Strategia CRM dla dużych firm i korporacji

podtytuł bla bla bla

proces zakupowy b2b

Cała prawda o procesie zakupowym w B2B

W artykule wykorzystałem dane przedstawione w webinarze Gartnera pt. „Adjust Selling to 2019’s Buying Realities” . Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak bardzo od czasu upowszechnienia Internetu zmienił się sposób, w jaki robimy zakupy? Do nowych schematów zachowania …

Cała prawda o procesie zakupowym w B2B Czytaj więcej »

crm dla automotive

CRM dla automotive. 5 kroków w zarządzaniu sprzedażą pojazdów ciężarowych

Jak osiągnąć sukces w sprzedaży pojazdów użytkowych dzięki systemowi CRM? rowadząc biznes związany z dystrybucją rozwiązań dla branży TSL (transport-spedycja-logistyka), pewnie starasz się nadążać za wyjątkowo dynamicznym, zdominowanym przez wielkich graczy rynkiem. Dodatkowo borykając …

CRM dla automotive. 5 kroków w zarządzaniu sprzedażą pojazdów ciężarowych Czytaj więcej »

silosy danych crm

Jak zburzysz silosy danych dzięki systemom CRM?

„Efekt silosu występuje wtedy, gdy firma jest podzielona na niezależne od siebie działy, jednostki biznesowe, odizolowane jedna od drugiej jak betonowe silosy. Pracownicy i menedżerowie skupiają się na wynikach swego działu, tym bardziej że często zależy od tego …

Jak zburzysz silosy danych dzięki systemom CRM? Czytaj więcej »

usługi evolpe

Czym się wyróżniają usługi eVolpe?

Jaki jest cel wdrożenia systemu CRM w firmie? W niedawnym wpisie dotyczącym błędów popełnianych przy okazji wdrożeń systemów informatycznych opisywaliśmy m.in. kwestię braku gotowości firm na zmiany i transformację biznesową. Artykuł zebrał wiele pozytywnych opinii …

Czym się wyróżniają usługi eVolpe? Czytaj więcej »

Proces sprzedaży a system CRM – czyli jak połączyć miękkie z twardym?

Kiedyś od jednego z handlowców usłyszałem, że sprzedaż jest jak sztuka. Niczym obraz tworzony przez malarza – za każdym razem inny. W związku z tym handlowiec-artysta swój proces sprzedaży za każdym razem prowadzi trochę inaczej. Dzieło, które powstaje …

Proces sprzedaży a system CRM – czyli jak połączyć miękkie z twardym? Czytaj więcej »

Przyczyny i skutki nieudanych wdrożeń systemów IT

Jest sierpień 2017r. Gigant branży pożyczkowej – Provident Financial – w ciągu 1 dnia traci na londyńskiej giełdzie ponad 66% wartości. Prezes ustępuje ze stanowiska w trybie natychmiastowym. Rynki finansowe ogarnia panika. Dokładnie rok …

Przyczyny i skutki nieudanych wdrożeń systemów IT Czytaj więcej »

Social Selling jako uzupełnienie filozofii Customer Relationship Management

Jeszcze nie tak dawno temu jedynym sposobem pozyskiwania klientów był cold contact. Oczywiście obcobrzmiąca nazwa przyjęła się znacznie później. W praktyce chodziło po prostu o to, żeby zadzwonić (cold calling), napisać (cold mailing) lub po prostu pojechać …

Social Selling jako uzupełnienie filozofii Customer Relationship Management Czytaj więcej »

dekalog użytkownika crm

Dekalog użytkownika CRM

Zakończenie prac programistycznych zmierzających do uruchomienia systemu CRM w firmie to dopiero połowa sukcesu. „Skuteczność wdrożenia CRM uzależniona jest tak naprawdę od użytkowników tego systemu – czy widzą wartość we wdrożonym systemie, czy uważają go za użyteczny.” – mówi …

Dekalog użytkownika CRM Czytaj więcej »

Jak wybrać dostawcę systemu CRM

Jak wybrać dostawcę systemu CRM

Piotr Rawski – zewnętrzny konsultant, analityk biznesowy, project manager i autor bloga www.informatykawfirmie.pl odpowiada na pytanie: Jak wybrać dostawcę systemu CRM? Większość firm, które zdecydowały o potrzebie wdrożenia nowego systemu CRM rozpoczyna poszukiwania …

Jak wybrać dostawcę systemu CRM Czytaj więcej »

Przewiń do góry