B2B Marketing Specialist

B2B Marketing Specialist

opis stanowiska

  • tworzenie wysokiej jakości treści marketingowych
  • kreowanie oraz aktywny udział w działaniach social marketing, social selling i employer branding w mediach społecznościowych
  • tworzenie i aktualizacja materiałów dla zespołu Sales
  • planowanie i realizacja kampanii marketingowych
  • prowadzenie działań z wykorzystaniem systemu marketing automation
  • obsługa i efektywne wykorzystanie innych systemów przydatnych w pracy marketera (Google Analytics, Serposcope, CRM itp.)
  • planowanie, organizacja i uczestnictwo w eventach online i offline
  • współudział w przygotowaniu planów marketingowych
  • współudział w wytwarzaniu materiałów graficznych

wymagania

  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w marketingu B2B
  • znajomość narzędzi: WordPress, Google Analytics
  • znajomość zasad działania systemów CRM oraz Marketing Automation
  • „lekkie pióro” i znajomość dobrych praktyk copywritingu w marketingu B2B
  • znajomość dobrych praktyk SEO
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1

mile widziane

  • wykształcenie związane z marketingiem
  • znajomość zagadnień związanych oprogramowaniem dla biznesu
  • doświadczenie w pracy z systemami SugarCRM, Mautic oraz pakietem Adobe
  • znajomość języka niemieckiego
  • prawo jazdy kat. B