technologii.
Na końcu otrzymasz podsumowanie i wynik testu dojrzałości z zakresu CX. Jeśli okaże się to zasadne — odkryjemy przed Tobą obszary, w których warto się rozwijać.
Jak działa CX Maturity Quiz?
Odpowiedz na zadane pytania w kontekście Twojej firmy. Przeanalizuj swój biznes w trzech kategoriach: kultura organizacyjna, procesy biznesowe i wykorzystywana technologia.
Określ poziom zaawansowania strategii CX we wskazanych obszarach. Do dyspozycji masz następującą skalę:
Na końcu otrzymasz wynik CX Maturity Twojej organizacji. Oczywiście wyjaśnimy, co on oznacza. Podzielimy się też odpowiednimi materiałami Premium, które pomogą rozwinąć strategię CX do poziomu Master.