SugarCRM w zarządzaniu sprzedażą

sugar_w_sprzedazy_mockup

Wstęp

Ogrom zadań stojących przed menedżerami odpowiedzialnymi za wyniki sprzedażowe sprawia, że każde niepotrzebne zagłębienie się w działania operacyjne może odbić się negatywnie na realizacji priorytetowych zadań. W związku z tym, efektywne zarządzanie sprzedażą w dużych organizacjach bez odpowiednich narzędzi to zadanie wręcz karkołomne.

Niniejsza publikacja adresowana jest przede wszystkim do osób zarządzających sprzedażą w średnich i dużych przedsiębiorstwach i stanowi wstęp do rozważań o częstych problemach związanych z optymalizacją efektywności tego obszaru działalności firmy oraz o tym, jak mogą być rozwiązane przy użyciu systemu SugarCRM – najpopularniejszej i najbardziej rozbudowanej platformy do zarządzania relacjami z klientem opartej o licencję Commercial Open Source.

Spis treści

Wstęp … str. 2

Realizowanie planów sprzedażowych i prognozowanie … str. 3

Zarządzanie namiarami … str. 5

Raportowanie w czasie rzeczywistym … str. 7

Zatrzymanie klientów w firmie … str. 8

Customer Experience Management … str. 10

„Najlepszy CRM to taki, którego się używa” …  str. 12

© eVolpe Consulting Group

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close