evolpe_logo_white

Kontrola kosztów CRM: Poradnik kupującego

Pobierz darmowego ebooka i zapoznaj się z analizą kosztów najpopularniejszych systemów CRM

Dowiedz się kiedy mogą zostać naliczone ukryte opłaty oraz jak optymalnie wybrać system CRM pod kątem całkowitego kosztu użytkowania systemu (TCO)

Wstęp

W dzisiejszym świecie większość nowoczesnych systemów biznesowych jest dystrybuowana w modelu licencyjnym, co oznacza, że użytkownicy dokonują opłat celem uzyskania dostępu do oprogramowania. Niemniej, w przypadku systemów do zarządzania relacjami z klientami (customer relationship management – CRM), wspomniane koszty subskrypcji mogą być mylące. W przypadku wielu dostawców korzystanie z pełnej funkcjonalności systemu CRM wiąże się z naliczaniem dodatkowych opłat.

Dodatkowe opłaty mogą wiązać się z dostępem do systemu przez urządzenia mobilne, dodatkowym dostosowaniem systemu, a także integracjami z innymi systemami wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Jeżeli firma jest niewystarczająco świadoma tych potencjalnych pułapek kosztowych, całkowity koszt użytkowania systemu (total cost of ownership – TCO) systemu CRM może znacząco wzrosnąć w trakcie wdrożenia. Na szczęście, dzięki wcześniejszym zrozumieniu kwestii potencjalnych dodatkowych opłat, firmy są w stanie podejmować bardziej świadome i efektywne kosztowo decyzje w kontekście wyboru dostawcy systemu CRM.

© eVolpe Consulting Group

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close