Przez eVolpe / 5 listopada 2024 1. Co to jest CRM? system do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa strategia zarządzania relacjami z klientami, która stawia ich potrzeby w centrum uwagi elektroniczny obieg firmowych dokumentów None 2. Co to znaczy "wdrożenie systemu CRM"? umowa dotycząca kupna licencji systemu CRM od producenta instalacja systemu CRM na komputerach pracowników kompleksowy proces implementacji oprogramowania, który uwzględnia potrzeby biznesowe firmy None 3. Co to jest Scrum? nazwa własna jednego z systemów CRM sposób organizacji prac podczas wdrożenia, który pozwala na adaptację do zmieniających się potrzeb tradycyjna metodyka wdrożeniowa, która wymaga spisania sztywnej dokumentacji systemu None 4. Co to jest Sprint? bardzo szybkie wdrożenie systemu z pominięciem zbędnych funkcji metodyka wdrożeniowa krótki okres, w którym zespół pracuje nad kolejną paczką nowych funkcji do systemu None 5. Ile trwa jeden Sprint? kilka godzin najczęściej 2 lub 4 tygodnie nawet kilka miesięcy None 6. Co to jest Time&Material? jeden z modułów systemu CRM do zarządzania czasem pracy i zasobami firmy sposób rozliczania na podstawie spędzonego czasu i wykorzystanych zasobów nazwa jednego ze spotkań w trakcie wdrożenia realizowanego w Scrumie None 7. Co to jest Refinement? spotkanie w celu podsumowania Sprintu codzienne ok. 15-minutowe spotkanie służące omówieniu bieżących spraw spotkanie, podczas którego omawiane są nowe wymagania odnośnie systemu None 8. Co to jest Product Backlog? spotkanie z analitykiem biznesowym w celu zebrania wymagań uporządkowana lista wymagań dotyczących powstającego oprogramowania nazwa dokumentacji wymaganej w metodyce Waterfall None 9. Jak się nazywa koordynator projektu z ramienia inwestora/klienta? proxy Product Owner Developer Product Owner None 10. Jak się nazywają warsztaty przed wdrożeniem, które służą zebraniu potrzeb wobec systemu? analiza przedwdrożeniowa Analiza pod RFP System Overview None 11. Czy systemy Open Source są darmowe? tak, zawsze nie ma czegoś takiego jak systemy Open Source w niektórych przypadkach mogą być pozbawione opłat licencyjnych None 12. Co to jest SaaS? model hostingowy oparty na subskrypcji model hostingu systemu na prywatnych serwerach wirtualne środowisko pracy dla programistów None 13. Jak nazywa się rozwiązanie technologiczne, które przy niskim nakładzie kosztów zapewnia pierwsze mierzalne zyski dla organizacji? bloatware MVP legacy software None 14. Jaką nazwą określa się zwięzły opis funkcji, która ma zostać włączona (zaimplementowana) do systemu? Retrospektywa User Story Bug User Story None 15. Który opis obrazuje błąd krytyczny systemu? System wyświetla błędnie formatowaną tabelę, ale dane są wciąż dostępne i poprawne. Przycisk „Zapisz” działa, ale nie wyświetla potwierdzenia akcji po kliknięciu. System przestał pozwalać na zalogowanie się. None 16. Kto płaci za naprawę błędów w systemie? klient programista, z własnej kieszeni firma wdrożeniowa None 17. Co to jest Code Review? faza testów wykonywanych przez Product Ownera przed zatwierdzeniem przyrostu funkcjonalnego do systemu weryfikacja poprawności kodu przez osobę trzecią (najczęściej innego doświadczonego programistę) testy własne przeprowadzane przez programistów jeszcze na etapie tworzenia rozwiązania None 18. Podaj przykład zabezpieczenia interesów klienta w umowie wdrożeniowej. sztywna dokumentacja oprogramowania spisana przed przystąpieniem do wdrożenia gwarancja na autorskie elementy kodu Fixed Price None 19. Jaka jest podstawowa cecha metodyki Waterfall i modelu rozliczeniowego Fixed Price? brak sztywnej dokumentacji, której bezsprzecznie należy się trzymać w trakcie wdrożenia elastyczny Product Backlog złożony z historyjek użytkownika (User Stories) brak elastyczności dotyczącej dokonywania zmian w przypadku rozpoznania nowych potrzeb/wymagań wobec systemu None 20. Czy system CRM warto zintegrować z innymi aplikacjami wykorzystywanymi w firmie? nie, lepiej tego nie robić, gdyż dane z innych systemów nie przydają się użytkownikom CRM systemu CRM nie da się zintegrować z innymi aplikacjami tak, to rekomendowana strategia, która niweluje zjawisko silosów danych None 21. Jaki etap powinien kończyć wdrożenie systemu CRM? szkolenia dla użytkowników natychmiastowe wydanie systemu na produkcję (Go-Live) testy funkcjonalne None 22. Co to jest SLA? nazwa warsztatu z użytkownikami systemu usługa konfiguracji systemu przez doświadczonego administratora IT umowa serwisowa określająca zasady wsparcia technicznego i rozwoju systemu po wdrożeniu None 23. Ile średnio wynosi zwrot z inwestycji w system CRM? szacuje się, że każdy dolar wydany na CRM może przynieść zwrot na poziomie 8,71 USD wdrożenie systemu CRM to koszt, który się nie zwraca inwestycja w system CRM powinna się zwrócić w połowie None * Imię * Firma * E-mail * [wymagane] Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celu udostępnienia wyników quizu. Zapisz mnie do Newslettera Time's up