fbpx
 

Filozofia CRM dla średniej wielkości firm

Na sukces wdrożenia systemu CRM w organizacji wpływ ma przynajmniej kilka czynników. Warto je dobrze rozeznać, żeby zapewnić sprawne przejście przez poszczególne etapy. Przyjęcie filozofii Customer Relationship Management, a w konsekwencji także implementacja systemu tej klasy, pomogą uczynić ze sprzedawców — ekspertów do spraw klienta....

Silosy są groźne dla organizacji! Wynika to bezpośrednio zopisu tego zjawiska, który przedstawił w wywiadzie dla Rzeczpospolitej prof. Karl-EricSveiby.  Efekt silosu „występuje wtedy, gdy firma jest podzielonana niezależne od siebie działy, jednostki biznesowe, odizolowane jedna oddrugiej jak betonowe silosy. Pracownicy i menedżerowie skupiają się na...

„Disruptive” – to jedno angielskie słowo przetacza się przez rozmaite gałęzie biznesu od kilku lat z prędkością pociągu TGV. Kiedy mija on kolejny przystanek, pozostawia za sobą zupełnie wywrócony krajobraz. Jednak ta „wywrotowość” jest niezwykle pozytywna, ponieważ wprowadza innowacje, które są z reguły mniej kosztowne...

Dosłownie każda firma może skorzystać na wdrożeniu systemu CRM. I to wcale nie mało. Badania Nucleus Research udowodniły, że na każdy zainwestowany 1$ we wdrożenie oprogramowania CRM, ROI sięga 8,71$. Poniżej przedstawiamy 35 powodów, dlaczego tak się dzieje i dlaczego potrzebujesz systemu CRM. Powody związane z przewagami...

Jeśli pracujesz w dużej firmie, na pewno masz świadomość istnienia dziesiątek procedur i procesów oraz ścieżek komunikacji w organizacji. Porządkują one pracę setek lub tysięcy zatrudnionych osób. Jednak w przypadku potrzeby zmian, jak np. wdrożenia CRM, mogą one stanowić pewnego rodzaju barierę. Dzisiejszy wpis dedykujemy...

Jaki jest cel wdrożenia systemu CRM w firmie? W niedawnym wpisie dotyczącym błędów popełnianych przy okazji wdrożeń systemów informatycznych opisaliśmy m.in. kwestię braku gotowości wielu firm na zmiany i transformację biznesową. Wpis ten zebrał wiele pozytywnych opinii na portalu LinkedIn. Komentujący często podkreślali istotę znaczenia transformacji...

Kiedyś od jednego z handlowców usłyszałem, że sprzedaż jest jak sztuka. Niczym obraz tworzony przez malarza – za każdym razem inny. W związku z tym, handlowiec-artysta swój proces sprzedaży za każdym razem prowadzi trochę inaczej. Dzieło, które powstaje na końcu, tak jak w przypadku malarza,...

Handlowcy nie lubią CRM Większość projektów z zakresu konsultingu i wdrożenia systemu CRM w średniej wielkości firmie rozpoczyna się w eVolpe w podobny sposób. Otóż kontaktuje się z nami dyrektor sprzedaży, który w swojej codziennej pracy spotyka się ze sporym oporem swojego zespołu handlowców przed sumiennym...

Jeszcze nie tak dawno temu jedynym sposobem pozyskiwania klientów był tzw. cold contact. Oczywiście obcobrzmiąca nazwa przyjęła się znacznie później. W praktyce chodziło po prostu o to, żeby zadzwonić (cold calling), napisać (cold mailing) lub po prostu pojechać do firmy, czy osoby, którą mniej lub...

Na naszym blogu wielokrotnie pisaliśmy o poszczególnych etapach wdrożenia oprogramowania CRM w przedsiębiorstwie. Aby zapewnić sobie najwyższy poziom ROI (return on investment), czyli zwrotu z inwestycji, konieczna jest również odpowiednia praktyka pracy z systemem po zakończeniu dewelopmentu. Oczywiście od właściwego podejścia do procedury implementacyjnej należy...

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close