Knowledge Base

Na naszym blogu wielokrotnie pisaliśmy o poszczególnych etapach wdrożenia oprogramowania CRM w przedsiębiorstwie. Aby zapewnić sobie najwyższy poziom ROI (return on investment), czyli zwrotu z inwestycji, konieczna jest również odpowiednia praktyka pracy z systemem po zakończeniu dewelopmentu. Oczywiście od właściwego podejścia do procedury implementacyjnej należy...

Masz pomysł na usprawnienie działania Twojego przedsiębiorstwa poprzez wdrożenie systemu CRM? Zastanawiasz się kogo w firmie pytać o zdanie, żeby podjąć możliwie najlepszą decyzję? Zatrzymaj się. Ten wpis jest właśnie dla Ciebie! Kogo zaangażować w proces wyboru systemu CRM? Niektórzy uważają, że system klasy CRM to narzędzie...

Przeglądając różnego rodzaju strony internetowe zapewne natrafiłeś na wyskakujące - zwykle w dolnej, prawej części ekranu - okienka czatu. Coraz więcej firm zachęca internautów do porozmawiania o ofercie bezpośrednio z konsultantem. W ten sposób niwelowane jest ryzyko, że potencjalny klient „przeklika się” przez zakładki, zbierze...