Kto kolejny przełamie schematy na rynku technologicznym?

Autor: Larry Augustin, CEO, SugarCRM

Uber. Airbnb. Netflix. To są marki, które w ciągu ostatnich kilku lat stanęły na czele przełomowych zmian technologicznych. Dzięki nim nie do poznania zmienił się sposób w jaki użytkujemy media, rezerwujemy wakacje, czy zamawiamy taksówkę lub jedzenie na wynos. „Trzęsienie na rynku” stało się popularnym zwrotem opisującym przedsiębiorstwa, które czynią starania w kierunku przekształcenia sposobu korzystania z technologii w naszym codziennym życiu. Jednak przecież nowoczesne technologie są wprowadzane na rynek każdego dnia, ale niekoniecznie są one przełomowe. Co więc tak naprawdę sprawiło, że wymienione wyżej marki zatrzęsły swoim rynkiem i zmieniły Customer Experience w sposób, który nawet nie przypuszczaliśmy wcześniej, że jest możliwy i nam potrzebny?

Dalsza część artykułu dostępna na portalu LinkedIn

Tags:


mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close