Content Marketing Specialist

Content Marketing Specialist

opis stanowiska

  • tworzenie wysokiej jakości treści marketingowych
  • aktywny udział w działaniach social marketing, social selling i employer branding w mediach społecznościowych
  • tworzenie i aktualizacja materiałów dla zespołu Sales
  • realizacja kampanii marketingowych
  • organizacja i uczestnictwo w eventach online i offline
  • współudział w przygotowaniu planów marketingowych
  • współudział w wytwarzaniu materiałów graficznych

wymagania

  • doświadczenie zawodowe w marketingu lub wykształcenie kierunkowe
  • „lekkie pióro”
  • pasja do copywritingu i pracy na portalach społecznościowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2+/C1

mile widziane

  • znajomość zagadnień związanych z oprogramowaniem dla biznesu
  • znajomość dobrych praktyk SEO
  • doświadczenie w pracy z systemami WordPress, Google Analytics, SugarCRM, Mautic oraz pakietem Adobe
  • znajomość języka niemieckiego
  • prawo jazdy kat. B