fbpx
asterisk-freepbx

Wszechstronna i niezawodna centrala telefoniczna połączona z Twoim CRM

Umów rozmowę z naszym konsultantem i sprawdź jak FreePBX może pomóc Twojej firmie.

Czym jest FreePBX?

FreePBX jest najbardziej rozpowszechnionym na świecie interfejsem do zarządzania opensource’ową centralą telefoniczną Asterisk. Dzięki prostej formie integracji przemienisz Sugar lub SuiteCRM w globalne centrum komunikacji z klientem z możliwością m.in. dzwonienia i odbierania połączeń.

Ponad 1 MILION firm na świecie wdrożyło centralę FreePBX

20 000 nowych firm wdraża FreePBX w każdym miesiącu

Integracja FreePBX z Sugar lub SuiteCRM

Trzymajaca-żaba-for-web

Click to Call

Realizuj połączenia telefoniczne jednym kliknięciem w systemie CRM.

Identyfikacja połączenia przychodzącego

Każde połączenie przychodzące uruchamia proces przeszukania bazy danych i identyfikacji dzwoniącego klienta. Karta klienta zostaje natychmiast wyświetlona użytkownikowi. Co ważne, trwa to na tyle szybko, aby użytkownik przed odebraniem połączenia widział w swoim CRM, kto do niego dzwoni.

Historia połączeń

Każde połączenie przychodzące i wychodzące jest automatycznie rejestrowane w historii kontaktu z klientem. Dane te pozwalają na jeszcze lepszą obsługę klienta z wykorzystaniem systemu CRM przy jednoczesnej oszczędności czasu poświęcanego na rejestrowanie połączeń.

Potrzebujesz więcej?

Potrzebujesz dodatkowo funkcji takich jak nagrywanie i odsłuchiwanie połączeń, czy podłączenie FreePBX do istniejącej centralki w Twojej firmie? Zrealizujemy to dla Ciebie w trakcie wdrożenia.

Porozmawiaj z nami o FreePBX w Twojej firmie!

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close