By eVolpe / 5 listopada 2024 1. Co to jest CRM? system do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa strategia zarządzania relacjami z klientami, która stawia ich potrzeby w centrum uwagi elektroniczny obieg firmowych dokumentów None 2. Co to znaczy "wdrożenie systemu CRM"? kompleksowy proces implementacji oprogramowania, który uwzględnia potrzeby biznesowe firmy umowa dotycząca kupna licencji systemu CRM od producenta instalacja systemu CRM na komputerach pracowników None 3. Co to jest Scrum? nazwa własna jednego z systemów CRM tradycyjna metodyka wdrożeniowa, która wymaga spisania sztywnej dokumentacji systemu sposób organizacji prac podczas wdrożenia, który pozwala na adaptację do zmieniających się potrzeb None 4. Co to jest Sprint? krótki okres, w którym zespół pracuje nad kolejną paczką nowych funkcji do systemu metodyka wdrożeniowa bardzo szybkie wdrożenie systemu z pominięciem zbędnych funkcji None 5. Ile trwa jeden Sprint? nawet kilka miesięcy kilka godzin najczęściej 2 lub 4 tygodnie None 6. Co to jest Time&Material? jeden z modułów systemu CRM do zarządzania czasem pracy i zasobami firmy nazwa jednego ze spotkań w trakcie wdrożenia realizowanego w Scrumie sposób rozliczania na podstawie spędzonego czasu i wykorzystanych zasobów None 7. Co to jest Refinement? spotkanie w celu podsumowania Sprintu spotkanie, podczas którego omawiane są nowe wymagania odnośnie systemu codzienne ok. 15-minutowe spotkanie służące omówieniu bieżących spraw None 8. Co to jest Product Backlog? nazwa dokumentacji wymaganej w metodyce Waterfall uporządkowana lista wymagań dotyczących powstającego oprogramowania spotkanie z analitykiem biznesowym w celu zebrania wymagań None 9. Jak się nazywa koordynator projektu z ramienia inwestora/klienta? proxy Product Owner Product Owner Developer None 10. Jak się nazywają warsztaty przed wdrożeniem, które służą zebraniu potrzeb wobec systemu? analiza przedwdrożeniowa System Overview Analiza pod RFP None 11. Czy systemy Open Source są darmowe? w niektórych przypadkach mogą być pozbawione opłat licencyjnych tak, zawsze nie ma czegoś takiego jak systemy Open Source None 12. Co to jest SaaS? model hostingowy oparty na subskrypcji model hostingu systemu na prywatnych serwerach wirtualne środowisko pracy dla programistów None 13. Jak nazywa się rozwiązanie technologiczne, które przy niskim nakładzie kosztów zapewnia pierwsze mierzalne zyski dla organizacji? bloatware legacy software MVP None 14. Jaką nazwą określa się zwięzły opis funkcji, która ma zostać włączona (zaimplementowana) do systemu? Retrospektywa User Story Bug User Story None 15. Który opis obrazuje błąd krytyczny systemu? Przycisk „Zapisz” działa, ale nie wyświetla potwierdzenia akcji po kliknięciu. System przestał pozwalać na zalogowanie się. System wyświetla błędnie formatowaną tabelę, ale dane są wciąż dostępne i poprawne. None 16. Kto płaci za naprawę błędów w systemie? programista, z własnej kieszeni klient firma wdrożeniowa None 17. Co to jest Code Review? faza testów wykonywanych przez Product Ownera przed zatwierdzeniem przyrostu funkcjonalnego do systemu testy własne przeprowadzane przez programistów jeszcze na etapie tworzenia rozwiązania weryfikacja poprawności kodu przez osobę trzecią (najczęściej innego doświadczonego programistę) None 18. Podaj przykład zabezpieczenia interesów klienta w umowie wdrożeniowej. sztywna dokumentacja oprogramowania spisana przed przystąpieniem do wdrożenia gwarancja na autorskie elementy kodu Fixed Price None 19. Jaka jest podstawowa cecha metodyki Waterfall i modelu rozliczeniowego Fixed Price? brak elastyczności dotyczącej dokonywania zmian w przypadku rozpoznania nowych potrzeb/wymagań wobec systemu elastyczny Product Backlog złożony z historyjek użytkownika (User Stories) brak sztywnej dokumentacji, której bezsprzecznie należy się trzymać w trakcie wdrożenia None 20. Czy system CRM warto zintegrować z innymi aplikacjami wykorzystywanymi w firmie? nie, lepiej tego nie robić, gdyż dane z innych systemów nie przydają się użytkownikom CRM tak, to rekomendowana strategia, która niweluje zjawisko silosów danych systemu CRM nie da się zintegrować z innymi aplikacjami None 21. Jaki etap powinien kończyć wdrożenie systemu CRM? natychmiastowe wydanie systemu na produkcję (Go-Live) szkolenia dla użytkowników testy funkcjonalne None 22. Co to jest SLA? usługa konfiguracji systemu przez doświadczonego administratora IT umowa serwisowa określająca zasady wsparcia technicznego i rozwoju systemu po wdrożeniu nazwa warsztatu z użytkownikami systemu None 23. Ile średnio wynosi zwrot z inwestycji w system CRM? inwestycja w system CRM powinna się zwrócić w połowie szacuje się, że każdy dolar wydany na CRM może przynieść zwrot na poziomie 8,71 USD wdrożenie systemu CRM to koszt, który się nie zwraca None * Imię * Firma * E-mail * [wymagane] Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celu udostępnienia wyników quizu. Zapisz mnie do Newslettera Time's up