Zapisz się na
Newsletter eVolpe
Albo nie, jak wolisz…
Znajdę tu coś dla siebie?
Podobno są dwa typy ludzi. Ci z milionem powiadomień na mailu oraz ci z czystą skrzynką.
Jeśli zaliczasz się do tych pierwszych – pewnie i ten newsletter niczego nie wniesie. Możesz wracać do swoich zajęć.
Bliżej Ci do tych drugich? Zapisz się na nasz newsletter, ale uprzedzamy – wysyłamy wiadomości na temat oprogramowania dla biznesu i strategii Customer Experience. Niektórzy uznają, że to nudne. Innym się to podobno przydaje. Zdecyduj, czy to dla Ciebie interesujące. Formularz zapisu wystarczy wypełnić adresem E-mail oraz zaznaczyć zgodę na przetwarzanie danych. Prościej się nie dało!
Na co się zgadzam?
Tradycyjnie wysyłamy 1-2 maile na miesiąc. Jeśli dzieje się coś ciekawego, zdarza się, że informujemy o tym poza kolejnością. Jeśli Cię znudzimy, w każdej wiadomości jest link do wypisu. 1 klik i po sprawie. Nie będziemy się do Ciebie dobijać w celach sprzedażowych. Ani szukać Cię na portalach społecznościowych. Zgadasz się na newsletter i aż newsletter będzie do Ciebie przychodził.
Jakiego rodzaju treści otrzymam?
Podeślemy Ci dostępy do e-Booków i innych materiałów Premium, które wydajemy. Będziemy też podrzucać nowości z bloga, świeże case study i informacje o dostępnych promocjach.
Możesz się spodziewać sporej dawki wiedzy na temat oprogramowania dla biznesu i strategii Customer Experience. Od czasu do czasu pochwalimy się pewnie jakimś sukcesem, albo zapytamy Cię o opinię na temat jakości otrzymywanego contentu.
Do czego przyda mi się taka wiedza?
Jeżeli zastanawiasz się nad inwestycją w oprogramowanie, ale na razie Ci się nie spieszy – będziemy Cię sukcesywnie „karmić wiedzą”. W momencie decyzji o zakupie powinieneś już mieć pełen obraz sytuacji.
Jak to działa?
Jak każdy inny newsletter. Niczego nie musisz szukać na własną rękę. O niczym nie musisz pamiętać. Wiarygodna, ekspercka wiedza o aktualnych trendach ze świata IT – trafi bezpośrednio na Twoją skrzynkę mailową. Sam zdecydujesz z czym i kiedy masz ochotę się zapoznać. Niczego Ci nie narzucamy, ale jeśli przestaniesz otwierać nasze wiadomości – pewnie po jakimś czasie usuniemy Cię z listy odbiorców. Nie bez uprzedzenia, bo będziemy się kilkakrotnie upewniać czy jesteś po drugiej stronie.