Dla kogo jest nasz quiz?

CX Maturity Quiz powinni rozwiązać przedstawiciele wszystkich zespołów odpowiedzialnych za budowanie pozytywnego doświadczenia klienckiego.

Podeślij tego linka osobom z działu Marketingu, Sprzedaży, Obsługi Klienta, Działu Jakości oraz wszystkim decydentom zaliczanym do kadry menadżerskiej.

Uzyskane wyniki możesz porównać i wykorzystać wewnętrznie. Na przykład podczas budowania strategii na dalsze miesiące lub jako punkt odniesienia w kontekście już zrealizowanych usprawnień.

Czy jesteś mistrzem Customer Experience?

Rozwiąż quiz i poznaj wynik dla Twojej firmy

Rozwiąż ok. 5-minutowy test. Poznaj stopień zaawansowania strategii Customer Experience w Twojej firmie.

Pytania, które Ci zadamy, dotyczą trzech kategorii: kultury organizacyjnej, procesów biznesowych i wykorzystywanej technologii.

Na końcu otrzymasz podsumowanie i wynik testu dojrzałości z zakresu CX. Jeśli okaże się to zasadne — odkryjemy przed Tobą obszary, w których warto się rozwijać.

Jak działa CX Maturity Quiz?

Odpowiedz na zadane pytania w kontekście Twojej firmy. Przeanalizuj swój biznes w trzech kategoriach: kultura organizacyjna, procesy biznesowe i wykorzystywana technologia.

Określ poziom zaawansowania strategii CX we wskazanych obszarach. Do dyspozycji masz następującą skalę:

  • Poziom początkujący
  • Nowicjusz CX
  • Specjalista CX
  • Mistrz CX

Na końcu otrzymasz wynik CX Maturity Twojej organizacji. Oczywiście wyjaśnimy, co on oznacza. Podzielimy się też odpowiednimi materiałami Premium, które pomogą rozwinąć strategię CX do poziomu Master.

Scroll to Top