Skuteczna sprzedaż

Raport eVolpe na podstawie ankiety „CRM Generator” Od dłuższego czasu przymierzaliśmy się do opracowania i upublicznienia danych zebranych w ankiecie „CRM Generator” dostępnej na stronie eVolpe. Od początku jej istnienia planowaliśmy wydanie raportu, który zbierze uzyskane wnioski w całość. Nie spodziewaliśmy się jednak, jaki potencjał drzemie...

Witaj. Mam nadzieję, że jesteś tu po to, aby poznać inną perspektywę i być może z czegoś skorzystać. Pozwolisz, że podzielę się dość subiektywnymi przemyśleniami, które wynikają z mojego doświadczenia zawodowego, edukacji, preferowanej lektury oraz specyfiki pracy w firmie informatyczno-konsultingowej. Mam nadzieję, że docenisz kilka...

To już pewne, że skutki koronawirusa wykraczają poza kwestie zdrowia i życia ludzkiego. Te oczywiście są najbardziej dotkliwe. Dodatkowo pandemia odciska swoje piętno na obszarach takich jak: polityka, kultura, religia oraz oczywiście szeroko pojęty biznes. Ponieważ nie jestem ekspertem w wymienionych na początku tematach –...

Praca zdalna i elastyczny czas pracy - praktyka w dobie zagrożenia epidemią koronawirusa w Polsce Nie często publikuję tutaj artykuły. Jako prezes kilkudziesięcioosobowego przedsiębiorstwa zetknąłem się jednak w ostatnim czasie z czymś, czego nie przewidziałbym jeszcze kilka miesięcy temu planując działania na 2020 rok. Pomyślałem więc,...

Czytasz o tym, że każda nowoczesna firma potrzebuje systemu CRM? Słyszysz od znajomych o wdrożeniach przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, w których pracują? Odczuwasz potrzebę usprawnienia procesu sprzedaży? Chciałbyś zainicjować zmianę także u Was w zespole, ale wszędzie napotykasz przeszkody? Pomyślałem, że przyda Ci się kilka argumentów, które pomogą w rozmowie...

Customer Journey kontra lejek sprzedażowy Uwaga kontrowersja! Pojedynek Customer Journey vs. lejek sprzedażowy o tytuł „Najlepsze narzędzie dla sprzedawcy”...

W artykule wykorzystałem dane przedstawione w webinarze Gartnera pt. "Adjust Selling to 2019's Buying Realities" . Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak bardzo od czasu upowszechnienia Internetu zmienił się sposób, w jaki robimy zakupy? Do nowych schematów zachowania przyzwyczailiśmy się w dość naturalny sposób wraz...

Silosy są groźne dla organizacji! Wynika to bezpośrednio zopisu tego zjawiska, który przedstawił w wywiadzie dla Rzeczpospolitej prof. Karl-EricSveiby.  Efekt silosu „występuje wtedy, gdy firma jest podzielonana niezależne od siebie działy, jednostki biznesowe, odizolowane jedna oddrugiej jak betonowe silosy. Pracownicy i menedżerowie skupiają się na...

Niedawno zapoczątkowaliśmy nowy cykl artykułów - wskazówek jak zwiększyć efektywność sprzedaży. W pierwszej odsłonie opisaliśmy dynamiczne powiadomienia dotyczące klientów z CRM. W dzisiejszej odsłonie cyklu „Skuteczna sprzedaż” zaprezentujemy automatyzacje w CRM i to, jak pozytywnie wpływają one na proces sprzedaży. Wątek ten poruszamy wychodząc naprzeciw badaniom,...

Rozpoczynamy nowy cykl wpisów na naszym blogu o nazwie "Skuteczna sprzedaż" z poradami dotyczącymi zwiększenia efektywności sprzedaży z wykorzystaniem systemów CRM i nie tylko. W pierwszej części cyklu zaprezentujemy rozwiązanie, które sami w eVolpe z powodzeniem stosujemy w Dziale Sales & Marketing. A są nim...