Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM

Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota (Warszawa), 27. października 2015, godz. 10:00-14:00

Organizatorzy:

Gościnne wystąpienie:

Podstawowe informacje

Podczas konferencji „Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM” jej uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać wystąpień ekspertów w takich dziedzinach jak nowoczesne metodyki sprzedaży, wdrożenia systemów IT dla firm, zarządzanie sprzedażą oraz analiza i automatyzacja procesów biznesowych. Cenna wiedza przekazana przez prelegentów pozwoli na zapoznanie się ze sposobami na optymalizację sprzedaży w przedsiębiorstwie przy pomocy najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych.

Termin: 27. października 2015, godz. 10:00 – 14:00

 

Miejsce: Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota, al. Jerozolimskie 181, Warszawa 

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla reprezentantów średnich i dużych przedsiębiorstw. Liczba miejsc jest ograniczona. Koszt udziału przedstawicieli firm oferujących rozwiązania CRM, ERP i ECM wynosi 1000 PLN netto za osobę.

Agenda

Konferencja „Efektywne zarządzanie sprzedażą z SugarCRM” odbędzie się 27 października 2015 w godzinach 10:00 – 14:00 w Centrum Szkoleniowym Adgar Ochota (al. Jerozolimskie 181, Warszawa).

10:00 – 10:15

Otwarcie i przedpołudniowa kawa

10:15 – 11:00

„Optymalizacja strategii sprzedaży wspieranej systemem CRM”

Grzegorz Domagała, CEO, CustomerCentric Selling Poland

11:00 – 11:45

„Modern CRM. User adoption challenge.”

Alena Lukashova, Regional Sales Manager, SugarCRM, Inc.

11:45 – 12:15

Przerwa na kawę i pyszny lunch

12:15 – 13:00

„Zarządzanie sprzedażą w SugarCRM”

Łukasz Taranta, Head of Sales & Marketing, eVolpe Consulting Group

13:00 – 13:30

„Skuteczne automatyzowanie procesów sprzedażowych w SugarCRM”

Piotr Rawski, IT & Business Analyst, eVolpe Consulting Group

13:30 – 14:00

Panel dyskusyjny

Prelegenci

Grzegorz Domagała

Tytuł wystąpienia: Optymalizacja strategii sprzedaży wspieranej systemem CRM

Certyfikowany trener i konsultant CustomerCentric Selling®, absolwent studiów podyplomowych dla Trenerów Grupowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Doświadczony menedżer sprzedaży. Z wykształcenia inżynier elektronik (politechnika Wrocławska), ma za sobą ponad 10 letnie doświadczenie biznesowe w branży IT – od konsultingu, poprzez marketing, sprzedaż i zarządzanie (także w zespołach wielokulturowych). Ścisły umysł i inżynierskie podejście decydują w jego pracy o procesowym podejściu do sprzedaży, skupieniu na celach i rezultatach biznesowych, oraz twardych aspektach zarządzania sprzedażą.
Od 12 lat zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem procesów sprzedaży w organizacjach, szkoli i doradza w zakresie metodyk sprzedaży, marketingu taktycznego, oraz analizy wartości biznesowej (ROI, Business case).

Alena Lukashova

Regional Sales Manager, SugarCRM, Inc.

Tytuł wystąpienia: Modern CRM. User adoption challenge.

Regional Sales Manager w SugarCRM, firmie która umożliwia przedsiębiorstwom na całym świecie nawiązywanie i optymalizację relacji z klientami dzięki najbardziej innowacyjnemu i elastycznemu rozwiązaniu CRM na rynku. Alena odpowiedzialna jest za zarządzanie sprzedażą w trzydziestu krajach Europy Wschodniej. W SugarCRM jest również odpowiedzialna za tworzenie, nazdorowanie i opiekę nad siecią partnerską w tym obszarze. Jest absolwenką monachijskiego Uniwersytetu Ludwika Maksymiliana na kierunkach germanistyki i komunikacji międzykulturowej.

Łukasz Taranta

Head of Sales & Marketing, eVolpe Consulting Group

Tytuł wystąpienia: Zarządzanie sprzedażą w SugarCRM

Od 2004 roku zajmuje się konsultingiem w zakresie biznesowych systemów IT, a w szczególności systemów klasy CRM, ERP i ECM. Posiada rozległe doświadczenie menedżerskie w branży IT w takich dziedzinach jak strategia marketingowa, kreowanie marki, zarządzanie sprzedażą, teambuilding i optymalizacja procesów sprzedażowych. Posiada certyfikaty SugarCRM w zakresie konsultingu oraz ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B. Analityczny umysł, znajomość najnowszych technologii i doświadczenie menedżerskie pozwalją mu na rzetelne i wartościowe doradztwo odnośnie biznesowych rozwiązań IT.

Piotr Rawski

IT & Business Analyst, eVolpe Consulting Group

Tytuł wystąpienia: Skuteczne automatyzowanie procesów sprzedażowych w SugarCRM

IT & Business Analyst w eVolpe, z wykształcenia informatyk i ekonomista sprawnie poruszający się na pograniczu świata biznesu i IT. Specjalizuje się w analizach biznesowych, architekturze oprogramowania, szkoleniach i zarządzaniu projektami. Certyfikowany administrator SugarCRM i ekspert w dziedzinie projektowania i optymalizacji procesów biznesowych. Posiada na swoim koncie szereg zakończonych sukcesem wdrożeń biznesowych rozwiązań informatycznych opartych o systemy dystrybuowane na licencjach Open Source i Commercial Open Source.

Rejestracja

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy pod adresem biuro@evolpe.pl lub telefoniczny pod numerem +48 783 372 094.

[contact-form-7 id=”16363″ html_class=”cf7_custom_style_2″]

Napisali o nas:

Patroni medialni:

© eVolpe Consulting Group

mautic is open source marketing automation

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close