fbpx
 

Jak wybrać CRM część 2

Przewodnik dla dużych firm, które porównują możliwości systemów CRM klasy Enterprise.

Jak wybrać CRM część 2

Idealny, najlepszy dla wszystkich system CRM nie istnieje!

 

W ramach naszego programu telewizyjnego „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” wyprodukowaliśmy odcinek, w którym omawiamy, w jaki sposób należy podejść do wyboru dostawcy systemu CRM. Poruszamy w nim jedną, szczególnie istotną kwestię dla wszystkich firm poszukujących nowego rozwiązania CRM-owego. Otóż nie istnieje na rynku program, który można śmiało nazwać „najlepszym i idealnym dla każdej firmy”. System CRM, który sprawdzi się w jednej firmie, może zupełnie nie odpowiadać potrzebom drugiej organizacji. I to niezależnie od faktu, że oprogramowanie to ma znaną markę, czy też jest uznawane za najbardziej rozwinięty funkcjonalnie system.

Z tego właśnie względu na łamach bloga eVolpe opublikowaliśmy osobny wpis, w którym dowodzimy, jak istotną rolę podczas wyboru systemu CRM odgrywają usługi doradcze oraz analityczne.  Niezwykle ważna dla powodzenia procesu implementacji nowego rozwiązania jest współpraca z firmą konsultingowo-wdrożeniową. Szczególnie na etapie definiowania celów wdrożenia. We wspomnianym artykule podkreślamy wagę pogłębionej analizy biznesowej realizowanej wspólnie z ekspertami rynku CRM. W efekcie takiej współpracy powstaje wspólnie zdefiniowana i przeanalizowana lista wymogów wobec nowego systemu. Dopiero w dalszej kolejności powinieneś dokonać świadomego wyboru konkretnej marki systemu CRM.

 

Jak porównywać systemy CRM klasy Enterprise?

Systemy CRM klasy Enterprise zdecydowanie odróżniają się od innych rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami. Szczególnie tych przeznaczonych dla mniejszych organizacji. Niewielkie i średnie firmy często decydują się na określony system CRM porównując listę dostępnych funkcji z ustalonymi wcześniej celami wdrożenia. W większych firmach, w których z systemu będzie korzystać kilkudziesięciu, lub nawet kilkuset użytkowników, tego typu proste porównanie już się nie sprawdza. Firmy te, zanim zdecydują się na konkretne rozwiązanie, potrzebują zdecydowanie więcej informacji na temat każdego systemu informatycznego.

Jak więc dokonać porównania określonych marek systemów CRM, aby wybrać mądrze? O tym właśnie jest niniejsza publikacja.

W dalszej kolejności skupimy się m.in. na takich aspektach systemów CRM jak:

  • technologia,
  • możliwości wdrożenia, rozwoju i rozbudowy,
  • elastyczność systemu (w tym transparentność opłat licencyjnych).

 

Wypełnij formularz i pobierz e-Book aby czytać dalej

 



mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close