By eVolpe / 5 listopada 2024 1. Co to jest CRM? elektroniczny obieg firmowych dokumentów strategia zarządzania relacjami z klientami, która stawia ich potrzeby w centrum uwagi system do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa None 2. Co to znaczy "wdrożenie systemu CRM"? instalacja systemu CRM na komputerach pracowników umowa dotycząca kupna licencji systemu CRM od producenta kompleksowy proces implementacji oprogramowania, który uwzględnia potrzeby biznesowe firmy None 3. Co to jest Scrum? nazwa własna jednego z systemów CRM tradycyjna metodyka wdrożeniowa, która wymaga spisania sztywnej dokumentacji systemu sposób organizacji prac podczas wdrożenia, który pozwala na adaptację do zmieniających się potrzeb None 4. Co to jest Sprint? bardzo szybkie wdrożenie systemu z pominięciem zbędnych funkcji krótki okres, w którym zespół pracuje nad kolejną paczką nowych funkcji do systemu metodyka wdrożeniowa None 5. Ile trwa jeden Sprint? kilka godzin nawet kilka miesięcy najczęściej 2 lub 4 tygodnie None 6. Co to jest Time&Material? nazwa jednego ze spotkań w trakcie wdrożenia realizowanego w Scrumie jeden z modułów systemu CRM do zarządzania czasem pracy i zasobami firmy sposób rozliczania na podstawie spędzonego czasu i wykorzystanych zasobów None 7. Co to jest Refinement? spotkanie, podczas którego omawiane są nowe wymagania odnośnie systemu spotkanie w celu podsumowania Sprintu codzienne ok. 15-minutowe spotkanie służące omówieniu bieżących spraw None 8. Co to jest Product Backlog? uporządkowana lista wymagań dotyczących powstającego oprogramowania spotkanie z analitykiem biznesowym w celu zebrania wymagań nazwa dokumentacji wymaganej w metodyce Waterfall None 9. Jak się nazywa koordynator projektu z ramienia inwestora/klienta? Developer proxy Product Owner Product Owner None 10. Jak się nazywają warsztaty przed wdrożeniem, które służą zebraniu potrzeb wobec systemu? analiza przedwdrożeniowa System Overview Analiza pod RFP None 11. Czy systemy Open Source są darmowe? tak, zawsze w niektórych przypadkach mogą być pozbawione opłat licencyjnych nie ma czegoś takiego jak systemy Open Source None 12. Co to jest SaaS? model hostingu systemu na prywatnych serwerach wirtualne środowisko pracy dla programistów model hostingowy oparty na subskrypcji None 13. Jak nazywa się rozwiązanie technologiczne, które przy niskim nakładzie kosztów zapewnia pierwsze mierzalne zyski dla organizacji? legacy software bloatware MVP None 14. Jaką nazwą określa się zwięzły opis funkcji, która ma zostać włączona (zaimplementowana) do systemu? Retrospektywa User Story User Story Bug None 15. Który opis obrazuje błąd krytyczny systemu? System przestał pozwalać na zalogowanie się. Przycisk „Zapisz” działa, ale nie wyświetla potwierdzenia akcji po kliknięciu. System wyświetla błędnie formatowaną tabelę, ale dane są wciąż dostępne i poprawne. None 16. Kto płaci za naprawę błędów w systemie? firma wdrożeniowa klient programista, z własnej kieszeni None 17. Co to jest Code Review? faza testów wykonywanych przez Product Ownera przed zatwierdzeniem przyrostu funkcjonalnego do systemu weryfikacja poprawności kodu przez osobę trzecią (najczęściej innego doświadczonego programistę) testy własne przeprowadzane przez programistów jeszcze na etapie tworzenia rozwiązania None 18. Podaj przykład zabezpieczenia interesów klienta w umowie wdrożeniowej. sztywna dokumentacja oprogramowania spisana przed przystąpieniem do wdrożenia gwarancja na autorskie elementy kodu Fixed Price None 19. Jaka jest podstawowa cecha metodyki Waterfall i modelu rozliczeniowego Fixed Price? elastyczny Product Backlog złożony z historyjek użytkownika (User Stories) brak elastyczności dotyczącej dokonywania zmian w przypadku rozpoznania nowych potrzeb/wymagań wobec systemu brak sztywnej dokumentacji, której bezsprzecznie należy się trzymać w trakcie wdrożenia None 20. Czy system CRM warto zintegrować z innymi aplikacjami wykorzystywanymi w firmie? nie, lepiej tego nie robić, gdyż dane z innych systemów nie przydają się użytkownikom CRM tak, to rekomendowana strategia, która niweluje zjawisko silosów danych systemu CRM nie da się zintegrować z innymi aplikacjami None 21. Jaki etap powinien kończyć wdrożenie systemu CRM? szkolenia dla użytkowników testy funkcjonalne natychmiastowe wydanie systemu na produkcję (Go-Live) None 22. Co to jest SLA? nazwa warsztatu z użytkownikami systemu umowa serwisowa określająca zasady wsparcia technicznego i rozwoju systemu po wdrożeniu usługa konfiguracji systemu przez doświadczonego administratora IT None 23. Ile średnio wynosi zwrot z inwestycji w system CRM? wdrożenie systemu CRM to koszt, który się nie zwraca inwestycja w system CRM powinna się zwrócić w połowie szacuje się, że każdy dolar wydany na CRM może przynieść zwrot na poziomie 8,71 USD None * Imię * Firma * E-mail * [wymagane] Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celu udostępnienia wyników quizu. Zapisz mnie do Newslettera Time's up